Mateusz Borek w kampanii porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl

KONSOLIDACJA POŻYCZEK W SMARTNEY!

JEDYNY PROCES KONSOLIDACJI NA RYNKU 100% ONLINE I BEZ ŻADNYCH DOKUMENTÓW! RRSO OBNIŻONE DO 15,32%, SPŁATA DO 6 LAT!

WEŹ SWOJĄ POŻYCZKĘ
KWOTA POŻYCZKI

PORÓWNAJ POŻYCZKI POZABANKOWE

KWOTA KREDYTU

OKRES SPŁATY

Ascot Finance

3.3 out of 5 stars

Maksymalna kwota pożyczki 1000000 zł, okres kredytowania do 120 rat.
RRSO pożyczki w Ascot Finance to 80%. Wiek od 20 lat.

APLIKUJ »

Szczegóły »

RRSO 80%

Mateusz Borek w kampanii porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl

 

Od początku kwietnia do końca czerwca potrwa telewizyjna kampania porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl. W sportowej ofercie programowej Grupy Polsat będzie można zobaczyć billboardy sponsorskie firmy z udziałem Mateusza Borka.

Zaplanowana na trzy miesiące kampania w sportowych stacjach Polsatu to kolejna telewizyjna promocja porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl. W zeszłym roku od czerwca do października multiagencja w trzech 15-sekundowych zachęcała klientów do kupna polis OC/AC oraz agentów ubezpieczeniowych do współpracy w ramach sieci sprzedaży. Tym razem kampania oparta jest o sponsoring transmitowanych na żywo wydarzeń sportowych w takich dyscyplinach jak piłka nożna, tenis, boks czy Formuła 1.

Działania mają na celu budowę rozpoznawalności marki wśród klientów docelowych.

– Oprócz reklam skierowanych do agentów i klientów przez cały poprzedni sezon byliśmy także zaangażowani w sponsoring Formuły 1. Postanowiliśmy kontynuować tę sportową linię promocji i rozszerzyć działania również na inne dyscypliny, niezwiązane bezpośrednio z motoryzacją, czyli dziedziną ważną z punktu widzenia oferowanych przez nas ubezpieczeń komunikacyjnych. Dzięki temu z jednej strony zachowujemy spójność kierowanego do odbiorców przekazu, a z drugiej docieramy z informacją o naszej firmie do znacznie szerszego grona odbiorców – tłumaczy Jakub Nowiński z porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl.

Bohaterem 8-sekundowych billboardów sponsorskich jest brand hero Superpolisy, pies Spox, a głosu animowanej postaci użyczył jeden z najbardziej rozpoznawanych polskich komentatorów sportowych – Mateusz Borek. Klip w dwóch wersjach widzowie Grupy Polsat zobaczą w Polsat Sport, Polsat Sport Extra oraz Polsat Sport News.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Chimney. Planowanie, zakup mediów Superpolisa.pl przeprowadziła we własnym zakresie.

Materiał reklamowy w obu wersjach dostępny jest na kanale YouTube Superpolisa.pl:

https:www.youtube.com/watch?v=6nbMiEnG5RU (przed transmisją

https:www.youtube.com/watch?v=K40F5PBSP0w (po transmisji

Inne spoty firmy:

https:www.youtube.com/user/superpolisapl

listSprawdź inne tematy


    PORÓWNANIA POŻYCZEK

    Ocena
    9.8
    Smartney.pl
    Ocena
    9.7
    HapiPożyczki
    Ocena
    9.6
    Profi Credit
    Ocena
    9.3
    Wonga
    Ocena
    8.9
    SuperGROSZ
    Ocena
    8.1
    Bocian Pożyczki
    Ocena
    7.8
    Axi Card
    Ocena
    6.7
    Autokapital.pl
    Ocena
    6.6
    Ascot Finance
    Ocena
    6.4
    Provident
    Ocena
    9.8
    NetCredit
    Ocena
    9.5
    PożyczkaPLUS
    Ocena
    9.3
    Wonga
    Ocena
    9
    Smart Pożyczka
    Ocena
    7.8
    Axi Card
    Ocena
    7.1
    Vivus
    Ocena
    5
    Prestito.pl
    Ocena
    9.8
    Smartney.pl
    Ocena
    9.7
    HapiPożyczki
    Ocena
    9.7
    Kuki
    Ocena
    9.6
    Profi Credit
    Ocena
    9.6
    Finbo
    Ocena
    9.5
    PożyczkaPLUS
    Ocena
    9.3
    Miloan.pl
    Ocena
    9
    Smart Pożyczka
    Ocena
    8.9
    SuperGROSZ
    Ocena
    8.1
    Bocian Pożyczki