ecasa.pl porównywarka kredytowa

storageKalkulator Kredytowy - wybierz najlepszy kredyt

KWOTA KREDYTU PLN

+
-

LICZBA RAT MIESIĘCY

Kredyt na dowód
Najepszy czas na kredyt!

Rekordowo tani kredyt

porównaj kredyty

Kredyt w 1 minutę!

Obniżka stóp procentowych powoduje, że maksymalne oprocentowanie kredytu nie może wynieść więcej niż 10 %. Porozmawiaj z doradcą i wybierz dla siebie kredyt. Rozmowa z naszym doradcą jest zupełnie bezpłatna.

Wypełnij formularz touch_app

Chcesz założyć lokatę?

Oprocentowanie nawet 7%, porównaj i załóż lokatę przez Internet!

››Najlepsze oferty

Szukasz kredytu?

Masz duży kredyt?

jak obniżyć ratę kredytu

Obniż ratę kredytu nawet o 50 %!

Ubezpieczenie OC i AC

Wybierzemy dla Ciebie najlepsze ubezpieczenie z pośród nawet 55 ubezpieczycieli

NAJLEPSZY KREDYT
kredyt przez internet

Jednym wnioskiem złożysz zapytanie do kilku firm i banków. Pożyczka na dowód bez zaświadczeń, pożyczki pod weksel, kredyt gotówkowy bez zabezpieczeń, do 5.000 na dowód !

ZŁÓŻ WNIOSEK
Aktualności

Najtańszy kredyt 12000 zł.Ranking z dnia środa, 07 grudnia 2016r.

Najtańszy kredyt 12000 zł.Ranking z dnia środa, 07 grudnia 2016r. W naszym rankingu przetestowaliśmy warunki kredytu gotówkowego na kwotę 12000 PLN. Spłata ...Więcej

Kredyt na nagłe wydatki

Kredyt na nagłe wydatki Badania pokazują, że prawie 40% osób posiadających kredyt gotówkowy przeznacza otrzymane pieniądze na ...Więcej

Jak pożyczać za darmo?

Jak pożyczać za darmo? W kryzysowych sytuacjach sięgamy najczęściej po szybkie chwilówki, nie zwracając uwagi na ...Więcej

Porównania - kredyt 80000 zł.Ranking z dnia poniedziałek, 07 listopada 2016r.

Porównania -  kredyt 80000 zł.Ranking z dnia poniedziałek, 07 listopada 2016r. Najlepsze kredyty gotówkowe. Ranking z dnia poniedziałek, 07 listopada 2016r.. Zestawienie ...Więcej

Która chwilówka jest najszybsza?

Która chwilówka jest najszybsza? Krótkoterminowe pożyczki udzielane przez Internet często są określane jako "szybkie" pożyczki, gdyż można ...Więcej

Najlepszy kredyt 3000 zł.Ranking z dnia piątek, 07 października 2016r.

Najlepszy kredyt 3000 zł.Ranking z dnia piątek, 07 października 2016r. W naszym porównaniu przetestowaliśmy warunki pożyczki na kwotę 3000 PLN. Spłata zobowiązania ...Więcej

eCasa.pl poleca

eCasa.pl

POŻYCZKA LUB KREDYT.

Nawet do 120 000zł.
Nie trać czasu na szukanie lepszej oferty!

Także dla osób z ograniczoną zdolnością kredytową.

Decyzja nawet w 15 minut !

ZŁÓŻ WNIOSEK



Raport: Wydatki na reklamę online w branży nieruchomości




Raport: Wydatki na reklamę online w branży nieruchomości

Biura nieruchomości z Poznania i Gdańska za każde kliknięcie w reklamę w wyszukiwarce zapłacą średnio o złotówkę więcej, niż instytucji z Krakowa. To właśnie poznaniacy i gdańszczanie wykazują największe zainteresowanie zakupem nieruchomości, z kolei wynajmem – warszawiacy. Blink.pl przedstawił wyniki badania określającego warunki konkurowania na rynku reklamy w Google, przeprowadzonego dla branży nieruchomości.

