ecasa.pl porównywarka kredytowa

storageKalkulator Kredytowy - wybierz najlepszy kredyt

KWOTA KREDYTU PLN

+
-

LICZBA RAT MIESIĘCY

Kredyt na dowód
Najepszy czas na kredyt!

Rekordowo tani kredyt

porównaj kredyty

Kredyt w 1 minutę!

Obniżka stóp procentowych powoduje, że maksymalne oprocentowanie kredytu nie może wynieść więcej niż 10 %. Porozmawiaj z doradcą i wybierz dla siebie kredyt. Rozmowa z naszym doradcą jest zupełnie bezpłatna.

Wypełnij formularz touch_app

Chcesz założyć lokatę?

Oprocentowanie nawet 7%, porównaj i załóż lokatę przez Internet!

Szukasz kredytu?

Masz duży kredyt?

jak obniżyć ratę kredytu

Obniż ratę kredytu nawet o 50 %!

Ubezpieczenie OC i AC

Wybierzemy dla Ciebie najlepsze ubezpieczenie z pośród nawet 55 ubezpieczycieli

NAJLEPSZY KREDYT
kredyt przez internet

Jednym wnioskiem złożysz zapytanie do kilku firm i banków. Pożyczka na dowód bez zaświadczeń, pożyczki pod weksel, kredyt gotówkowy bez zabezpieczeń, do 5.000 na dowód !

ZŁÓŻ WNIOSEK
Aktualności

Najtańszy kredyt 12000 zł.Ranking z dnia środa, 07 grudnia 2016r.

Najtańszy kredyt 12000 zł.Ranking z dnia środa, 07 grudnia 2016r. W naszym rankingu przetestowaliśmy warunki kredytu gotówkowego na kwotę 12000 PLN. Spłata ...Więcej

Kredyt na nagłe wydatki

Kredyt na nagłe wydatki Badania pokazują, że prawie 40% osób posiadających kredyt gotówkowy przeznacza otrzymane pieniądze na ...Więcej

Jak pożyczać za darmo?

Jak pożyczać za darmo? W kryzysowych sytuacjach sięgamy najczęściej po szybkie chwilówki, nie zwracając uwagi na ...Więcej

Porównania - kredyt 80000 zł.Ranking z dnia poniedziałek, 07 listopada 2016r.

Porównania -  kredyt 80000 zł.Ranking z dnia poniedziałek, 07 listopada 2016r. Najlepsze kredyty gotówkowe. Ranking z dnia poniedziałek, 07 listopada 2016r.. Zestawienie ...Więcej

Która chwilówka jest najszybsza?

Która chwilówka jest najszybsza? Krótkoterminowe pożyczki udzielane przez Internet często są określane jako "szybkie" pożyczki, gdyż można ...Więcej

Najlepszy kredyt 3000 zł.Ranking z dnia piątek, 07 października 2016r.

Najlepszy kredyt 3000 zł.Ranking z dnia piątek, 07 października 2016r. W naszym porównaniu przetestowaliśmy warunki pożyczki na kwotę 3000 PLN. Spłata zobowiązania ...Więcej

eCasa.pl poleca

eCasa.pl

POŻYCZKA LUB KREDYT.

Nawet do 120 000zł.
Nie trać czasu na szukanie lepszej oferty!

Także dla osób z ograniczoną zdolnością kredytową.

Decyzja nawet w 15 minut !

ZŁÓŻ WNIOSEK



Oferty pracy: Podkarpackie

praca podkarpackie

Oferty pracy z województwa podkarpackie. Codziennie dziesiątki nowych propozycji pracy. Sprawdzaj codziennie oferty w naszym portalu, oferty pracy aktualizowane są na bieżąco, dzięki temu masz wielkie szanse na znalezienie atrakcyjnej oferty pracy.



