ecasa.pl porównywarka kredytowa

storageKalkulator Kredytowy - wybierz najlepszy kredyt

KWOTA KREDYTU PLN

+
-

LICZBA RAT MIESIĘCY


25.000 zł
na dowód!

Sprawdź
Kredyt na dowód
Najepszy czas na kredyt!

Rekordowo tani kredyt

porównaj kredyty

Kredyt w 1 minutę!

Obniżka stóp procentowych powoduje, że maksymalne oprocentowanie kredytu nie może wynieść więcej niż 10 %. Porozmawiaj z doradcą i wybierz dla siebie kredyt. Rozmowa z naszym doradcą jest zupełnie bezpłatna.

Wypełnij formularz touch_app

Chcesz założyć lokatę?

Oprocentowanie nawet 7%, porównaj i załóż lokatę przez Internet!

››Kredyt z

Szukasz kredytu?

Masz duży kredyt?

jak obniżyć ratę kredytu

Obniż ratę kredytu nawet o 50 %!

Ubezpieczenie OC i AC

Wybierzemy dla Ciebie najlepsze ubezpieczenie z pośród nawet 55 ubezpieczycieli

NAJLEPSZY KREDYT
kredyt przez internet

Jednym wnioskiem złożysz zapytanie do kilku firm i banków. Pożyczka na dowód bez zaświadczeń, pożyczki pod weksel, kredyt gotówkowy bez zabezpieczeń, do 5.000 na dowód !

ZŁÓŻ WNIOSEK
Aktualności

Najtańszy kredyt 15000 zł.Ranking z dnia sobota, 07 maja 2016r.

Najtańszy kredyt 15000 zł.Ranking z dnia sobota, 07 maja 2016r. Najkorzystniejsze kredyty gotówkowe. Zestawienie z dnia sobota, 07 maja 2016r.. Porównanie ...Więcej

Pożyczka czy kredyt co lepiej?

Pożyczka czy kredyt co lepiej?Pieniądze potrzebne natychmiast, gdzie je pożyczyć? Wybrać bank czy skorzystać z pożyczki pozabankowej? Obydwa ...Więcej

Tani kredyt gotówkowy, tańsze pożyczki

Tani kredyt gotówkowy, tańsze pożyczki Pożyczki gotówkowe to chyba najbardziej popularne i chętnie wykorzystywane przez wiele osób ...Więcej

Najkorzystniejszy kredyt 3000 zł.Ranking z dnia czwartek, 07 kwietnia 2016r.

Najkorzystniejszy kredyt 3000 zł.Ranking z dnia czwartek, 07 kwietnia 2016r. Najkorzystniejsze kredyty gotówkowe. Zestawienie z dnia czwartek, 07 kwietnia 2016r.. Porównanie ...Więcej

Szybki kredyt bez zaświadczeń - pożyczka gotówkowa dla osób bez zdolności kredytowej.

Kredyty bankowe łączą sie praktycznie zawsze z bardzo dużą ilością różnych formalności. Jednak ...Więcej

Pożyczka Alior Banku - oprocentowanie niższe aż o 30%

Pożyczka Alior Banku - oprocentowanie niższe aż o 30% Alior Bank wprowadził dość rewolucyjną na naszym rynku pożyczkę konsolidacyjna i gotówkową. ...Więcej

eCasa.pl poleca

eCasa.pl

POŻYCZKA LUB KREDYT.

Nawet do 120 000zł.
Nie trać czasu na szukanie lepszej oferty!

Także dla osób z ograniczoną zdolnością kredytową.

Decyzja nawet w 15 minut !

ZŁÓŻ WNIOSEK



Oferty pracy: Podkarpackie

praca podkarpackie

Oferty pracy z województwa podkarpackie. Codziennie dziesiątki nowych propozycji pracy. Sprawdzaj codziennie oferty w naszym portalu, oferty pracy aktualizowane są na bieżąco, dzięki temu masz wielkie szanse na znalezienie atrakcyjnej oferty pracy.



wybierz Oferty pracy: Podkarpackie 

  • Pracownik inwentaryzacji ze znajomością języka niemieckiego

    Praca: podkarpackie i okolice

  • INVENT Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 25 maj 2016
    Szukasz możliwości rozwoju?
    Jesteś gotowy do częstych wyjazdów?
    Świetnie się czujesz w towarzystwie innych osób?
    A może chcesz dorobić do studiów?

    Firma INVENT Sp. z. o. o poszukuje osób chętnych do współpracy na stanowisku:

    Pracownik inwentaryzacji ze znajomością języka niemieckiego

    Zakres obowiązków:
    • Liczenie towarów w sklepach sieci handlowych.
    • Obsługa urządzeń do skanowania towarów.
    • Pełnienie roli tłumacza podczas pobytu zespołu inwentaryzacyjnego za granicą (kontakt z personelem sklepów, obsługą hotelową itp.)

