Szukasz kredytu lub pożyczki?

Już nie musisz, nigdzie nie znajdziesz korzystniejszej oferty!

Wypełnij formularz

Promocja oraz polityka komunikacyjna w branży meblarskiej
Szybka Pożyczka
Od 2 do 12 miesięcy do 25000 zł

KREDYT LUB POŻYCZKA?

NAWET DO 150.000

Błyskawiczna decyzja, minimum formalności.

Nigdzie nie znajdziesz korzystniejszej pożyczki!

Również dla osób z ograniczoną zdolnością kredytową.

Sprawdź



Promocja oraz polityka komunikacyjna w branży meblarskiej




13:42

Pozycja polskiej branży meblarskiej w światowych rankingach jest bardzo wysoka. Nasze rodzime meble zawdzięczają  to wysokiej jakości i umiarkowanej cenie. Jednak przy rosnących kosztach pracy ceny przestają być atutem polskich mebli. Niezbędne jest więc poniesienie wysokich nakładów na promocję polskich mebli.  Czy na pewno wysokich?

Wizerunek jest niezwykle ważnym czynnikiem wpływającym na popularność marki. Właśnie wizerunkiem, jego kreowaniem i umacnianiem zajmują się specjaliści z dziedziny public relations. Pomagają oni firmom zaistnieć w świadomości konsumentów, ugruntować pozycję na rynku i osiągnąć przewagę nad konkurencją.

W dzisiejszych czasach nie tylko liczy się perfekcyjna produkcja i wysoki standard obsługi sprzedażowej, ale przede wszystkim opinia nabywców. Żeby pozyskać ich sympatię trzeba proponować im doskonałe produkty, w tym przypadku meble, oraz informować o nich w umiejętny sposób. Doskonałym narzędziem do tego typu działań wizerunkowych jest Internet. Powstaje coraz więcej portali związanych z branżą meblarską.

Wśród nich można wymienić  m.in. grupę meble.pl w skład której wchodzą meble.pl, kuchnie.pl, meblowy.com.pl, oraz emebel.pl. Portale te odnotowują miesięcznie ponad milion unikalnych użytkowników, co świadczy o tym, iż działalność szeroko pojętej branży meblarskiej oraz wyposażenia wnętrz pozostaje w sferze zainteresowania Internautów. Użytkownicy sieci korzystający z serwisów branżowych są niezwykle wartościowymi użytkownikami. Świadomie wybierają adresy portali wiedząc, że trafią do tematycznego serwisu meblarskiego, następnie skrupulatnie przeglądają jego zasoby w poszukiwaniu ważnych informacji, ciekawych rozwiązań, inspiracji i konkretnych mebli, po które udadzą się następnie do wybranych sklepów.

Załóżmy, że chociaż połowa internautów odwiedzających portal branżowy przeczyta zamieszczony tam artykuł ekspercki dotyczący np. doboru mebli do salonu, gdzie pojawi się nazwa firmy zajmującej się produkcją, czy też nazwa konkretnej kolekcji. W świadomości 70% z nich ta marka czy konkretne meble zapiszą się jako godna uwagi i to prędzej je wybiorą dokonując zakupu. Przyczyna jest prosta – zawsze wolimi sięgać po marki i produkty dobrze nam już znane, których wizerunek w społeczeństwie jest ugruntowany – mówi Magdalena Wymazała, z agencji Times Square Public Relations, specjalizującej się w działaniach wizerunkowych dla firm z branży budowlano-wnętrzarskiej.

Forma w jakiej podane są informacje o branży meblarskiej i jej produktach ma ogromne znaczenie, dlatego warto stawiać nie tyle na reklamę, co na kreowanie wizerunku ekspertów. Ludzie są coraz mniej ufni w stosunku do reklam, dlatego firmy z branży meblarskiej powinny, moim zdaniem, postawić na politykę informacyjną- dodaje Magdalena Wymazała.

Zarządzanie informacją jest ważną dziedziną i powinno mieć znaczący wpływ na strategię organizacji na równoprawnych zasadach, jak np. zarządzanie finansami czy produkcją. Warto przypomnieć, że w przypadku wielu firm średniej i dużej wielkości wizerunek stanowi ponad 50% ich wartości.
Polskie firmy, które dostrzegły już wagę wizerunku obierają dwa kierunki, jeśli chodzi o działania związane z PR’em. 

Jedni decydują się na powierzenie sprawy specjalistom, PR Managerom z profesjonalnych agencji takich jak Times Square Public Relations, którzy na co dzień dbają o wizerunek firm z branży budowlano-wnętrzarskiej. Inni umożliwiają swym pracownikom udział w szkoleniach przygotowanych ściśle dla branży meblarskiej. Udział w tego typu kursach pozwala zapoznać się z podstawową wiedzą dotyczącą problematyki marketingu, trade marketingu i public relations branży meblarskiej.

Pozwala w szczególności zrozumieć procesy i zadania zachodzące w tych obszarach oraz niebagatelne znaczenie działań marketingowych, promocyjnych i wizerunkowych w kształtowaniu długofalowej strategii rozwoju firmy. Istotnym elementem szkoleń są analizy potrzeb konsumentów poparte praktyczną wiedzą sprzedawców i doradców klienta w celu stworzenia mini planu marketingowego. Obydwie metody są dobre, gdyż najważniejszą kwestią jest budzenie potrzeby podejmowania takich działań.
Nowy rok to nowe możliwości, także kryzys w branży budowlano- wnętrzarskiej chyli się ku końcowi w związku z czym można pokusić się o stwierdzenie, że jest to doskonały czas na podjęcie działań wizerunkowych.