wybierz Oferty pracy: Podkarpackie 

  • starszy specjalista

    Praca: podkarpackie i okolice

  • BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – Służba Cywilna – Ogłoszenie dodane: 09 gru 2016
    Podkarpacki Urząd Wojewódzki w RzeszowieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:starszy specjalistaPodkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie ul. Grunwaldzka 15, 35-959 RzeszówZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:analizowanie i ocenianie dokumentacji prac planistycznych i treści uchwalanych przez gminy miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich zmian, a także studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin oraz ich zmian w zakresie zgodności z przepisami prawa,prowadzenie postępowań administracyjnych do przygotowania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego bądź decyzji o warunkach zabudowy na terenach zamkniętych w tym: sprawdzanie kompletności wniosku i dokumentacji, sporządzanie analizy i przygotowywanie pism z tym związanych,opracowywanie opinii merytorycznych do projektów: miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich zmian oraz studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin oraz ich zmian,uzgadnianie projektów: miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich zmian, studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin oraz ich zmian, decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,prowadzenie spraw, związanych ze sporządzaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego przez wojewodę.Warunki pracy• praca administracyjno–biurowa w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy, • obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka), • kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym, na III piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. Na parkingu przed siedzibą Urzędu znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. W przypadku wykonywania obowiązków służbowych poza siedzibą Urzędu, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%. Oświadczenia powinny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie (wzór oświadczeń dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie w zakładce: Praca w Urzędzie – Wzory oświadczeń).Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.Tylko osoby, których oferty spełniły wymogi formalne, zostaną poinformowane telefonicznie bądź drogą elektroniczną o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.Metody i techniki naboru zastosowane w naborze: rozmowa kwalifikacyjna, test wiedzy, jeżeli do II etapu zostanie zakwalifikowanych co najmniej 10 osób.Oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru możliwe będą do odebrania w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 17 867 1210.Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe na kierunku architektura, urbanistyka bądź gospodarka przestrzenna bądź inne wyższe i studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki bądź gospodarki przestrzennejdoświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowegopozostałe wymogi niezbędne:doświadczenie zawodowe w administracji publicznej: przy opracowywaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin bądź przy przygotowywaniu decyzji o warunkach zabudowy i ustalaniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – powyżej 4,5 roku,znajomość przepisów ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i rozporządzeń wykonawczych, znajomość ustaw: Kodeksu postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o dostępie do wiadomości publicznej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz o ochronie danych osobowych.Posiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo bądź umyślne przestępstwo skarbowewymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:Życiorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogi niezbędnego w zakresie wykształceniakopie świadectw pracy bądź innych dokumentów potwierdzających wymagane, niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość).Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo bądź umyślne przestępstwo skarboweDokumenty i oświadczenia dodatkowe:Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-20Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu…

  • przedstawiciel handlowy Rzeszów

    Praca: podkarpackie i okolice

  • Randstad RP Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 09 gru 2016
    Randstad RP jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od powyżej 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając instytucji w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.Dla naszego Klienta, firmy
    produkcyjnej, poszukujemy osoby do pracy na
    stanowisku: przedstawiciel handlowy RzeszówNr ref.: 39412Praca stałaLokalizacja: Rzeszów i okoliceZakres obowiązków:pozyskiwanie nowych
    klientów w kanale tradycyjnymrealizacja celów
    sprzedażowychnawiązywanie i
    podtrzymywanie długotrwałych relacji handlowych 

    Oczekiwania:wykształcenie minimum
    średniedoświadczenie w pracy na
    podobnym stanowiskuznajomość branży FMCGczynne prawo jazdy kat.Bumiejętność obsługi
    komputera i programów MS Officekomunikatywnośćdokładność i
    systematyczność

    Oferta:wynagrodzenie podstawowe
    oraz dodatkowy system premiowyzatrudnienie w oparciu o
    umowę o pracępraca w zadaniowym systemie
    czasu pracynarzędzia niezbędne do
    pracy, m.in. samochód służbowypakiet benefitów pozapłacowych

    Zgodnie z obowiązującym prawem Randstad nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Agencja zatrudnienia (nr licencji 47)…

    


  • Dyrektor Handlowy ( Sprzedaży )

    Praca: podkarpackie i okolice

  • NEWINDENERGY Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 09 gru 2016
    Jesteśmy firmą wprowadzającą na rynek absolutnie nowatorski projekt „latającego motocykla Hoverbike – Raptor który przybrał obecnie już postać prototypu. Nasz zespół chcemy uzupełnić o osobę, która zajmie się wprowadzeniem go na rynek i docelowo przejmie obowiązki dyrektora działu. Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna w firmie za projektowanie i samodzielne prowadzenie kampanii marketingowych i sprzedażowych oraz kontakt bezpośredni z klientem. Do najważniejszych zadań należy poszukiwanie nowych klientów w kraju ale głównie eksport, wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu aktywizację sprzedaży, analiza i optymalizacja kampanii marketingowych pod kątem ich efektywności. Umiejętność przeprowadzenia całego procesu sprzedaży: od wyszukania potencjalnego klienta poprzez proces ofertowy, przygotowanie umowy aż do nadzoru nad realizacją. Ze względu na ogólnoświatowe zainteresowanie naszym produktem ważnym celem będzie znalezienie firm dystrybutorów poza granicami kraju.
     
    Zadania :
    Dążenie do realizacji założonych celów biznesowych.
    Aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
    Prowadzenie sprzedaży krajowej i eksport
    Kierowanie strategią sprzedaży.
    Prowadzenie negocjacji handlowych.
    Reprezentowanie instytucji w wysokim standardzie świadczonych usług.
     