    Wymagania od kandydatów:
    • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego oraz polskiego w mowie
    • Umiejętność obsługi komputera
    • Gotowość do pracy 6 dni w tygodniu w godzinach nocnych (przez cały czas trwania turnusu – ok. 21 inwentaryzacji)
    • Oświadczenie o niekaralności (firma zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli niekaralności)

    Zapewniamy:
    • Umowę zlecenie ZUS
    • Transport
    • Zakwaterowanie
    • Wyżywienie (dwa posiłki)
    • Wynagrodzenie od 145,05 do 198,94 PLN netto (na rękę) za każdą inwentaryzację (inwentaryzacja trwa ok. 8 godzin)
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Stałe turnusy wyjazdowe do takich państw jak m.in. Niemcy

    Najbliższe turnusy:

    • 26.06.2016 – 14.07.2016 Niemcy
    • 03.07.2016 – 31.07.2016 Niemcy

    Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Oferta pracy tymczasowej dla absolwentów, studentów, uczniów ,praca fizyczna, dodatkowa, sezonowa, tymczasowa, polegająca na liczeniu towarów za pomocą urządzenia skanującego, płatna, licząca, liczący, liczenie, studenci, wyjazdowa, zagranica, Austria/Niemcy/ Czechy/, skanowanie towaru, liczenie towaru, inwentaryzacja, pracownik inwentaryzacji, praca od zaraz, praca inne, inwentaryzacje wyjazdowe, praca inna, inne, czasowa, tymczasowa, praca nocna, praca dzienna, praca sezonowa, praca dorywcza, remanent, za granicą, zagranica, premie, premia, tłumaczenie, tłumaczenia, tłumacz, niemiecki, niemieckiego….

  • Manager ds. eksportu z jęz. niemieckim

    Praca: podkarpackie i okolice

  • Aterima – Ogłoszenie dodane: 24 maj 2016
    MDE/RAK/05/2016Miejsce pracy: Rakszawa

    Zgłoś się do nas, jeśli:
    biegle posługujesz się językiem niemieckimposiadasz min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży na rynkach niemieckojęzycznychmasz doświadczenie w pracy w branży technicznejpotrafisz koordynować projektamiznasz język angielskiposiadasz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjnejesteś dyspozycyjny do częstych zagranicznych podróży służbowychnależysz do osób samodzielnych bardzo dobrze organizujesz swoją pracę

    Do Twoich obowiązków należeć będzie:
    pozyskiwanie nowych klientów oraz współpraca z aktualnymi partnerami i dystrybutoramiodpowiedzialność za eksport produktów na rynki niemieckojęzycznekoordynowanie projektów związanych z wprowadzeniem produktów w firmach Klientówprzygotowanie raportów dotyczących wyników sprzedażowychudział w przedsięwzięciach promocyjnych i marketingowych wspierających sprzedaż

    Wybranym kandydatom zaoferujemy:
    stałe wynagrodzenie powiązane z atrakcyjnym systemem prowizyjnymzatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku pracę w międzynarodowym środowiskudużą samodzielność kreowania metodzie sprzedaży na podległym obszarzesamochód służbowy i niezbędne akcesoria wspomagające sprzedaż

    


  • Konsultant BI

    Praca: podkarpackie i okolice

  • EUVIC Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 24 maj 2016
    Czy zastanawiałeś się kiedyś, co tak naprawdę jest dla Ciebie ważne w pracy, którą masz bądź chciałbyś mieć…?
    Jeżeli ważne jest dla Ciebie „trzymanie ręki na pulsie” i działanie w najnowszych technologiach to miło nam poinformować, że zdecydowana większość naszych projektów realizowanych jest właśnie w topowych technologiach i w oparciu o zwinne metodyki zarządzania. Cenisz sobie niezależność i możliwość decydowania o tym, co robisz? – u nas możesz sam zdecydować w jakiej technologii chcesz działać i się rozwijać. Mamy w czym wybierać – realizujemy obecnie powyżej 200 projektów więc z pewnością znajdziesz swój „projekt marzeń”.
    Znasz języki obce, lubisz i cenisz możliwość kontaktów w językach obcych? – mamy naprawdę szerokie grono klientów zagranicznych więc możesz u nas pracować w projektach międzynarodowych, szlifować języki i zobaczyć, jak pracuje się w innych kulturach. Ciągle uczysz się i doskonalisz języki bądź nowe zagadnienia techniczne? Zapraszamy na konwersacje, szkolenia, webinary!
    A może głównie liczą się ludzie??? Nasz team to zespół fachowców i specjalistów – to eksperci w swoich dziedzinach, ale głównie pasjonaci i miłośnicy sztuki IT! Zawsze chętni do dzielenia się wiedzą i propagowania dobrych praktyk. Jesteśmy mocni technicznie, ale za nasz największy atut uznajemy nasze wartości: antykorporacyjność, satysfakcja z pracy u naszych pracowników, zaufanie… No i coś jeszcze, o czym może dotąd nie myślałeś – kultura i codzienność: ludzkie, przyjazne relacje, wspólne pasje, eskapady i zabawa itp. itd…. są dla Ciebie ważne?
    Co jest dla Ciebie ważne? Dla nas jesteś ważny TY – czekamy…
    W związku z dynamicznym rozwojem naszego Działu BI i potrzebami naszych klientów w zakresie rozwiązań Business Intelligence, permanentnie poszukujemy osób chętnych do pracy w naszej organizacji.
    Interesuje nas całe spektrum zakresu doświadczenia zawodowego, a więc poszukujemy osób które dopiero zaczynają swoją karierę zawodową, posiadają już pewne doświadczenie jak i „starych wyjadaczy” mogących pochwalić się co najmniej dekadą obecności na rynku. Twoją rolę w projekcie zawsze dobieramy na podstawie kompetencji i doświadczenia zawodowego.
    Zapraszamy do nas jeśli znasz co najmniej jedną z poniżej wymienionych technologii BI:
     …

