Szukasz kredytu lub pożyczki?

Już nie musisz, nigdzie nie znajdziesz korzystniejszej oferty!

Wypełnij formularz

Kredyt lub pożyczka?

Nawet do 150.000zł, błyskawiczna decyzja. Również dla osób z ograniczoną zdolnością kredytową

Sprawdź

Skuteczna reklama zaprowadzi do banku




Skuteczna reklama zaprowadzi do banku

Wpiszą nazwę w wyszukiwarkę, odwiedzą podaną w reklamie stronę www bądź wybiorą się do placówki przesiębiorstwa bankowego z badań zrobionych na zlecenie Gemiusa na 4 tysiącach internautów wynika, iż to najczęstsze reakcje internautów na reklamy artykułów finansowych. Skąd internauci czerpią informacje o produktach finansowych? Czy reklamując kredyt gotówkowy warto podać numer na infolinię banku? Czy w dobie bankowości internetowej Polacy korzystają z usług doradcy finansowego? Jakie działania marketingowe powinny podejmować banki, aby skutecznie docierać do użytkowników i komunikować się z rynkiem? Szukamy informacji, ale nie na stronie banku Badania pokazują, iż nie wystarczy zadbać o opis oferty na stronie naszego banku. Respondenci pytani o to, gdzie szukają wiadomości o produkcie finansowym, którego reklamę zobaczyli, na pierwszym miejscu wymieniają wyszukiwarkę internetową. Robi tak już co trzeci ankietowany, zarówno mężczyźni, jak i kobiety, głównie ludzie młodzi, między 18 a 34 rokiem życia. Liczba osób reagujących w ten sposób z roku na rok rośnie. Jak wynika z badań, wyszukiwarka jest pierwszym źródłem wiadomości o produktach banku. Dlatego warto zadbać o przyjazną nazwę nowego produktu, krótką, wywołującą pozytywne skojarzenia, łatwą do zapamiętania i wyeksponowana w reklamie oraz dobre wypozycjonowanie strony www w wyszukiwarkach internetowych, zarówno ogólnych, jak i branżowych komentuje dr Maria Płonka z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, autorka książki Marketing instytucji finansowych i zauważa, iż warto również skorzystać z danych dotyczących częstotliwości odwiedzin. Rzadko dzwonimy na infolinię Z pytaniem do doradcy finansowego dzwoni 4 proc. respondentów. Częściej są to kobiety i osoby powyżej 45. roku życia. Egzamin zdaje natomiast umieszczenie w reklamie adresu strony www dedykowanej instytycji bankowej czy reklamowanym usługom i produktom. Okazuje się bowiem, iż po obejrzeniu reklamy wskazaną witrynę odwiedza 26 proc. badanych. Częściej kobiety. Zdaniem dr Marii Płonki, kliknięcie w reklamę internetową produktu powinno otwierać stronę bądź link, na których zawarto informacje o jego cechach. Warto zwrócić uwagę odbiorcy na unikatowe korzyści jakie produkt oferuje dla nabywcy radzi. Chętnie korzystamy z pomocy doradcy finansowego Okazuje się, iż co piąty internauta, szukający wiadomości na temat reklamowanego produktu finansowego, decyduje się na rozmowę z doradcą i odwiedza placówkę danej instytucji. Tę formę preferują kobiety, osoby powyżej 45. roku życia oraz internauci o wysokości dochodów w przedziale między 1500 a 3000 zł. Szanse, iż z wizytą do przesiębiorstwa bankowego wybiorą się osoby o niższych zarobkach są dużo mniejsze. Ta część badanych pytana o reakcję na reklamy artykułów finansowych najczęściej nie potrafi wskazać jednoznacznej odpowiedzi (33 proc.. Z doradztwa finansowego w placówce przesiębiorstwa bankowego rzadziej korzystają również mężczyźni i osoby młode. Na stronie internetowej koniecznie należy podać kontakt na infolinię, doradcy, przesiębiorstwa bankowego oraz e-maila. To właśnie te kanały komunikacji pomogą w walce o klienta. Banki powinny ponadto zapewnić konsumentom przyjazny system komunikacji. Bardzo często zdarza się, iż infolinie są zajęte, a odpowiedzi na kontakt mailowy długie bądź żadne zauważa dr Maria Płonka. W przypadku doradców należy rozważyć możliwość nie tylko osobistej, ale także telefonicznej konsultacji, inicjowanej z ich strony, jako odpowiedzi na zapytanie mailowe potencjalnego klienta bądź przesłanie na jego adres przydatnych materiałów podpowiada. Dr Maria Płonka podsumowuje: Opinia internautów i ich preferencje stają się coraz ważniejszym źródłem wiadomości marketingowej dla przesiębiorstwa bankowego oraz podstawą do formułowania przekazu marketingowego. Nawet najlepsza reklama będzie nieskuteczna, jeśli nie poprowadzi dalej klienta jak po sznurku do przesiębiorstwa bankowego i reklamowanego produktu. Równolegle z reklamą ważne jest dopracowanie odpowiednich kanałów dystrybucji i perfekcyjna organizacja tego procesu przekonuje. Badanie przeprowadzono jesienią 2012 roku na grupie 4 tys. internatów w ramach VIII fali raportu Finanse i plany finansowe polskich internautów.

