Szukasz kredytu lub pożyczki?

Już nie musisz, nigdzie nie znajdziesz korzystniejszej oferty!

Wypełnij formularz

Pierwszy bank mówi stop automatom głosowym

KREDYT LUB POŻYCZKA?

NAWET DO 150.000

Błyskawiczna decyzja, minimum formalności.

Nigdzie nie znajdziesz korzystniejszej pożyczki!

Również dla osób z ograniczoną zdolnością kredytową.

Sprawdź



Pierwszy bank mówi stop automatom głosowym




Pierwszy bank mówi stop automatom głosowym

Idea Bank, jako pierwszy bank komercyjny w Polsce, rezygnuje z automatów w telefonicznej obsłudze klientów. Każdy telefon od klienta odbiera w tej chwili pracownik banku.

Hydepark PRNews.pl: Idea Bank wypowiada wojnę automatom głosowym

IVR, czyli Interactive Voice Response, zwany również automatycznym call center, to powszechnie stosowany przez instytucji usługowe oraz urzędy system służący do interaktywnej obsługi dzwoniących. Osoba dzwoniąca wysłuchuje nagranego komunikatu i za pomocą klawiatury w swoim telefonie wybiera określone pozycje z menu. Systemy oparte na technologii IVR stosuje się w instytucjach, które obsługują dużą liczbę połączeń. Powszechna jest opinia, iż automatyczne call center ograniczają koszty – bez angażowania człowieka można od razu przekierować dzwoniącego do zespołu posiadającego określone kompetencje, a nawet umożliwić mu załatwienie sprawy bez łączenia się z konsultantem.

Automaty irytują klientów

Problem jednak w tym, iż systemy IVR-owe są bardzo źle postrzegane przez klientów. Z badań zrobionych przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych wynika, iż z punktu widzenia użytkowników automatyczne call center mają niewiele zalet, a użytkownicy skarżą się głównie na wady tej formy kontaktu z instytucjami. Użytkowników najbardziej irytuje konieczność wysłuchiwania menu parę razy (skarży się na to aż 64% badanych, fakt, iż po pierwszym wyborze włącza się kolejny automat i kolejne menu (ma z tym problem 57% badanych, zbyt duża liczba opcji do wyboru (35% niezadowolonych, niezrozumiałe menu (30%, jak także to, iż gdy dzwoniący w końcu połączy się z konsultantem to ten jest niekompetentny i nie potrafi pomóc (29% ankietowanych.

Idea rezygnuje z IVR

Dlatego Idea Bank, jako pierwszy bank komercyjny w Polsce, postanowił zrezygnować z wykorzystania automatów w telefonicznej obsłudze użytkowników w godzinach pracy infolinii. – Petent, który dzwoni na infolinię przesiębiorstwa bankowego od razu łączy się z konsultantem i nie wysłuchuje żadnych komunikatów podawanych przez automat – informuje Anna Koman, dyrektor departamentu jakości obsługi klienta w Idea Banku. Nawet informacje, których przekazanie klientowi jest wymagane prawem, jak uprzedzenie go o fakcie nagrywania rozmowy, podaje pracownik banku, a nie automat.

Decyzję przesiębiorstwa bankowego o rezygnacji z automatycznego call center pozytywnie ocenia Dariusz Duma, psycholog biznesu. – Każdy kontakt klienta z instytucją, także bankiem, ma nie tylko na celu załatwienie jakiejś sprawy, ale również nawiązanie relacji. Tymczasem z oczywistych względów relacji nie da się zbudować z automatem, chociaż rozwijające się technologie pomagają ograniczyć ten problem – ocenia Dariusz Duma. – Jako człowiek zdecydowanie wolę, aby po połączeniu z instytucją witała mnie prawdziwa osoba, a nie na przykład syntezator mowy. W relacji z żywym człowiekiem, od którego oczekuję spersonalizowanej obsługi, mogą mieć przynajmniej złudzenie, iż podejmie on próbę rozwiązania mojego problemu – dodaje. Jego zdaniem, świadczenie usług to zarządzanie doświadczeniem klientów. Od pierwszego wrażenia, jakie instytucja wywrze na kliencie zależy to, jaką współpracę później uda im się nawiązać. – jeśli na wstępie użytkownik jest wkurzony, to trudno sobie wyobrazić, aby błyskawicznie zmienił zdanie. Wklepywanie cyferek na telefonie, aby dotrzeć do odpowiedniej pozycji w menu, porównałbym do długotrwałego poszukiwania miejsca do zaparkowania samochodu przed spotkaniem – podsumowuje psycholog biznesu.

Lepszy serwis

U podstaw odważnej decyzji Idea Banku legła jednak nie tylko chęć zrobienia dobrego wrażenia czy eliminacja niezadowolenia klientów. – Wyłączenie automatu, w którym sprawy z jakimi dzwonią użytkownicy są z góry zaszufladkowane, ma również na celu poprawę jakości serwisu. Nasi klienci, przedsiębiorcy, to osoby, które mają dość indywidualne potrzeby, które często trudno przypisać do z góry określonych kategorii – wyjaśnia Katarzyna Kanka, dyrektor zarządzająca obszarem operacji w Idea Banku.

Infolinia Idea Banku jest czynna 7 dni w tygodniu, w godzinach od 8 do 20. Poza godzinami pracy infolinii użytkownicy przesiębiorstwa bankowego mają możliwość automatycznego załatwienia prostych spraw, które nie mogą poczekać – takich, jak zastrzeżenie karty czy odblokowanie dostępu do bankowości elektronicznej. Bank pracuje obecnie nad wydłużeniem godzin pracy infolinii, aby jak największa liczba użytkowników była obsługiwana tylko przez konsultantów, bez udziału automatu.