    Możemy Ci zaoferować:
    Pracy w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie należącej do grupy kapitałowej.
    Zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę i odpowiednie narzędzia pracy.
    Stabilnych warunków zatrudnienia ukierunkowanych na długofalową współpracę.
    Konkurencyjnego wynagrodzenia.
    Możliwość rozwoju zawodowego.
    Dynamicznego środowiska pracy.
    Dużej samodzielności oraz odpowiedzialności w realizacji zadań.
     
    Wynagrodzenie 6000 – 20 000 złotych plus prowizje…

  • ADMINISTRATOR SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH

    Praca: podkarpackie i okolice

  • SANOK RUBBER COMPANY SPÓŁKA AKCYJNA – Ogłoszenie dodane: 09 gru 2016
    Sanok RC S.A. (dawniej Stomil Sanok S.A.) czołowy producent wyrobów gumowych, gumowo-metalowych oraz kombinacji gumy z innymi tworzywami w związku ze swoim dynamicznym rozwojem na rynku krajowym i zagranicznym, poszukuje kandydatów, którzy chcą doskonalić swoje zainteresowania zawodowe.
     
    Jeżeli chcesz rozwijać swoją karierę z nami,
    zapraszamy do współpracy!
     
    Rekrutujemy na stanowisko:
    ADMINISTRATOR SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH
     
    Oczekujemy:
    wykształcenia wyższego informatycznego bądź pokrewnego
    doświadczenia w administrowaniu systemami informatycznymi (szczególnie systemem SAP)
    umiejętności wdrażania oprogramowania
    dobrej znajomości języka angielskiego
    umiejętności budowania zespołu i przekazywania wiedzy
    komunikatywności, samodzielności, odporności na stres
    Oferujemy:
    pracę w stabilnej i nowoczesnej firmie
    szerokie możliwości rozwoju zawodowego
    renomowane szkolenia z obszaru IT
    umożliwienie samodoskonalenia poprzez dostęp do literatury specjalistycznej
    atrakcyjny pakiet motywacyjny i socjalny
    pracę w środowisku międzynarodowym wśród doświadczonych ekspertów branżowych
     …

    


  • Główny Technolog (odzież medyczna)

    Praca: podkarpackie i okolice

  • ExecMind – Ogłoszenie dodane: 09 gru 2016
    ExecMind jest butikową firmą Executive Search o zasięgu międzynarodowym realizującą projekty rekrutacyjne średniego i wyższego szczebla w sektorach Life Science / Medical oraz IT/Technology.
    Obecnie dla naszego Klienta, prestiżowego producenta o zasięgu globalnym poszukujemy osoby na stanowisko:
    Głównego Technologa / (odzież medyczna)
     Miejsce pracy: Włocławek
    Jesteś odpowiedzialny / a za wdrożenie produkcji włókniny medycznej oraz za przygotowanie części dokumentacyjnej w zakresie prowadzonych działań w nowym zakładzie produkcyjnym. Docelowo rola może objąć odpowiedzialność za zarządzanie całym procesem produkcji.
     
    Jesteś odpowiedzialny/a za:
    Przygotowanie wzorów wyrobu do krojenia.
    Wprowadzanie, wymiarowanie i monitorowanie modeli w procesie produkcji.
    Opracowywanie kart produkcyjnych (specyfikacji) wyrobów i surowców.
    Uczestnictwo w projektach tworzenia nowych produktów z działem produktowym.
    Akceptowanie dostawców surowców używanych do produkcji pod kątem wymaganych norm.
    Przygotowywanie BOMów produkcyjnych.
    Optymalizację technologii procesu pod kątem produktywności i kosztów.
    Monitoring parametrów procesu produkcyjnego.
    Przeprowadzanie prób produkcyjnych.
    Opracowywanie dokumentacji dot. analizy ryzyka i zarządzania nim w zakresie wyrobów medycznych.
     
    Oczekiwania:
    Min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku technologa w branży włókienniczej, szpitalnej odzieży barierowej, obłożeń chirurgicznych i materiałów opatrunkowych.
    Umiejętności wymiarowania i przygotowania dokumentacji technologicznej.
    Znajomości konstrukcji i stopniowania, tworzenia i modelowania szablonów, zasad kroju.
    Mile widziana znajomość branży materiałów medycznych jednorazowego użytku;
    Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, mile widziana znajomość programów Corel Draw bądź pokrewnych.
    Zwracanie uwagi na szczegóły.
    Wysoki poziom umiejętności analitycznych.
    Język angielski min. komunikatywny.
     