  • Specjalista ds. badań i rozwoju

    Praca: małopolskie i okolice

  • Zicom Next Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 24 maj 2016
    Główne obowiązki:

    – kompleksowe opracowywanie i prowadzenie dokumentacji prac badawczo – rozwojowych,
    w tym raportów i sprawozdań;
    – współpraca z ośrodkami badawczo – rozwojowymi, instytutami, uczelniami oraz pozostałymi podmiotami prowadzącymi działalność B+R, w zakresie realizacji prac własnych i zleconych;
    – nawiązywanie i utrzymywanie relacji z ww. ośrodkami B+R;
    – udział w tworzeniu i planowaniu koncepcji badawczych oraz aktualnych pracach badawczo – rozwojowych;
    – kreowanie tematów projektów badawczych;
    – udział w opracowywaniu i wprowadzaniu nowych procesów i produktów (usług).

    


  • Kierownik Rejonu Sprzedaży

    Praca: podkarpackie i okolice

  • Lidl sp. z o.o. sp. k – Ogłoszenie dodane: 24 maj 2016
    Wysoka jakość oferowanych produktów, otwartość na Klienta, prostota działania i… najlepsi Pracownicy – to właśnie te elementy zadecydowały o międzynarodowym sukcesie Lidla! Dołącz do nas i razem z nami twórz jedną z czołowych europejskich marek!
     
    Twoje obowiązki:
    zarządzanie pracą sklepów w swoim rejonie i dbanie o ich wizerunek
    wspieranie kierowników podległych sobie obiektów w ich codziennej pracy
    zarządzanie personelem; dobór, szkolenie i ocena pracowników, a także motywowanie ich
    odpowiedzialność za wyniki osiągane przez sklepy oraz za realizowane przez nie ustalonych celów
    Nasze oczekiwania:
    wykształcenie wyższe
    umiejętność zarządzania zespołem
    wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
    prawo jazdy kat. B
    komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność, dynamizm i zaangażowanie
    umiejętność radzenia sobie w sytuacjach wymagających dobrej organizacji czasu pracy
    wysoka motywacja do pracy oraz chęć do ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
    mobilność i pełna dyspozycyjność, ponieważ nasze sklepy są otwarte 7 dni w tygodniu, w godzinach 7-22
     …

  • Doradca klienta

    Praca: podkarpackie i okolice

  • Europejski Fundusz Pomocy Poszkodowanym Sp. z o.o. Sp. k. – Ogłoszenie dodane: 24 maj 2016
    Opis stanowiska:
    bieżący kontakt z Klientami;
    podpisywanie umów z Klientami,
    godne reprezentowanie Funduszu przed Klientem, rzetelne przedstawienie jego praw i obowiązków,
    kompletowanie i przekazywanie dokumentacji do Centrali Funduszu,
    Wymagania
    zdolność tworzenia dobrych relacji z Klientem,
    entuzjazm i kreatywność,
    umiejętność samoorganizacji pracy,
    chęć osiągnięcia sukcesu zawodowego i osobistego,
    empatia.
    Oferujemy
    bardzo dobre warunki finansowe, atrakcyjne warunki premiowania(bony na paliwo, zaliczki, nagrody finansowe oraz cykliczne konkursy z nagrodami)
    umowa o współpracy, po 3 miesięcznym stażu możliwość zatrudnienia na etat,
    realna możliwość awansu w strukturach firmy, w oparciu o jasny plan kariery,
    wsparcie marketingowe (ulotki, banery, wizytówki itp….),
    rozwój osobisty poprzez szkolenia ,stałą opiekę kadry managerskiej oraz współpracę z działem prawnym
    możliwość kreowanie własnej struktury doradców klienta.

