Szukasz kredytu lub pożyczki?

Już nie musisz, nigdzie nie znajdziesz korzystniejszej oferty!

Wypełnij formularz

Kredyt lub pożyczka?

Nawet do 150.000zł, błyskawiczna decyzja. Również dla osób z ograniczoną zdolnością kredytową

Sprawdź

Promocja oraz polityka komunikacyjna w branży meblarskiej




13:42

Pozycja polskiej branży meblarskiej w światowych rankingach jest bardzo wysoka. Nasze rodzime meble zawdzięczają  to wysokiej jakości i umiarkowanej cenie. Jednak przy rosnących kosztach pracy ceny przestają być atutem polskich mebli. Niezbędne jest więc poniesienie wysokich nakładów na promocję polskich mebli.  Czy na pewno wysokich?

Wizerunek jest niezwykle ważnym czynnikiem wpływającym na popularność marki. Właśnie wizerunkiem, jego kreowaniem i umacnianiem zajmują się specjaliści z dziedziny public relations. Pomagają oni firmom zaistnieć w świadomości konsumentów, ugruntować pozycję na rynku i osiągnąć przewagę nad konkurencją.

W dzisiejszych czasach nie tylko liczy się perfekcyjna produkcja i wysoki standard obsługi sprzedażowej, ale głównie opinia nabywców. Żeby pozyskać ich sympatię trzeba proponować im doskonałe produkty, w tym przypadku meble, oraz informować o nich w umiejętny sposób. Doskonałym narzędziem do tego rodzaju działań wizerunkowych jest Internet. Powstaje coraz więcej portali związanych z branżą meblarską.

Wśród nich można wymienić  m.in. grupę meble.pl w skład której wchodzą meble.pl, kuchnie.pl, meblowy.com.pl, oraz emebel.pl. Portale te odnotowują miesięcznie powyżej milion unikalnych użytkowników, co świadczy o tym, iż działalność szeroko pojętej branży meblarskiej oraz wyposażenia wnętrz pozostaje w sferze zainteresowania Internautów. Użytkownicy sieci korzystający z serwisów branżowych są niezwykle wartościowymi użytkownikami. Świadomie wybierają adresy portali wiedząc, iż trafią do tematycznego serwisu meblarskiego, następnie skrupulatnie przeglądają jego zasoby w poszukiwaniu ważnych informacji, ciekawych rozwiązań, inspiracji i konkretnych mebli, po które udadzą się następnie do wybranych sklepów.

Załóżmy, iż chociaż 1/2 internautów odwiedzających portal branżowy przeczyta zamieszczony tam artykuł ekspercki dotyczący np. doboru mebli do salonu, gdzie pojawi się nazwa instytucji zajmującej się produkcją, czy również nazwa konkretnej kolekcji. W świadomości 70% z nich ta marka czy konkretne meble zapiszą się jako godna uwagi i to prędzej je wybiorą dokonując zakupu. Przyczyna jest prosta – zawsze wolimi sięgać po marki i produkty dobrze nam już znane, których wizerunek w społeczeństwie jest ugruntowany – mówi Magdalena Wymazała, z agencji Times Square Public Relations, specjalizującej się w działaniach wizerunkowych dla firm z branży budowlano-wnętrzarskiej.

Forma w jakiej podane są informacje o branży meblarskiej i jej produktach ma ogromne znaczenie, dlatego warto stawiać nie tyle na reklamę, co na kreowanie wizerunku ekspertów. Ludzie są coraz mniej ufni w stosunku do reklam, dlatego instytucji z branży meblarskiej powinny, moim zdaniem, postawić na politykę informacyjną- dodaje Magdalena Wymazała.

Zarządzanie informacją jest ważną dziedziną i powinno mieć znaczący wpływ na strategię organizacji na równoprawnych zasadach, jak np. zarządzanie finansami czy produkcją. Warto przypomnieć, iż w przypadku wielu firm średniej i dużej wielkości wizerunek stanowi powyżej 50% ich wartości.
Polskie firmy, które dostrzegły już wagę wizerunku obierają dwa kierunki, jeżeli idzie o działania związane z PR’em. 

Jedni decydują się na powierzenie sprawy specjalistom, PR Managerom z profesjonalnych agencji takich jak Times Square Public Relations, którzy na co dzień dbają o wizerunek firm z branży budowlano-wnętrzarskiej. Inni umożliwiają swym pracownikom udział w szkoleniach przygotowanych ściśle dla branży meblarskiej. Udział w tego rodzaju kursach pozwala zapoznać się z podstawową wiedzą dotyczącą problematyki marketingu, trade marketingu i public relations branży meblarskiej.