Warto sprawdzić
Pożyczki ratalne
Ocena
9.4
MoneyMan
Ocena
9.3
Extra portfel
Ocena
9.1
eKassa
Ocena
8.8
pożyczkaOK
Ocena
8.6
Freezl.pl
Ocena
8.1
Ratka.pl
Ocena
7.9
SUPER RATA
Ocena
7.5
HapiPożyczki
Ocena
7.2
SMS Kredyt
Ocena
6.8
Ratkomat.pl
Ocena
6.5
SuperCredit
Ocena
6.4
Wonga
Ocena
6.3
Ferratum Bank
Ocena
6.2
Provident
Weź pożyczkę!
Pożyczka dla każdego!
Przeczytaj

Chwilówkomat, pożyczki na 30 dni

Pożyczkę w firmie można zaciągnąć na okres do 30 dni. Chwilówkomat udziela ...Więcej

Pożycz nawet 5000 zł na okres do 720 dni w Ratka.pl

Pożyczkę w Ratka.pl można zaciągnąć na okres do 720 dni. Ratka.pl udziela pożyczek ...Więcej

Pożyczki pozabankowe przez Internet

Dawniej pożyczka w firmie pozabankowej kojarzyła się tylko z chwilówka na niskie kwoty, ...Więcej

Pożycz nawet 1500 zł na okres do 30 dni w Ekspres pożyczka

Pożyczkę w Ekspres pożyczka można zaciągnąć na okres do 30 dni. Firma udziela ...Więcej

Vivus, pożyczki do 4000 zł

Pożyczkę w Vivus można zaciągnąć na okres do 30 dni. Vivus udziela pożyczek ...Więcej

Pożyczka dla firmy. Na jakich warunkach, jak szybko, w jakim banku?

Pożyczka dla firmy. Na jakich warunkach, jak szybko, w jakim banku? Każda firma czy to mała czy duża od samego początku musi liczyć ...Więcej

Ekspres kasa, pożyczka na dowód bez zaśwaidczeń na 60 dni

Pożyczkę w firmie można zaciągnąć na okres do 60 dni. Firma udziela ...Więcej

DailyCredit, szybka pożyczka na 360 dni

Pożyczkę w DailyCredit można zaciągnąć na okres do 360 dni. DailyCredit udziela pożyczek ...Więcej

Opinie o szybkich pożyczkach

eKassa - Firma oceniona na 9.1 pkt.
Pawel - Powiedziano mi na co miałbym zwrócić uwagę przy wybieraniu pożyczki - porównać kosz ...
Zobacz »


Filarum - Firma oceniona na 5.2 pkt.
Speedy - Super chwilówka.Pierwszy raz zawnioskowałem o 500złotych lecz dostałem 300,ale taka kw ...
Zobacz »


Ratkomat.pl - Firma oceniona na 6.8 pkt.
Darek - Uważam że to jedna z lepszych firm pozyczkowych chociaż nie ma darmowej pierwszej poży ...
Zobacz »


Filarum - Firma oceniona na 5.2 pkt.
Darusiek - Polecam , szybko i sprawnie, pozyczka wpłynęła na konto dosłownie po kilkunastu minuta ...
Zobacz »



ING Bank Śląski - Bank oceniony na 3 pkt.
Panio - Z mojej strony wielki plus dla ING szybka decyzja, podejście konsultantów bardzo grzeczn ...
Zobacz »


T-Mobile Usługi Bankowe - Bank oceniony na 5.3 pkt.
Artek - Warunki pożyczki są w miarę dobre, jeżeli już to mam spore zastrzeżenia do konsultan ...
Zobacz »


Pożyczki chwilówki

Zobacz cały ranking »


RANKING SIERPIEŃ 2017r.
Ocena
5/10
Finansowo
Ocena
5/10
SuperCredit
Ocena
8/10
Halopożyczka
Pierwsza za darmo!

Zajmie Ci to tylko 15 min.

1500, 2500, 4000 zł
a może 10.000 zł ? » Złóż wniosek
Pożyczka w kilka minut !
POŻYCZ NAWET 25.000 ZŁ W 15 MINUT!
  • Do 1.000 pożyczka za 0 zł
  • Błyskawiczna decyzja
  • Pożyczka z opcją bez BIK!
  • WYPEŁNIJ WNIOSEK


Najwyżej ocenione kredyty


Citi Handlowy
Citi Handlowy
Ocena
4.8

Prowizja: 5.00  %, RRSO: 15.16 


Volkswagen Bank Polska
Volkswagen Bank Polska
Ocena
5.5

Prowizja: 3.00  %, RRSO: 15.61 


Getin Noble Bank
Getin Noble Bank
Ocena
3.8

Prowizja: 5.00  %, RRSO: 18.65 


Santander Consumer Bank
Santander Consumer Bank
Ocena
5.6

Prowizja: 3.99  %, RRSO: 18.92 


Szybkie pożyczki bankowe

RANKING SIERPIEŃ 2017r.
Ocena
10/10
Bank Millennium
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
10/10
Bank Millennium
Ocena
7/10
Ferratum Bank
Ocena
7/10
Ferratum Bank

45 minut temu Klient złożył wniosek o pożyczkę 1500 zł
w Monedo


Informacja zniknie za sekund