    

  • Office Manager/Administrator

    Praca: podkarpackie i okolice

  • Firma marketingowo-reklamowa – Ogłoszenie dodane: 24 maj 2016
    Nowo powstała Firma prowadząca kampanię dla klientów korporacyjnych, poszukuje ambitnej, entuzjastycznej, komunikatywnej i energicznej osoby do pracy w Rzeszowie w pełnym wymiarze godzin (Pełen etat)
     
    Oferujemy pracę na stanowisku: Administrator/Office Manager.
     
    Do głównych zadań osoby na ww. stanowisku należeć będzie:
    – Zarządzanie dokumentacją firmy
    – Koordynacja procesów rekrutacyjnych instytucji (tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń, umawianie spotkań, dbanie o wizerunek Firmy)
    – Zapewnienie wsparcia organizacyjnego i koordynacyjnego dla właściciela firmy
    – Zapewnienie płynnego przepływu wiadomości wewnątrz instytucji oraz między partnerami
     
    Oferujemy:
    – Atrakcyjne wynagrodzenie
    – Możliwość rozwoju i awansu w strukturach Firmy
    – Współpracę z młodym, pozytywnym zespołem
    – Miłą atmosferę codziennej pracy
    – Ciekawe i odpowiedzialne stanowisko
    – Samodzielność w działaniu
     
    Od kandydatów oczekujemy:
    – Minimum rocznego doświadczenia w pracy administracyjnej
    – Znajomości programów Microsoft Windows (Word, Excel, PowerPoint, Access i Outlook)
    – Entuzjazmu i wysokiej motywacji
    – Umiejętności pracy pod presją czasu
    – Terminowości w realizacji powierzonych zadań
    – Doskonałej organizacji czasu pracy
     
    Prosimy o przesyłanie aplikacji ze zdjęciem oraz zamieszczanie klauzuli o ochronie danych osobowych do aplikacji.
    Uprzejmie informujemy, że skontatktujemy się z wybranymi kandydatami/kandydatkami….

  • Młodszy Specjalista/-ka Sprzedaży w Terenie

    Praca: podkarpackie i okolice

  • ManpowerGroup Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 24 maj 2016
    Opis stanowiska
    Realizacja celów sprzedażowych w Twoim regionie
    Odpowiedzialność za dostępność produktów u współpracujących z Tobą Klientów
    Budowanie relacji z Twoimi Klientami i współodpowiedzialność za wizerunek firmy
     
     
     …

  • Kierowca cystern / plandek w Transporcie Międzynarodowym

    Praca: podkarpackie i okolice

  • Lehnkering Logistik Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 24 maj 2016
    Opis stanowiska:
    w związku z dynamicznym rozwojem instytucji zatrudnimy kierowców cystern oraz plandek
     
    Wymagania:
    doświadczenie w transporcie międzynarodowym minimum 2 lata
    podstawowa znajomość języka obcego (niemiecki bądź angielski)
    pełny ADR (w przypadku cystern)
    świadectwo kwalifikacji
    karta kierowcy
     
    Oferujemy:
    system pracy: 2-3 tygodnie pracy i 1 tydzień wolnego
    atrakcyjne warunki zatrudnienia

  • Elektryk Budowlany / Licenced Electrican Construction

    Praca: podkarpackie i okolice

  • Viktech P/S – Ogłoszenie dodane: 24 maj 2016
    Opis stanowiska pracy:
    Zatrudnimy licencjonowanego elektryka z doświadczeniem w wykonywaniu instalacji elektrycznych w nowych budynkach mieszkalnych w Dani
    Godziny pracy: Pełny etat (ok. 40h w tygodniu)
    Gotowość do pracy- natychmiast
    21.03.2016-25.03.2016 – opłacony samolot w obie strony
    Przerwa Świąteczna
    04.04.2016 – na czas nieokreslony, przyjazd własnym samochodem.
    Angielski WYMAGANY!!!
    Główne zadania:
    Montarz instalacji elektrycznej, okablowania, sprzętu i systemów oświetleniowych w nowych budynkach i apartamentach
    Łączenie i montaż przewodów, automatycznych włączników, kalbi, transformatorów, sieci komputerowych i innych komponentów
    Czytanie diagramów I rysunków technicznych
    Przeprwadzanie testów systeów elektrycznych. Naprawa przy zastosowaniu urządzeń takich jak omomierz, woltomierz i oscyloskop. Zapewnienie kopatybilności i bezpieczeństwa systemu.
    Wymagania:
    Min. 3 lata doświadzcenia ze wszystkimi rodzajami istalacji elektrycznych stoswanych w nowych budynkach takich jak centra handlowe, apartamenty
    Doświadczenie w pracy za granicą (warunek konieczny). Mile widziane w krajach skandynawskich
    Posiadanie certyfikatu poświadczającego umiejętności wykonywania prac (warunek konieczny)
    Znajomość j. angielskiego (warunek konieczny). Dodatkowym atutem jest znajomość języka skandynawskiego.
    Prawo jazdy i własny samochód
    Gotowość do podróżowania samochodem pomiędzy Polską a Danią
    Oferujemy
    Wysokie wynagrodzenie oraz nadgodziny
    Kontrakt na duńskich warunkach
    Stabilne zatrudnienie w oparciu o kontrakt długoterminowy
    zakwaterowanie w Dani
    Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie:
    Aktualnego CV wraz z informacją na temat przepracowanych ostatnich 5 lat, w tym dane odnośnie ostatnich pracodawców
    Poświadczenie posiadanych umiejętności (np. certyfikat, dyplom itp. krajowy bądź zagraniczny)
    Referencje od dwóch pracodawców (preferowane te poświadczające pracę za granicą)
    Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie aktualnego CV w języku angielskim
     