    Oferujemy:
    Rozwój zawodowy w nowym zakładzie produkcyjnym z ciekawymi produktami.
    Wpływ na rozwój produkcji i zakładu.
    Stabilne zatrudnienie w wiodącej spółce medycznej.
    Konkurencyjne wynagrodzenie.
    Pakiet relokacyjny w postaci mieszkania służbowego.
     
    Zapraszamy do aplikowania.
    Brzmi interesująco? Chcesz się zaangażować w rozwój produkcji i nowych produktów z sektora medycznego?
    Napisz do nas i wyślij swoje CV klikając w przycisk Aplikuj. Czekamy na Ciebie.
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)…

  • Elektryk z DSB (Norwegia)

    Praca: podkarpackie i okolice

  • Euro-Jobs – Ogłoszenie dodane: 09 gru 2016
    Prezentacja firmy
    Firma Euro-Jobs jest agencją zatrudnienia legitymującą się certyfikatem numer 2605 niezbędnym do świadczenia usług rekrutacyjnych na terenach Unii Europejskiej oraz innych krajów partnerskich. Nie pobieramy żadnych opłat od pracownika związanych ze znalezieniem pracy.
    Opis stanowiska pracy
    Dla naszego norweskiego klienta poszukujemy od zaraz doświadczonych elektryków budowlanych z certyfikatem DSB.
     
    Oferujemy:
    umowę o pracę ze skandynawskim pracodawcą
    zatrudnienie na terenie Norwegii,
    wynagrodzenie od 100 zł/godz. brutto
    możliwość pracy w większym wymiarze godzin
    możliwość pracy w systemie 6 tyg. pracy na 2 tyg. wolnego
    pomoc w sprawie zakwaterowania i wyjazdu
     
    Wymagania
    5-letnie udokumentowane doświadczenie w zawodzie
    certyfikat DSB – warunek konieczny
    dobre referencje od poprzednich pracodawców
    znajomość języka angielskiego lub/i norweskiego na poziomie komunikatywnym
    umiejętność czytania rysunku budowlanego
    mile widziane doświadczenie zawodowe w Skandynawii
     
    Prosimy o przesłanie CV w formie:
    miesiąc/rok, pracodawca, miejscowość, stanowisko i wiadomość o rodzaju wykonywanej pracy
     …

    


  • Pracownik inwentaryzacji za granicą – kierowca – Rzeszów

    Praca: podkarpackie i okolice

  • INVENT Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 09 gru 2016
    Firma INVENT Sp. z o. o. z siedziba we Wrocławiu

    poszukuje osób chętnych do współpracy na stanowisku:

    Pracownik inwentaryzacji za granicą – kierowca

    Zakres obowiązków:
    • Liczenie towarów w sklepach sieci handlowych
    • Obsługa urządzeń do skanowania towarów
    • Pełnienie roli Kierowcy podczas pobytu zespołu inwentaryzacyjnego za granicą (bus 9 osobowy)

    Wymagania od kandydatów:
    • Prawo Jazdy kat. B
    • Umiejętność obsługi komputera
    • Gotowość do pracy 6 dni w tygodniu w godzinach dziennych
    • Oświadczenie o niekaralności (firma zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli niekaralności)

    Zapewniamy:
    • Samochód (bus 9 osobowy)
    • Wyżywienie (dwa posiłki)
    • Zakwaterowanie
    • Wynagrodzenie od 156 do 171,12 PLN netto ( na rękę) za dzień pracy + pełnienie roli kierowcy (ok. 8-10 godzin pracy)
    • Możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia awansu na koordynatora zespołu

    Najbliższe turnusy:
    • 26.12.2016 – 31.12.2016 Niemcy
    • 27.12.2016 – 08.01.2016 Niemcy

    Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

  • Dysponent Bankowy (połącznia przychodzące)