Blink.pl, firma hostingowa i specjalizująca się w kampaniach SEM oraz SEO, zbadała warunki determinujące koszty ponoszone na reklamę w wyszukiwarce Google dla rynku nieruchomości. Pod lupę wzięto 10 typowych dla tej branży słów kluczowych, natomiast sama analiza została przeprowadzona w rozbiciu na duże ośrodki miejskie: Kraków, Poznań, Gdańsk, Wrocław oraz Warszawę.

Aby oszacować potencjał branży nieruchomości oraz orientacyjne ceny za kampanię SEM (tj. kampanię linków sponsorowanych, pod uwagę wzięto konkurencyjność tej gałęzi rynku oraz wartość słów kluczowych. Badanie przeprowadzono w drugiej połowie listopada 2014 roku. Symulowano wyniki, jakie uzyskałby reklamodawca wydatkujący budżet 100 zł dziennie i płacący maksymalnie 5 zł za pojedyncze kliknięcie reklamy.

Agencja nieruchomości i pośrednictwo nieruchomości – najdroższe

Analizując frazy wykorzystywane przez internautów do wyszukiwania usług deweloperskich, pod uwagę wzięto blisko siedemdziesiąt wyrażeń. Do dalszych badań wytypowano 10, które miały odzwierciedlać różne zainteresowania internautów.

Najbardziej popularnymi słowami w pięciu analizowanych miastach okazały się frazy mieszkania na sprzedaż – 24 tys. wyświetleń, deweloper – 22 tys. wyświetleń oraz mieszkania do wynajęcia – 16 tys. wyświetleń.

Co ciekawe, cena za kliknięcie w reklamę różni się w zależności od wybranej lokalizacji. Dla przykładu fraza agencja nieruchomości w Krakowie będzie kosztowała 0,26 zł, a w Poznaniu 0,55 zł! Z kolei jeśli oferujemy mieszkania do wynajęcia i będziemy chcieli dzięki reklamie w Google przyciągnąć zainteresowanych internautów, to we Wrocławiu średnia cena kliknięcia wyniesie 0,45 zł, podczas gdy w Poznaniu 3,26 zł!

Skąd tak duża rozpiętość cen pomiędzy frazami?

Cenę pojedynczego kliknięcia determinuje parę czynników. Najważniejszy wynika z aukcyjnego charakteru reklamy. Jeżeli chętnych do wyświetlenia przekazu po danym słowie kluczowym jest wielu – prowadzi to do wzrostu cen za pojedyncze kliknięcie. – Realna cena i miejsce wyświetlania reklam w znacznym stopniu zależą również od jakości przygotowanej kampanii i uzyskiwanej klikalności – tłumaczy Artur Pajkert, ekspert od zarządzania kampaniami SEM z Blink.pl i podkreśla: – Zawsze można ograniczyć maksymalną cenę, na którą się zgadzamy i gdyby cena rynkowa okazała się wyższa, taka reklama nie zostanie wyświetlona i nie obciąży budżetu kampanii.

Do wynajęcia czy na sprzedaż?

Koszty za kampanię SEM różnią się od siebie w zależności od typu usług oferowanych przez biuro nieruchomości. Jak się okazuje, droższą reklamą będzie ta związana z promocją propozycji kupna/sprzedaży nieruchomości. Wyjątkiem jest Gdańsk, gdzie pośrednik w obrocie nieruchomościami zapłaci więcej za kliknięcia we frazy promujące wynajem mieszkań.

Reklamując kompleksową ofertę obejmującą zarówno sprzedaż, jak i wynajem nieruchomości najtańszą kampanię przeprowadzi biuro z Gdańska (2,26 zł, a najdroższą – pośrednik z Wrocławia (2,94 zł.

Badanie pokazało również potencjał zapytań, na jakie mogą liczyć biura nieruchomości w poszczególnych miastach. Jak się okazało, w Gdańsku i Poznaniu dominują zapytania o mieszkanie na sprzedaż – kolejno 1838 oraz 1154 odsłon reklamy w skali miesiąca, podczas gdy w Warszawie zainteresowaniem cieszą się głównie mieszkania do wynajęcia (986 odsłon/m-c.

W których województwach drzemie największy potencjał?