    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, którzy posiadają wymagane bądź zbliżone kwalifikacje. Na dalszym etapie rekrutacji zostaną przedstawione szczegóły dotyczące pracy….

  • Handlowiec – branża motoryzacyjna

    Praca: podkarpackie i okolice

  • Opoltrans Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 24 maj 2016
    Wymagania:
    Wykształcenie minimum średnie (mechaniczne bądź samochodowe)
    Znajomość podstaw motoryzacji najlepiej w sektorze samochodów ciężarowych
    Dyspozycyjność, odpowiedzialność, komunikatywność
    Zaangażowanie i inicjatywa
    Umiejętność pracy w zespole
    Podstawowe zainteresowanie motoryzacją
    Prawo jazdy kat.B
    Oferujemy:
    Pracę w stabilnej firmie
    Możliwość rozwoju zawodowego

  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Praca: podkarpackie i okolice

  • PROFESSIONAL WORK SERVICE Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 24 maj 2016
    Agencja Pośrednictwa Pracy Professional Work Service Sp. z o.o. (nr rej. agencji 11666) poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Obowiązki na proponowanym stanowisku obejmować będą:

    • Profesjonalną telefoniczną oraz mailową obsługę klienta niemieckojęzycznego
    • Pozyskiwanie nowych klientów
    • Budowanie długofalowych relacji z Klientem
    • Inne obowiązki administracyjno/biurowe

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę
    • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
    • Pracę w młodym, pozytywnym zespole
    • Pracę w ścisłym centrum Rzeszowa…

  • Craftsman – Software Java Developer (salary up to 11,500 PLN net)

    Praca: podkarpackie i okolice

  • NATEK Poland Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 24 maj 2016
    How can we simply be described?
    A passionate professionals, who believe that working together on demanding products within challenging business is fun and fulfilling. We are focused on doing the right things with help of the right tools, using Agile that helps us with reaching our goals.
    Our mission is to transform imaginative ideas into solutions that deliver comfort and convenience to travelers using our products worldwide.
     
    You will be responsible for:
    Develop java code, test and design web application business services
    Analyze, debug and assist in problem solving in both development and production environments
    Understand, interpret and translate business requirements into the necessary designs and documentation
    Apply fundamental skills, concepts and practices to solve difficult assignments
    Assure a code quality and adherence to coding standards on projects
    Take part in the planning and demonstrations sessions.
    Our offer includes:
    Stable, and multi-user oriented projects for the biggest worldwide brands in EU
    Possibility to work in other NATEK European branches
    An opportunity to take part in IT conferences, trainings, related to the field of work
    Full relocation assistance for candidates from other location than the project (work permit, visa,
    flat search, accommodation for first 10 days of stay) + Polish language course
    Private health care with convenient location of medical centers
    Multisport Plus
    Working with innovative tools
    Integration events
    Referral bonus, Early on-boarding bonus, Personal events bonus
    Elastic working hours (with possibility to work remotely 2 days per week, after trial period)
     
    Our expectations:
    In a nutshell, we are seeking highly skilled Java craftsman with broad experience in programming, who will be able to work on both – projects from the scratch and existing ones. We are genuinely interested in self-motivated programmers with solid Java background as well as proven ability to work with less experienced specialists, guiding and supporting them.
    Other skills we expect from you:
    Strong Java skills – min. 2 years of experience
    Strong analytical skills
    Willing to learn crew business domain
    Understanding of Test Driven Development
    Understanding code design principles
    Good knowledge of java application servers containers development technologies preferred
    Excellent written and spoken communication in English language
    Experience in Agile Development.
     
    If you enjoy working effectively in a cross-functional and multicultural Scrum team and developing applications for making travelers life easier sounds like your cup of tea, this is a job for you….