    Praca: podkarpackie i okolice

  • Adecco Poland Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 09 gru 2016
    Aktualnie dla naszego stałego Klienta z branży finansowej poszukujemy osób otwartych i lubiących kontakt z ludźmi!ZADANIA NA STANOWISKU:
    Telefoniczna obsługa Klientów Banku (tylko połączenia PRZYCHODZĄCE)
    Przyjmowanie zleceń klientów i ich wykonywanie w systemach bankowych
    Udzielanie wiadomości na temat produktów i usług bankowych oraz ich sprzedaż
    Budowanie i pogłębianie więzi z klientami
    WYMAGANIA WOBEC KANDYDATÓW/-EK:
    Wykształcenie średnie bądź wyższe
    Mile widziana znajomość j. angielskiego (min. B2)
    Doskonała dykcja
    Dyspozycyjność od pn-pt oraz w wybrane weekendy
    Komunikatywność
    Zdolność szybkiego uczenia się
    WRAZ Z NASZYM KLIENTEM OFERUJEMY:
    Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    Stałe wynagrodzenie
    Profesjonalny system szkoleń wdrożeniowych
    Elastyczny grafik – możliwość dostosowania do własnych potrzeb!
    Możliwość korzystania z pomieszczeń rekreacyjnych
    Stabilną pracę
    Codziennie nowe i ciekawe wyzwania
    Pracę w milej i profesjonalnej atmosferze
    ZAINTERESOWAŁA CIĘ TA OFERTA?NIE WAHAJ SIĘ I PRZEŚLIJ CV!Wystarczy kliknąć w przycisk APLIKUJRozważymy każdą aplikację! Jeśli podoba Ci się ta oferta, bierzesz udział w rekrutacji i znasz kogoś, kto również szuka pracy bądź chce ją zmienić – POLEĆ NAS ZNAJOMEMU!Numer referencyjny: BCC/11/2016/RZS…

  • Fizjoterapeuta

    Praca: podkarpackie i okolice

  • JJ Communication. – Ogłoszenie dodane: 09 gru 2016
    Bezpłatny kurs językowy
    Bezpłatne przygotowanie dokumentów.
     
     …

  • Specjalista ds. Obsługi Kontraktów (z językiem niemieckim)

    Praca: podkarpackie i okolice

  • Promedica24 – Ogłoszenie dodane: 09 gru 2016
    Zakres obowiązków:
    kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy
    organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą
    budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
    bieżąca współpraca z partnerami biznesowym
    Wymagania:
    bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – wymagane
    praktyczna znajomość pakietu MS Office
    odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
    komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy
    mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
     
    Oferujemy:
    pracę w sympatycznym i uśmiechniętym zespole pełnym energii do działania
    wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej
    możliwość zdobywania nowych kompetencji miękkich poprzez udział w szkoleniach i warsztatach organizowanych przez firmę
    wykorzystanie języka niemieckiego w codziennej pracy
    jasny i przejrzysty system wynagrodzeń oparty na wynikach pracy (podstawa + prowizja)
    stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport
    komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy
     …

  • SPRZEDAWCA CCC

    Praca: podkarpackie i okolice

  • CCC S.A. – Ogłoszenie dodane: 09 gru 2016
    OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:
    profesjonalną, zgodną ze standardami obsługę klienta,
    rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie,
    zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję klientów,
    znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania,
    dbanie o wizerunek sieci ccc,
    czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.
    OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ:
    odpowiedzialność, rzetelność i uczciwość,
    doskonałe umiejętności interpersonalne,
    optymistyczne nastawienie do życia,
    entuzjazm i zaangażowanie,
    dyspozycyjność (praca na zmiany i w weekendy),
    zainteresowanie aktualnymi trendami mody.
    OFERUJEMY:
    umowę o pracę,
    bezpłatną, prywatną opiekę medyczną,
    pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
    elastyczne godziny pracy,
    satysfakcję zawodową,
    przyjazną atmosferę pracy.

  • Key Account Manager – Sales

    Praca: podkarpackie i okolice

  • Transporeon Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 09 gru 2016
    TRANSPOREON Group is the European market leader for e-logistics. We connect manufacturers, retailers and wholesalers with their logistics service providers through cloud-based software solutions. Our platforms TRANSPOREON, TICONTRACT and MERCAREON optimise transport logistics processes and the communication between industry, retailers, carriers, drivers and consignees. Not only economic, but also ecological optimization potentials are fully used thanks to our products.
     
    We combine challenging assignments with a friendly working environment. We are bound together by our shared goals and vision for the company, even though we often come from very different backgrounds in terms of experience, culture and language. We trust in our abilities and dare to try out new things. The TRANSPOREON Group is an exciting place for fresh ideas – in many different locations around the world.
     
    Apply now and become part of our team!
    Key Account Manager – Sales
     
    Scope of activities:
    Sell TRANSPOREON’s solutions to a set of assigned companies from various industries or in a dedicated sales region
    Strong will and the necessary energy to win new large customers and to develop and to grow existing customers
    Establish C-Level contacts and develop new sales opportunities
    Use modern sales tactics and an analytical approach when approaching new customers and position TRANSPOREON’s solutions with a clear business case
    Responsible for the management of the entire sales process ensuring that personal targets and other performance metrics are being achieved
    Understand our clients existing processes and offer our web-based SaaS Logistics platform accordingly
    Involve supporting resources (i.e. Presales, Executives and other functions) at the right time to ensure a successful sales process
    Show short-term success while ensuring a medium- and long-term perspective to sustainable sales success
    Use a CRM-System to ensure accurate Forecasting
     
