Mateusz Borek w kampanii porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl

POŻYCZ 25 000 zł na 60 MIESIĘCY!

WEŹ SWOJĄ POŻYCZKĘ
KWOTA POŻYCZKI

PORÓWNAJ POŻYCZKI POZABANKOWE

KWOTA KREDYTU

OKRES SPŁATY

Ascot Finance

3.3 out of 5 stars

Maksymalna kwota pożyczki 1000000 zł, okres kredytowania do 120 rat.
RRSO pożyczki w Ascot Finance to 80%. Wiek od 20 lat.

APLIKUJ »

Szczegóły »

RRSO 80%

Mateusz Borek w kampanii porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl

 

Od początku kwietnia do końca czerwca potrwa telewizyjna kampania porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl. W sportowej ofercie programowej Grupy Polsat będzie można zobaczyć billboardy sponsorskie firmy z udziałem Mateusza Borka.

Zaplanowana na trzy miesiące kampania w sportowych stacjach Polsatu to kolejna telewizyjna promocja porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl. W zeszłym roku od czerwca do października multiagencja w trzech 15-sekundowych zachęcała klientów do kupna polis OC/AC oraz agentów ubezpieczeniowych do współpracy w ramach sieci sprzedaży. Tym razem kampania oparta jest o sponsoring transmitowanych na żywo wydarzeń sportowych w takich dyscyplinach jak piłka nożna, tenis, boks czy Formuła 1.

Działania mają na celu budowę rozpoznawalności marki wśród klientów docelowych.

– Oprócz reklam skierowanych do agentów i klientów przez cały poprzedni sezon byliśmy także zaangażowani w sponsoring Formuły 1. Postanowiliśmy kontynuować tę sportową linię promocji i rozszerzyć działania również na inne dyscypliny, niezwiązane bezpośrednio z motoryzacją, czyli dziedziną ważną z punktu widzenia oferowanych przez nas ubezpieczeń komunikacyjnych. Dzięki temu z jednej strony zachowujemy spójność kierowanego do odbiorców przekazu, a z drugiej docieramy z informacją o naszej firmie do znacznie szerszego grona odbiorców – tłumaczy Jakub Nowiński z porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl.

Bohaterem 8-sekundowych billboardów sponsorskich jest brand hero Superpolisy, pies Spox, a głosu animowanej postaci użyczył jeden z najbardziej rozpoznawanych polskich komentatorów sportowych – Mateusz Borek. Klip w dwóch wersjach widzowie Grupy Polsat zobaczą w Polsat Sport, Polsat Sport Extra oraz Polsat Sport News.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Chimney. Planowanie, zakup mediów Superpolisa.pl przeprowadziła we własnym zakresie.

Materiał reklamowy w obu wersjach dostępny jest na kanale YouTube Superpolisa.pl:

https:www.youtube.com/watch?v=6nbMiEnG5RU (przed transmisją

https:www.youtube.com/watch?v=K40F5PBSP0w (po transmisji

Inne spoty firmy:

https:www.youtube.com/user/superpolisapl

listSprawdź inne tematy


    PORÓWNANIA POŻYCZEK

    Ocena
    9.7
    Smartney.pl
    Ocena
    9.6
    Loans 4 Players
    Ocena
    9.5
    HapiPożyczki
    Ocena
    9.5
    Profi Credit
    Ocena
    9.3
    Wonga
    Ocena
    9
    Monedo
    Ocena
    8.9
    SuperGROSZ
    Ocena
    8.1
    Bocian Pożyczki
    Ocena
    7.8
    Axi Card
    Ocena
    6.7
    Autokapital.pl
    Ocena
    9.9
    NetCredit
    Ocena
    9.5
    PożyczkaPLUS
    Ocena
    9.3
    Wonga
    Ocena
    9
    Smart Pożyczka
    Ocena
    7.8
    Axi Card
    Ocena
    7
    Vivus
    Ocena
    9.8
    Kuki
    Ocena
    9.7
    Smartney.pl
    Ocena
    9.6
    Finbo
    Ocena
    9.6
    Loans 4 Players
    Ocena
    9.5
    PożyczkaPLUS
    Ocena
    9.5
    HapiPożyczki
    Ocena
    9.5
    Profi Credit
    Ocena
    9.3
    Miloan.pl
    Ocena
    9
    Monedo
    Ocena
    9
    Smart Pożyczka