  • Pracownik Restauracji KFC

    Praca: podkarpackie i okolice

  • KFC – Ogłoszenie dodane: 24 maj 2016
    Restauracja KFC Galeria Rzeszów
    poszukuje pracowników: kuchni,  serwisu oraz kasjerów.
     
    Nasze oczekiwania:
    • pogodne usposobienie, aktywność i energia
    • odpowiedzialność i zaangażowanie
    • umiejętność pracy w zespole
    • ukończone 18 lat
    • wysoka kultura osobista
     
    Nasza obietnica:
    • szkolenia
    • stabilna, pełna wyzwań praca
    • możliwość rozwoju
    • przyjazna atmosfera
    • grafik dostosowany do indywidualnych potrzeb
     
    Oferta skierowana również do osób niepełnosprawnych.
     
    Zapoznamy się uważnie z nadesłanymi aplikacjami i skontaktujemy się z wybranymi osobami.
     …

  • Kaser/ka – elastyczny grafik

    Praca: podkarpackie i okolice

  • EuropaJOB Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 24 maj 2016
    Jesteś studentem bądź uczniem? Szukasz dodatkowego źródła dochodów ale nie możesz pracować w pełnym wymiarze godzin?

    EuropaJOB, jako agencja zatrudnienia posiadająca certyfikat o numerze rejestru 8454
    poszukuje

    Kasjer/ka w markecie w Krasnem

    Oferujemy:
    – stawkę 9 zł/brutto godz ( 7,85 netto dla osób uczących się)
    – indywidualnie dopasowany grafik ustalany na kolejny tydzień
    – darmowe przeszkolenie
    – umowę zlecenie
    – dla chętnych możliwość bardzo systematycznej pracy

    Obowiązki:
    – obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego…

  • Regionalny Manager Sprzedaży

    Praca: podkarpackie i okolice

  • Joanna Parzuchowska – Ogłoszenie dodane: 24 maj 2016
    W związku z bardzo dynamicznym rozwojem instytucji z branży finansowo-medycznej skoncentrowanej na finansowaniu komercyjnych usług medycznych pacjentom indywidualnym , poszukujemy kandydatów na stanowisko:
    MENADŻERA REGIONU

    Oferujemy:
    Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko,
    Pełną wyzwań pracę w dynamicznie zarządzanej i rozwijającej się firmie,
    Udział w tworzeniu nowej, innowacyjnej marki na rynku,
    Pakiet narzędzi niezbędnych do efektywnego wykonywania powierzonych obowiązków (samochód, karty paliwowe, telefon, laptop), opieka medyczna,
    Możliwość rozwoju zawodowego i realnego awansu,
    Atrakcyjne wynagrodzenie plus prowizje,
    Umowa na własną działalność gospodarczą na korzystnych warunkach

    Zakres obowiązków:
    Zarządzanie powierzonym regionem zgodnie z ogólną strategią firmy,
    Utrzymywanie relacji biznesowych ze stałymi klientami
    Samodzielna realizacja zadań związanych z aktywnym pozyskiwaniem nowych partnerów biznesowych (placówek medycznych),
    Prowadzenie prezentacji produktowych,
    Stałe monitorowanie rynku oraz pozyskiwanie wiadomości o możliwych klientach i ich potrzebach w zakresie oferowanych usług,
    Odpowiedzialność za target sprzedażowy,
    Dbałość o dobry wizerunek instytucji

    Wymagania:
    Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży B2B, prowadzeniu prezentacji, negocjacji i zawieraniu umów handlowych,
    Praktyczne umiejętności wykorzystania systemów CRM w pracy,
    Profesjonalizm w działaniach związanych z procesem sprzedaży i obsługi klienta,
    Łatwość nawiązywania kontaktów i duża kultura osobista,
    Samodzielność, kreatywność, operatywność i zorientowanie na sukces,
    Bardzo dobra organizacja pracy,
    Umiejętność obsługi komputera,
    Prawo jazdy kat.B z praktyką w prowadzeniu auta,

  • Specjalista ds. Kontaktów z Klientami

    Praca: podkarpackie i okolice

  • Klient infoPraca.pl – Ogłoszenie dodane: 24 maj 2016
    Jesteśmy stabilnym partnerem biznesowym, o międzynarodowym zasięgu. Działamy na polskim rynku powyżej dwadzieścia lat. Zapewniamy najwyższe standardy obsługi oraz nowoczesne produkty dopasowane do ich potrzeb naszych Klientów. Pracownikom oferujemy możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia ponoszące umiejętności zawodowe oraz atrakcyjne świadczenia. Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
    Specjalista ds. Kontaktów z Klientami
     