    That’s how you convince us:
    Experience in Direct Sales of complex services and/or Enterprise software solutions (i.e. ERP- or Transport-Management-Systems). Ideally you were able to gain this experience at one of the leading software vendors.
    Logistics-/ Supply-Chain experience would be a plus
    Proven track record of overachieving targets
    Fluent Polish and advanced English
     …

  • Przedstawiciel Finansowy

    Praca: podkarpackie i okolice

  • Eurocent S.A. – Ogłoszenie dodane: 09 gru 2016
    Opis stanowiska pracy:
    Realizacja planów sprzedażowych
    Poszukiwanie, nawiązywanie relacji i pozyskiwanie nowych klientów
    Utrzymywanie stałego kontaktu z aktualnymi klientami i dbanie o jakość obsługi
    Realizacja umówionych spotkań handlowych
    Promowanie instytucji w lokalnym środowisku
     
    Oferujemy:
    Atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne w oparciu o umowę współpracy
    Ciekawą pracę w nowoczesnej, rozwijającej się firmie
    Elastyczny czas pracy
    Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
    Wsparcie doświadczonych pracowników
     
    Wymagania:
    Łatwość nawiązywania kontaktów
    Komunikatywność
    Wysoka kultura osobista
    Dobra organizacja pracy
    Zaangażowanie
     
    Mile widziane:
    Osoby posiadające doświadczenie w branży finansowo-ubezpieczeniowej (przedstawiciele finansowi i handlowi, agenci ubezpieczeniowi, doradcy ds. obsługi klienta)

  • Hydraulicy/ Monterzy systemów przeciwpożarowych (Norwegia)

    Praca: podkarpackie i okolice

  • Euro-Jobs – Ogłoszenie dodane: 09 gru 2016
    Opis stanowiska pracy
    Dla naszych skandynawskich klientów poszukujemy od zaraz hydraulików z doświadczeniem w montażu systemów przeciwpożarowych.
     
    Oferujemy:
    umowę o pracę ze skandynawskim pracodawcą
    wynagrodzenie od 220 koron/h
    możliwość pracy w większym wymiarze godzin
    pomoc w sprawie zakwaterowania i wyjazdu
    Wymagamy:
    udokumentowanego doświadczenia zawodowego min. 5 lat
    znajomość j. angielskiego bądź j. norweskiego
    mile widziane referencje
    mile widziane doświadczenie zawodowe w Skandynawii
    samodzielności i odpowiedzialności
     
    Prosimy o przesłanie kompletnego cv zawierającego okresy zatrudnienia (pracodawca, miejscowość, miesiąc i rok), stanowisko oraz zakres wykonywanych prac….

  • Doradca Klienta

    Praca: podkarpackie i okolice

  • Raiffeisen Bank RP S.A. – Ogłoszenie dodane: 09 gru 2016
    Twoja Praca
    sprzedaż produktów bankowych – praca w oparciu o cele sprzedażowe,
    bieżąca obsługa Klientów w Oddziale zgodnie ze standardami Banku,
    aktywne pozyskiwanie Klientów i dbałość o utrzymywanie długofalowych relacji z nimi,
    doradztwo w zakresie produktów kredytowych i inwestycyjnych,
    obsługa gotówkowa,
    kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.
    Twój Kapitał
    wykształcenie minimum średnie,
    doświadczenie w sprzedaży (w branży bankowej będzie dodatkowym atutem),
    wiedza z zakresu produktów bankowych oraz rynku finansowego,
    nastawienie na osiąganie założonych celów,
    umiejętność budowania, poszerzania i utrzymywania relacji biznesowych,
    zdolność i chęć szybkiego uczenia się,
    wysoka kultura osobista, komunikatywność i umiejętność współpracy,
    odpowiedzialność, samodzielność i konsekwencja w działaniu,
    bardzo dobra organizacja czasu pracy,
    szybka adaptacja do zmian,
    inicjatywa, entuzjazm i zaangażowanie
    Twój Zysk
    zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas zastępstwa,
    możliwość rozwoju w międzynarodowej i nowoczesnej instytucji finansowej,
    przyjazne środowisko pracy i kultura organizacyjna,
    prywatna opieka medyczna, atrakcyjny pakiet kulturalno–sportowy,
    szeroki program szkoleń (szkolenia wprowadzające tzw. Induction, szkolenia produktowo–sprzedażowe, rozwoju osobistego),
    praca w stałych godzinach – wolne weekendy.