Źródło: Idea Bank




Warto sprawdzić
Pożyczki ratalne
Ocena
8.9
Ratka.pl
Ocena
8.6
pożyczkaOK
Ocena
8.3
SuperCredit
Ocena
8.1
HapiPożyczki
Ocena
7.4
Wonga
Ocena
6.2
SMS Kredyt
Ocena
6
Provident
Ocena
5.7
Ferratum Bank
Ocena
5.5
PożyczkaPLUS
Ocena
5.3
Credy
Ocena
4.9
InCredit
Ocena
4.9
Pożyczkomat
Ocena
4.6
Ekspres kasa
Ocena
3.8
Aasa
Szybka pożyczka bankowa
Pożyczka dla każdego!
Przeczytaj

Kredyt hipoteczny przez Internet

Kredyt hipoteczny przez Internet Kredyt online, czy to jest możliwe? Jeszcze do niedawna jedynie firmy pożyczkowe ...Więcej

Gdzie założyć konto oszczędnościowe?

Gdzie założyć konto oszczędnościowe? Oprocentowanie lokat ciągle jest na niskim poziomie do tego rosnąca inflacja. Zakładanie ...Więcej

Kredyt na PIT, w jakim banku?

Kredyt na PIT, w jakim banku? Kredyt na pit, jak się do tego zabrać? Każda osoba, która otrzymała od ...Więcej

Kredito24, internetowa pożyczka do 3000 zł

Pożyczkę w Kredito24 można zaciągnąć na okres do 30 dni. Kredito24 udziela pożyczek ...Więcej

Najlepszy kredyt 35000 zł.Ranking z dnia wtorek, 07 marca 2017r.

Najlepszy kredyt 35000 zł.Ranking z dnia wtorek, 07 marca 2017r. W dzisiejszym rankingu sprawdziliśmy warunki kredytu gotówkowego na kwotę 35000 PLN. Spłata ...Więcej

Pożyczki pod zastaw lub na poręczenie

Pożyczki pod zastaw lub na poręczenie Czy aby otrzymać pożyczkę chwilówkę musimy przedstawić jakieś poręczenie lub zastaw? Takie pytanie ...Więcej

Pożyczki dla zadłużonych, gdzie uda się pożyczyć pieniądze?

Pożyczki dla zadłużonych, gdzie uda się pożyczyć pieniądze? Czy istnieje specjalny produkt przeznaczony dla osób zadłużonych? Każdy kto ma zaciągnięty kredyt ...Więcej

Oprocentowanie kredytów w 2017 r.

Oprocentowanie kredytów w 2017 r. Czy w tym roku oprocentowanie lokat będzie wyższe niż w latach poprzednich? ...Więcej

Opinie o szybkich pożyczkach

Euroloan - Firma oceniona na 1.6 pkt.
Wanda - Nie wiele opini na temat tej pożyczki. Brał ktoś u nich? Jak wygląda weryfikacja, peł ...
Zobacz »


Euroloan - Firma oceniona na 1.6 pkt.
Wandzia - Jakaś nowa pożyczka? Pożyczał ktoś u nich? Jak to wygląda na tle innych pożyczek? ...
Zobacz »


Profi Credit - Firma oceniona na 8.4 pkt.
Kaska - Wszystko fajnie, tylko nikt jakoś nie mówi,że u nich ciężko jest dostać pożyczkę, ...
Zobacz »


Profi Credit - Firma oceniona na 8.4 pkt.
Marek - Szybko i sprawnie polecam ...
Zobacz »



T-Mobile Usługi Bankowe - Bank oceniony na 5.1 pkt.
Artek - Warunki pożyczki są w miarę dobre, jeżeli już to mam spore zastrzeżenia do konsultan ...
Zobacz »


Pożyczki chwilówki

Zobacz cały ranking »


RANKING MARZEC 2017r.
Ocena
5/10
Finansowo
Ocena
5/10
SuperCredit
Ocena
8/10
Halopożyczka
Pierwsza za darmo!

Zajmie Ci to tylko 15 min.

1500, 2500, 4000 zł
a może 10.000 zł ? » Złóż wniosek
Pożyczka w kilka minut !
POŻYCZ NAWET 25.000 ZŁ W 15 MINUT!
  • Do 1.000 pożyczka za 0 zł
  • Błyskawiczna decyzja
  • Pożyczka z opcją bez BIK!
  • WYPEŁNIJ WNIOSEK


Najwyżej ocenione kredyty


Citi Handlowy
Citi Handlowy
Ocena
4.4

Prowizja: 5.00  %, RRSO: 15.16 


Volkswagen Bank Polska
Volkswagen Bank Polska
Ocena
5.3

Prowizja: 3.00  %, RRSO: 15.61 


Getin Noble Bank
Getin Noble Bank
Ocena
3.6

Prowizja: 5.00  %, RRSO: 18.65 


Santander Consumer Bank
Santander Consumer Bank
Ocena
5.4

Prowizja: 3.99  %, RRSO: 18.92 


Szybkie pożyczki bankowe

RANKING MARZEC 2017r.
Ocena
10/10
Bank Millennium
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
7/10
Ferratum Bank
Ocena
7/10
Ferratum Bank

07 minut temu Klient złożył wniosek o pożyczkę 100 zł
w Vivus


Informacja zniknie za sekund