    Zadania:
    Kompleksowa obsługa klientów indywidualnych oraz biznesowych
    Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z nowymi oraz stałymi klientami
    Przeprowadzanie analizy potrzeb i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań dla klienta
    Prezentowanie i sprzedaż oferty produktowej oraz dbałość o dobry wizerunek firmy
    Wymagania:
    Dwuletnie doświadczenie w obsłudze klienta bądź w sprzedaży
    Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe
    Komunikatywność i umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami
    Łatwość w podejmowaniu decyzji i samodzielność w działaniu
    Profesjonalne podejście do wykonywanych zadań
    Znajomość obsługi pakietu MS Office na poziomie dobrym
    Oferujemy:
    Atrakcyjny system finansowo-motywacyjny
    Możliwość rozwoju kariery zawodowej zgodnie z osobistymi preferencjami
    Pakiet profesjonalnych szkoleń oraz wdrożenie do pracy
    Wsparcie finansowe na początku współpracy
    Samodzielność w planowaniu i realizacji zadań
    Współpracę na czas nieokreślony
     …

  • Kierownik Zespołu

    Praca: podkarpackie i okolice

  • Klient infoPraca.pl – Ogłoszenie dodane: 24 maj 2016
    Nasza firma jest stabilnym partnerem biznesowym, o międzynarodowym zasięgu. Naszym Klientom zapewniamy najwyższe standardy obsługi oraz nowoczesne produkty dopasowane do ich potrzeb. Pracownikom oferujemy możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia ponoszące umiejętności zawodowe oraz atrakcyjne świadczenia. Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
    Kierownik Zespołu
     
    Zadania:
    Skuteczne zarządzanie zespołem, poprzez jego rozwój i motywowanie
    Prowadzenie działań mających na celu rozwój sprzedaży przez wdrażanie metodzie sprzedażowej, realizację planów oraz stały rozwój bazy klientów
    Bieżąca analiza sytuacji rynkowej, planowanie i wdrażanie skutecznych rozwiązań wspierających rozwój biznesu
    Zapewnienie najwyższych standardów jakości obsługi klienta
    Realizowanie celów stawianych przed zespołem
    Oczekiwania:
    Minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem
    Kilkuletnie doświadczenie na stanowiskach związanych ze sprzedażą
    Doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji oraz selekcji
    Umiejętności prowadzenia szkoleń oraz planowania pracy własnej i zespołu
    Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
    Orientacja na osiąganie założonych celów
    Wykształcenie wyższe – mile widziane
    Oferujemy:
    Atrakcyjny system finansowo-motywacyjny
    Możliwość rozwoju kariery zawodowej, zgodnie z osobistymi preferencjami
    Pakiet profesjonalnych szkoleń oraz wdrożenie do pracy
    Wsparcie finansowe na początku współpracy
    Samodzielność w planowaniu i realizacji zadań

  • Telemarketer

    Praca: podkarpackie i okolice

  • EFEKTUM WOJCIECH NADEJCZYK S.K.A. – Ogłoszenie dodane: 24 maj 2016
    W związku z rozwojem instytucji Efektum, poszukujemy kandydatów chętnych do pracy w dziale Call Center na stanowisku: Telemarketer
     
    Do zadań pracownika należeć będzie:
    telefoniczna obsługa Klienta (połączenia przychodzące/wychodzące)
    obsługa infolinii (helpdesk)
    przyjmowanie zleceń
    udzielanie wiadomości dotyczących usług i produktów
    wprowadzanie bądź weryfikacja danych
    ankietowanie telefoniczne
    umawianie spotkań
    prowadzenie bieżących odsłuchów rozmów i prowadzenie ich analizy
    inne odpowiadające kompetencjom pracownika z wyłączeniem sprzedaży telefonicznej
     
    Wymagania techniczne:
    System operacyjny Microsoft Windows 7 bądź wyższy
    Przeglądarki internetowe: IE 11, Firefox 41, Chrome 46 bądź aktualne wersje.
    łącze Internetowe o przepustowości 4 Mb/s download (pobieranie), 512 kb/s upload (wysyłanie) bądź szybsze
    posiadanie komputera ze stałym łączem internetowym i słuchawek z mikrofonem
     
    UWAGA!
    Wymagane jest stałe łącze internetowe (DLS, ADSL, kablówka bądź łącze radiowe) – system używany do dzwonienia nie działa prawidłowo z Internetem mobilnym, dlatego łącze GSM bądź LTE nie będzie akceptowane.
    Komputer do pracy musi być przyłączony do modemu bądź routera kablem sieciowym, a nie bezprzewodowo poprzez Wi-Fi.
    Elementy te będą weryfikowane przed rozmową kwalifikacyjną.
     