  • SPRZEDAWCA CCC

    Praca: podkarpackie i okolice

  • CCC S.A. – Ogłoszenie dodane: 09 gru 2016
    OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:
    profesjonalną, zgodną ze standardami obsługę klienta,
    rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie,
    zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję klientów,
    znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania,
    dbanie o wizerunek sieci ccc,
    czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.
    OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ:
    odpowiedzialność, rzetelność i uczciwość,
    doskonałe umiejętności interpersonalne,
    optymistyczne nastawienie do życia,
    entuzjazm i zaangażowanie,
    dyspozycyjność (praca na zmiany i w weekendy),
    zainteresowanie aktualnymi trendami mody.
    OFERUJEMY:
    umowę o pracę,
    bezpłatną, prywatną opiekę medyczną,
    pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
    elastyczne godziny pracy,
    satysfakcję zawodową,
    przyjazną atmosferę pracy.

  • Koordynator Zespołu Sprzedaży B2B

    Praca: podkarpackie i okolice

  • Hays Office – Ogłoszenie dodane: 09 gru 2016
    Koordynator Zespołu Sprzedaży B2B Rzeszów NR REF.: 1083204 Dla naszego Klienta, niekwestionowanego lidera na rynku w obszarze dostarczania rozwiązań wspierających procesy HR, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy kandydata na stanowisko Koordynatora Zespołu Sprzedaży B2B.Do głównych obowiązków Koordynatora będzie należało zarządzanie kilkuosobowym zespołem telefonicznych sprzedawców. Prowadzenie szkoleń i coachingów dla podległego zespołu, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta poprzez monitorowanie pracy zespołu konsultantów. Dodatkowo osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie samodzielnie prowadziła sprzedaż telefoniczną i nawiązywała relacje biznesowe z klientami.Kandydaci aplikujący na ww. stanowisko powinni posiadać min. 2 lata doświadczenia w kierowaniu zespołem sprzedawców call center oraz w samodzielnym prowadzeniu tego rodzaju sprzedaży. Kreatywne, samodzielne osoby, znające efektywne metody przeprowadzania rozmów motywacyjnych i szkoleń będą odpowiednimi kandydatami na powyższe stanowisko.Atrakcyjne wynagrodzenie, umowa o pracę i możliwości rozwoju są zapewnione na stanowisku Koordynatora. Dodatkowo firma oferuje niezbędne do wykonywania codziennych obowiązków narzędzia i pakiet solidnych benefitów.Jeśli ta propozycja jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.Jeśli ta propozycja nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami….

  • product safety specialist

    Praca: podkarpackie i okolice

  • Randstad RP Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 09 gru 2016
    Randstad Engineering od powyżej dziesięciu lat specjalizuje się w rekrutacji kadry kierowniczej oraz wysoko wykwalifikowanych specjalistów do sektora produkcyjnego, łańcucha dostaw oraz branży budowlanej.Aktualnie dla naszego Klienta, rozwijającej się instytucji produkcyjnej z branży tworzyw sztucznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: product safety specialist Nr ref.: 42493Praca stałaLokalizacja: Rzeszów Zakres obowiązków:zarządzanie dokumentacją związaną z bezpieczeństwem produktuwystawianie świadectw pochodzenia produktuśledzenie i uaktualnianie danych związanych z bezpieczeństwem produktu w wewnętrznym systemie ERPprzygotowanie dokumentacji związanej z odprawą celnąbieżące śledzenie zmian prawnych dotyczących bezpieczeństwa produktuwdrażanie zmian prawnych dotyczących bezpieczeństwa produktuOczekiwania:wykształcenie wyższe o profilu technicznym mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskudoświadczenie w przygotowaniu kalkulacjibardzo dobra znajomość programów Pakietu Office – zwłaszcza MS Exeldobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)Oferta:ciekawa praca w rozwijającej się firmiepracodawca zapełnia pełne wdrożenie i przeszkolenie w zakresie niezbędnej dokumentacjirealna szansa na rozwój zawodowymożliwość uczestnictwa w międzynarodowych projektachatrakcyjne wynagrodzenie Zgodnie z obowiązującym prawem Randstad nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Agencja zatrudnienia (nr licencji 47) …