Na koniec Blink.pl sprawdził, które województwa generują największy ruch w branży nieruchomości. Symulowano miesięczną kampanię ogólnopolską z budżetem 100 zł dziennie i sprawdzano wyniki uzyskane w poszczególnych województwach. Jak się okazało, najwięcej, bo blisko 250 kliknięć zebrało województwo mazowieckie (średnia cena za kliknięcie 2,45 zł, budżet całkowity – 600 zł, następnie województwo śląskie – prawie 150 kliknięć oraz dolnośląskie – blisko 140 kliknięć.

– Prowadząc działania reklamowe dla branży nieruchomości zawsze trzeba brać pod uwagę lokalną specyfikę województwa, a nawet miasta. Wysokie wyniki gwarantuje również odpowiedni dobór słów kluczowych. Dlatego tak ważne jest, aby profesjonalna agencja przygotowała odpowiednie analizy, pomogła dobrać najlepsze frazy i zaimplementować w kampanii ograniczenia, dzięki którym efektywność działań będzie wyższa niż w wypadku prowadzenia kampanii przez osobę, dla której stanowi to jeden z wielu obowiązków- mówi Jakub Dwernicki, prezes Blink.pl.Zatem samemu czy poprzez agencję?

Agencje za swoje usługi pobierają prowizje. Przy terminowych umowach i wyższych budżetach często udaje się wynegocjować 25-30% prowizji. Czy może więc nie jest lepiej prowadzić kampanię samemu?

– Kampanie AdWords są świetnym sposobem dotarcia do klientów, gdyż pozwalają trafić dokładnie do tych osób, które poszukują konkretnej usługi bądź towaru. Co więcej, kampania wyświetla się dokładnie w tym momencie, kiedy oni jej poszukują. Nie zwalnia to jednak reklamodawcy z konieczności stałego monitorowania i nadzorowania kampanii, a świetne wyniki można zapewnić tylko codzienną pracą i stałym procesem optymalizacji. Dlatego zdecydowanie warto przekazywać takie zlecenia wiarygodnym agencjom (oficjalnym partnerom Google – zyskuje się wówczas pewność, iż budżet jest wykorzystywany w maksymalnie efektywny sposób – podsumowuje Jakub Dwernicki.

PR-imo




Kredyt lub pożyczka w kilka minut !
POŻYCZ NAWET 25.000 ZŁ W 15 MINUT!
  • Do 1.000 pożyczka za 0 zł
  • Błyskawiczna decyzja
  • Pożyczka z opcją bez BIK!
  • WYPEŁNIJ WNIOSEK
POŻYCZKI ZA KTÓRE NIE ZAPŁACISZ NIC!

Możesz pożyczyć do 2000 zł, pierwsza pożyczka jest bez kosztów. Pozyczasz 2000 zł oddajesz 2000 zł. Pożyczka na 30 dni.

Otwórz wniosek

Możesz pożyczyć do 1500 zł, pierwsza pożyczka jest bez kosztów. Pozyczasz 1500 zł oddajesz 1500 zł. Pożyczka na 30 dni.

Otwórz wniosek

Możesz pożyczyć do 1600 zł, pierwsza pożyczka jest bez kosztów. Pozyczasz 1600 zł oddajesz 1600 zł. Pożyczka na 30 dni.

Otwórz wniosek

Szybki kredyt z niską ratą!
Porównanie kredytów

Tylko dokładne porównanie produktów bankowych pozwoli Ci na wybranie najkorzystniejszej oferty.Nie warto sugerować się wielkimi kampaniami reklamowymi, nie warto wybierać kredytu czy ubezpieczenia na podstawie opinii sąsiada.
Tylko porównując parametry kilku ofert będziesz w stanie wybrać tę najkorzystniejszą.

notifications_activeKredyt na dowód

account_balance_walletKredyt na dowód

Do 25 000 zł potrzebny jedynie dowód

  • Bez zaświadczeń, potrzebny jedynie dowód
  • Wszystkie formalności przez Internet lub telefon
  • Wypełnij wniosek



Pożyczka czy kredyt? Wypełnij multiwniosek, dostaniesz to co jest dla Ciebie najkorzystniejsze !

Pożyczka przez internet
Kredyt w minutę!
szybki kredyt

Skorzystaj z naszej bezpłatnej pomocy!

Dobierzemy kredyt idealnie dopasowany do Twoich potrzeb. Sprawdź nas koniecznie!

Przejdź do wniosku