Gemius



Warto sprawdzić
Kredyt na dowód
Przeczytaj

Pożyczki dla bezrobotnych

Pożyczki dla bezrobotnych Czy osoba bezrobotna ma szansę na pożyczkę? Osoby które, nie mogą przedstawić ...Więcej

Najkorzystniejszy kredyt 6000 zł.Ranking z dnia sobota, 07 stycznia 2017r.

Najkorzystniejszy kredyt 6000 zł.Ranking z dnia sobota, 07 stycznia 2017r. W naszym porównaniu sprawdziliśmy warunki kredytu na kwotę 6000 złotych. Spłata zobowiązania ...Więcej

Technologia w sektorze usług pożyczkowych

Technologia w sektorze usług pożyczkowych Nowe technologie to nie tylko więcej wygody w świecie finansów. To również zwiastun ...Więcej

Szybka pożyczka, przy minimum formalności w Alior Banku

Szybka pożyczka, przy minimum formalności w Alior Banku Pożyczka bankowa z szybką weryfikacją przy minimalnych wymaganiach na dodatek z niskim ...Więcej

Najtańszy kredyt 12000 zł.Ranking z dnia środa, 07 grudnia 2016r.

Najtańszy kredyt 12000 zł.Ranking z dnia środa, 07 grudnia 2016r. W naszym rankingu przetestowaliśmy warunki kredytu gotówkowego na kwotę 12000 PLN. Spłata ...Więcej

Kredyt na nagłe wydatki

Kredyt na nagłe wydatki Badania pokazują, że prawie 40% osób posiadających kredyt gotówkowy przeznacza otrzymane pieniądze na ...Więcej

Jak pożyczać za darmo?

Jak pożyczać za darmo? W kryzysowych sytuacjach sięgamy najczęściej po szybkie chwilówki, nie zwracając uwagi na ...Więcej

Porównania - kredyt 80000 zł.Ranking z dnia poniedziałek, 07 listopada 2016r.

Porównania -  kredyt 80000 zł.Ranking z dnia poniedziałek, 07 listopada 2016r. Najlepsze kredyty gotówkowe. Ranking z dnia poniedziałek, 07 listopada 2016r.. Zestawienie ...Więcej

Pożyczki ratalne

RANKING STYCZEŃ 2017r.
Ocena
6/10
Ratka.pl
Ocena
9/10
Hapi Pożyczki
Ocena
9/10
Hapi Pożyczki
Ocena
7/10
Monedo
Ocena
5/10
KredytOK
Ocena
5/10
Wonga
Ocena
5/10
Wonga
Ocena
5/10
SuperCredit
Ocena
10/10
Fura-Kasy
Pożyczki chwilówki

RANKING STYCZEŃ 2017r.
Ocena
5/10
Finansowo
Ocena
5/10
SuperCredit
Ocena
9/10
Kasa Tak
Ocena
9/10
Ekspres Kasa
Ocena
8/10
Halopożyczka
Pożyczkaw kilka minut !
POŻYCZ NAWET 25.000 ZŁ W 15 MINUT!
  • Do 1.000 pożyczka za 0 zł
  • Błyskawiczna decyzja
  • Pożyczka z opcją bez BIK!
  • WYPEŁNIJ WNIOSEK

Szybkie pożyczki bankowe

RANKING STYCZEŃ 2017r.
Ocena
10/10
Bank Millennium
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
7/10
Ferratum Bank
Ocena
7/10
Ferratum Bank