  • Starszy Specjalista ds. BHP i OŚ

    Praca: podkarpackie i okolice

  • Adecco Poland Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 09 gru 2016
    ZADANIA ZATRUDNIONEJ OSOBY:
    realizacja polityki instytucji w zakresie BHP i Ochrony Środowiska wg. norm OHSAS i ISO
    opracowywanie regulaminów i nadzór nad ich wdrożeniem i realizacją
    organizowanie i przeprowadzanie szkoleń BHP dla pracowników
    prowadzenie stosownej dokumentacji
    sporządzanie raportów i analiz
    bieżąca współpraca z centralą instytucji w zakresie statystyk, raportów i zestawień
    śledzenie aktualizacji obowiązujących aktów prawnych z dziedziny BHP i Ochrony Środowiska
    ZGŁOŚ SWOJĄ APLIKACJĘ, JEŚLI:
    min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
    posiadasz wykształcenie wyższe kierunkowe
    bardzo dobrze znasz przepisy prawne w zakresie BHP, OŚ oraz P/Poż
    znasz wymogi norm PN-N/OHSAS 18001 oraz ISO 14001
    posiadasz uprawnienia auditora wewnętrznego systemu zarządzania BHP
    bardzo dobrze posługujesz się j. angielskim
    masz praktyczne umiejętności związane z obsługą pakietu MS Office
    cechuje Cię samodzielność i odpowiedzialność oraz konsekwencja w działaniu
    W ZAMIAN NASZ KLIENT OFERUJE M.IN.:
    stabilne zatrudnienie na umowie o pracę
    po okresie próbnym umowę na czas nieokreślony!
    satysfakcjonujące wynagrodzenie
    pracę stacjonarną w stałych godzinach (8:00-16:00)
    pracę dla jednej z najstarszych na świecie firm z branży lotniczej o ugruntowanej pozycji na rynku
    pracę w dynamicznym przedsiębiorstwie
    prywatną opiekę medyczną
    ubezpieczenie grupowe
    telefon
    laptop
    OFERTA DOTYCZY PRACY STAŁEJ!NIE WAHAJ SIĘ!Prześlij swoje CV od razu klikając w przycisk APLIKUJ Uprzejmie informujemy, iż każda aplikacja zostanie rozpatrzona, skontaktujemy się jednak z wybranymi osobami.Numer referencyjny: HSE/11/2016/RZS…

  • Specjalista ds. obsługi klienta (branża szkoleniowa)

    Praca: podkarpackie i okolice

  • ISOFT – Ogłoszenie dodane: 09 gru 2016
    – obsługa Klientów Biznesowych,
    – doradztwo w zakresie szkoleń, możliwości uzyskania dotacji oraz udziału w projektach unijnych,
    – pomoc w kreowaniu planów szkoleniowych dla Klientów Biznesowych,
    – aktywna sprzedaż usług szkoleniowych,
    – przygotowywanie propozycji handlowych oraz budżetów,
    – realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,
    – pozyskiwanie nowych klientów,
    – udział w rozwoju produktów….


    Kredyt lub pożyczka w kilka minut !
    POŻYCZ NAWET 25.000 ZŁ W 15 MINUT!
    • Do 1.000 pożyczka za 0 zł
    • Błyskawiczna decyzja
    • Pożyczka z opcją bez BIK!
    • WYPEŁNIJ WNIOSEK
    POŻYCZKI ZA KTÓRE NIE ZAPŁACISZ NIC!

    Możesz pożyczyć do 2000 zł, pierwsza pożyczka jest bez kosztów. Pozyczasz 2000 zł oddajesz 2000 zł. Pożyczka na 30 dni.

    Otwórz wniosek

    Możesz pożyczyć do 1500 zł, pierwsza pożyczka jest bez kosztów. Pozyczasz 1500 zł oddajesz 1500 zł. Pożyczka na 30 dni.

    Otwórz wniosek

    Możesz pożyczyć do 1600 zł, pierwsza pożyczka jest bez kosztów. Pozyczasz 1600 zł oddajesz 1600 zł. Pożyczka na 30 dni.

    Otwórz wniosek

    Szybki kredyt z niską ratą!
    Porównanie kredytów

    Tylko dokładne porównanie produktów bankowych pozwoli Ci na wybranie najkorzystniejszej oferty.Nie warto sugerować się wielkimi kampaniami reklamowymi, nie warto wybierać kredytu czy ubezpieczenia na podstawie opinii sąsiada.
    Tylko porównując parametry kilku ofert będziesz w stanie wybrać tę najkorzystniejszą.

    notifications_activeKredyt na dowód

    account_balance_walletKredyt na dowód

    Do 25 000 zł potrzebny jedynie dowód

    • Bez zaświadczeń, potrzebny jedynie dowód
    • Wszystkie formalności przez Internet lub telefon
    • Wypełnij wniosek



    Pożyczka czy kredyt? Wypełnij multiwniosek, dostaniesz to co jest dla Ciebie najkorzystniejsze !

    Pożyczka przez internet
    Kredyt w minutę!
    szybki kredyt

    Skorzystaj z naszej bezpłatnej pomocy!

    Dobierzemy kredyt idealnie dopasowany do Twoich potrzeb. Sprawdź nas koniecznie!

    Przejdź do wniosku