Główna działalność PayU skupia się na dostarczaniu usług płatniczych dla
e-biznesów. Lider rynku e-płatności zamierza jednak rozszerzyć ofertę o nowy produkt – eWallet skierowany bezpośrednio do konsumentów. W związku z tym wprowadzane są zmiany wizerunkowe, które pozwolą także na odświeżenie komunikacji z klientami biznesowymi oraz lepsze dotarcie do kupujących online.
Dalszy rozwój platformy płatności online oraz koncentracja na dostarczaniu usług płatniczych zarówno dla sklepów, jak i konsumentów, wymaga dynamicznej, angażującej i nowoczesnej marki.
W związku z tym kilka tygodni temu w PayU zapoczątkowany został globalny proces rebrandingu. W pierwszej kolejności zmiany wprowadzono w Indiach, następnie w krajach Ameryki Łacińskiej i w Afryce. Obecnie rozpoczyna się finałowa faza projektu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, dla którego kluczowym rynkiem jest Polska.
Budowa globalnej marki to duże wyzwanie. PayU widzi w tym dużą szansę na wzmocnienie swojej pozycji lidera na wielu rynkach na całym świecie.
– Mamy świetne produkty, dzięki którym jesteśmy dostawcą usług płatniczych pierwszego wyboru na większości rynków, na których działamy. Mamy znakomitych pracowników z lokalną wiedzą ekspercką i najlepszymi kompetencjami potrzebnymi do tworzenia rozwiązań opartych o najnowocześniejsze technologie i międzynarodowe standardy bezpieczeństwa. Chcemy osiągać dalsze sukcesy dostarczając wartość dla nowoczesnych konsumentów. W tym celu potrzebujemy odświeżonej, nowoczesnej marki, wyróżniającej się na tle innych instytucji finansowych – mówi Sylwia Bilska, Dyrektor Marketingu PayU na Europę Środkowo-Wschodnią.
Nowe logo PayU symbolizuje energię i otwarte podejście do klientów. Ten drugi aspekt został dodatkowo podkreślony poprzez wzmocnienie litery U. PayU jest aktywnie rozwijającą się organizacją i pomaga rozwijać się innym firmom prowadzącym działalność w Internecie, dlatego logo zawiera też element wyrażający ruch i agregację biznesów. Jest to również symboliczne nawiązanie do wysoce atrakcyjnego, konkurencyjnego i dynamicznie rozwijającego się rynku eCommerce.
– Nasze nowe logo odzwierciedla miliony procesowanych transakcji, zmieniające się stany i liczne procesy, jakie zachodzą, aby sprawnie i bezpiecznie przekazywać środki od kupujących online do sprzedających. Obrazuje energię i dynamikę, z którą działamy w każdej sekundzie – mówi Wojciech Czajkowski, dyrektor zarządzający PayU w Polsce.
Z unowocześnioną marką PayU zwraca się do przedsiębiorców o bogatym i długoletnim doświadczeniu online, którzy poszukują nowoczesnych rozwiązań płatniczych. Chce także zdobyć zainteresowanie firm, które wywodzą się z handlu tradycyjnego, ale dostrzegają potencjał w sprzedaży online. Wreszcie celem jest dotarcie do innowacyjnych start-upów, rozwijających się równie dynamicznie jak PayU.
Zmiany, które PayU właśnie wprowadza w swojej identyfikacji wizualnej są odzwierciedleniem nowego kierunku rozwoju firmy. Tym kierunkiem jest zwrócenie uwagi w stronę młodego e- i m-konsumenta, dla którego nowoczesne i łatwo przystępne technologie to element stylu życia.
Marka to nie tylko logo, lecz cały system identyfikacji wizualnej ze stroną internetową i komunikacją marketingową na czele. To także kultura organizacji, design przestrzeni biurowej i sposób zarządzania procesami.
W przypadku PayU jest to upraszczanie procesów i postawienie na rozwój płatności łatwo dostępnych dla biznesów i wygodnych dla konsumentów, bo opartych o jedno kliknięcie.
Nowe logo i identyfikacja wizualna PayU zostały wprowadzone w Polsce.
Sprawdź inne tematy
- Na co uważać przy zaciąganiu chwilówki online?
Brak formalności, możliwość spłaty w dowolnym terminie i pieniądze praktycznie od ręki – to główne argumenty chwilówek, które kuszą konsumentów. - Pożyczki pod zastaw lub na poręczenie
Czy aby otrzymać pożyczkę chwilówkę musimy przedstawić jakieś poręczenie lub zastaw? Takie pytanie bardzo często jest zadawane przez pożyczkobiorców. - Pożyczka na małą kwotę
Potrzebujesz nagle kilku tysięcy złotych i zastanawiasz się nad pożyczką lub kredytem? Pamiętaj, że wszystkie oferty z pozoru atrakcyjne mogą okazać się dla Ciebie nie do przyjęcia. - Pożyczka za darmo, zalety i wady
Pożyczka pozabankowa czy warto z niej korzystać? Jeżeli potrzebujesz szybko kilkaset zł na pewno warto, szybciej nie otrzymasz nigdzie kredytu, no chyba że masz kartę kredytową lub jesteś stałym i dobrym klientem mBanku.