    Wymagania stanowiskowe (profil pracownika):
    orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (znaczny bądź umiarkowany)
    wysokich umiejętności komunikacyjnych/interpersonalnych
    wysoka kultura osobista
    umiejętności pracy w zespole
    dobrej dykcji i poprawnej wymowy
    motywacji do pracy i uczenia się
    dyspozycyjności w godzinach 8-15
    umiejętności obsługi komputera (MS Office, MS Outlook, przeglądarka internetowa, Skype)
    umiejętności sprawnego i bezbłędnego pisania na komputerze
    dokładności i umiejętności odszukiwania błędów we wprowadzanym tekście
    analizowanie i wyciąganie wniosków
    wykształcenie minimalne: średnie
     
    Umowa o pracę, cały etat. 1-3 miesięcy – czas próbny. Docelowo czas nieokreślony.
    Miejsce pracy: telepraca (miejsce zamieszkania) – cała Polska
    Prosimy o dodanie aktualnej formułki klauzuli na dole w CV, ponieważ jego brak skutkuje rezygnacją z procesu rekrutacyjnego:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
    Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami….

  • Audytor w Punktach Sprzedaży Detalicznej

    Praca: podkarpackie i okolice

  • InterKadra Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 23 maj 2016
    Opis stanowiska pracy:
    Przeprowadzanie kontroli dotyczących dystrybucji oraz poziomu sprzedaży produktów naszego Klienta w punktach sprzedaży na podlegającym obszarze,
    Dokonywanie wizyt kontrolnych w wyznaczonych wcześniej punktach,
    Codzienne raportowanie wyników audytu poprzez system mobilny.
     
     Nasze wymagania:
    Czynne prawo jazdy kategorii B – warunek konieczny,
    Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku audytora, merchandisera, tajemniczego klienta bądź przedstawiciela handlowego,
    Gotowość do wykonywania pracy w terenie i wyjazdów służbowych poza miejscem zamieszkania,
    Dokładność, rzetelność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
    Duża samodzielność w działaniu,
    Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność oraz bardzo wysoka kultura osobista,
    Mile widziani studenci (zarówno dzienni jak i zaoczni) oraz absolwenci studiów bądź szkoły średniej.
     
     Oferujemy:
    Ciekawą, pełną wyzwań i możliwości pracę w obszarze audytu i kontroli,
    Pracę od zaraz w oparciu o umowę cywilnoprawną,
    Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy: samochód służbowy oraz telefon z aplikacją do raportowania,
    Wysokie wynagrodzenie oraz system premiowy,
    Możliwość nawiązania długoterminowej współpracy.
     
    Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez firmę InterKadra Sp. z o.o. do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.
     
    Dzięk


    Kredyt lub pożyczka w kilkanaście minut !

    Multiwniosek kredytowy

    Multiwniosek kredytowy umożliwia Ci sprawdzenie gdzie masz szansę na kredyt lub pożyczkę. Wystarczy wypełnić krótki formularz kontaktowy. Doradca sprawdza dostępne oferty kredytów i pożyczek i wybiera najkorzystniejszą opcję. W następnej kolejności kontaktuje się z Tobą i przedstawia ofertę.

    Również dla osób z ograniczoną zdolnością kredytową.

    Wypełnij wniosek
    CZTERY POŻYCZKI ZA KTÓRE NIE ZAPŁACISZ NIC!

    SPRAWDŹ GDZIE MOŻESZ POŻYCZYĆ ZUPEŁNIE ZA DARMO!

    Ecasa.pl

    Jedyny serwis finansowy w którym znajdziesz prywatne ogłoszenia pożyczek i kredytów, porównasz wszystkie produkty bankowe, w ciągu kilku minut prześlesz wniosek o kredyt, bezpłatnie porozmawiasz z doradcą.

    Szybki kredyt z niską ratą!
    Porównanie kredytów

    Tylko dokładne porównanie produktów bankowych pozwoli Ci na wybranie najkorzystniejszej oferty.Nie warto sugerować się wielkimi kampaniami reklamowymi, nie warto wybierać kredytu czy ubezpieczenia na podstawie opinii sąsiada.
    Tylko porównując parametry kilku ofert będziesz w stanie wybrać tę najkorzystniejszą.

    notifications_activeKredyt na dowód

    account_balance_walletKredyt na dowód

    Do 25 000 zł potrzebny jedynie dowód

    • Bez zaświadczeń, potrzebny jedynie dowód
    • Wszystkie formalności przez Internet lub telefon
    • Wypełnij wniosek



    Pożyczka czy kredyt? Wypełnij multiwniosek, dostaniesz to co jest dla Ciebie najkorzystniejsze !

    Pożyczka przez internet
    Kredyt w minutę!
    szybki kredyt

    Skorzystaj z naszej bezpłatnej pomocy!

    Dobierzemy kredyt idealnie dopasowany do Twoich potrzeb. Sprawdź nas koniecznie!

    Przejdź do wniosku