Pozwala w szczególności zrozumieć procesy i zadania zachodzące w tych obszarach oraz niebagatelne znaczenie działań marketingowych, promocyjnych i wizerunkowych w kształtowaniu długofalowej metodzie rozwoju firmy. Istotnym elementem szkoleń są analizy potrzeb konsumentów poparte praktyczną wiedzą sprzedawców i doradców klienta w celu stworzenia mini planu marketingowego. Obydwie metody są dobre, gdyż najważniejszą kwestią jest budzenie potrzeby podejmowania takich działań.
Nowy rok to nowe możliwości, również kryzys w branży budowlano- wnętrzarskiej chyli się ku końcowi w związku z czym można pokusić się o stwierdzenie, iż jest to doskonały czas na podjęcie działań wizerunkowych.

Warto sprawdzić
Kredyt na dowód
Przeczytaj

Pożyczki dla bezrobotnych

Pożyczki dla bezrobotnych Czy osoba bezrobotna ma szansę na pożyczkę? Osoby które, nie mogą przedstawić ...Więcej

Najkorzystniejszy kredyt 6000 zł.Ranking z dnia sobota, 07 stycznia 2017r.

Najkorzystniejszy kredyt 6000 zł.Ranking z dnia sobota, 07 stycznia 2017r. W naszym porównaniu sprawdziliśmy warunki kredytu na kwotę 6000 złotych. Spłata zobowiązania ...Więcej

Technologia w sektorze usług pożyczkowych

Technologia w sektorze usług pożyczkowych Nowe technologie to nie tylko więcej wygody w świecie finansów. To również zwiastun ...Więcej

Szybka pożyczka, przy minimum formalności w Alior Banku

Szybka pożyczka, przy minimum formalności w Alior Banku Pożyczka bankowa z szybką weryfikacją przy minimalnych wymaganiach na dodatek z niskim ...Więcej

Najtańszy kredyt 12000 zł.Ranking z dnia środa, 07 grudnia 2016r.

Najtańszy kredyt 12000 zł.Ranking z dnia środa, 07 grudnia 2016r. W naszym rankingu przetestowaliśmy warunki kredytu gotówkowego na kwotę 12000 PLN. Spłata ...Więcej

Kredyt na nagłe wydatki

Kredyt na nagłe wydatki Badania pokazują, że prawie 40% osób posiadających kredyt gotówkowy przeznacza otrzymane pieniądze na ...Więcej

Jak pożyczać za darmo?

Jak pożyczać za darmo? W kryzysowych sytuacjach sięgamy najczęściej po szybkie chwilówki, nie zwracając uwagi na ...Więcej

Porównania - kredyt 80000 zł.Ranking z dnia poniedziałek, 07 listopada 2016r.

Porównania -  kredyt 80000 zł.Ranking z dnia poniedziałek, 07 listopada 2016r. Najlepsze kredyty gotówkowe. Ranking z dnia poniedziałek, 07 listopada 2016r.. Zestawienie ...Więcej

Pożyczki ratalne

RANKING STYCZEŃ 2017r.
Ocena
6/10
Ratka.pl
Ocena
9/10
Hapi Pożyczki
Ocena
9/10
Hapi Pożyczki
Ocena
7/10
Monedo
Ocena
5/10
KredytOK
Ocena
5/10
Wonga
Ocena
5/10
Ratkomat.pl
Ocena
5/10
Wonga
Ocena
5/10
SuperCredit
Ocena
10/10
Fura-Kasy
Pożyczki chwilówki

RANKING STYCZEŃ 2017r.
Ocena
5/10
Finansowo
Ocena
5/10
SuperCredit
Ocena
8/10
Halopożyczka
Pożyczkaw kilka minut !
POŻYCZ NAWET 25.000 ZŁ W 15 MINUT!
  • Do 1.000 pożyczka za 0 zł
  • Błyskawiczna decyzja
  • Pożyczka z opcją bez BIK!
  • WYPEŁNIJ WNIOSEK

Szybkie pożyczki bankowe

RANKING STYCZEŃ 2017r.
Ocena
10/10
Bank Millennium
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
7/10
Ferratum Bank
Ocena
7/10
Ferratum Bank