Szukasz kredytu lub pożyczki?

Już nie musisz, nigdzie nie znajdziesz korzystniejszej oferty!

Wypełnij formularz

Oferty pracy: Mazowieckie

KREDYT LUB POŻYCZKA?

NAWET DO 150.000

Błyskawiczna decyzja, minimum formalności.

Nigdzie nie znajdziesz korzystniejszej pożyczki!

Również dla osób z ograniczoną zdolnością kredytową.

Sprawdź



Oferty pracy: Mazowieckie

praca mazowieckie

Oferty pracy z województwa mazowieckiego. Codziennie dziesiątki nowych propozycji pracy. Sprawdzaj codziennie oferty w naszym portalu, oferty pracy aktualizowane są na bieżąco, dzięki temu masz wielkie szanse na znalezienie atrakcyjnej oferty pracy.



wybierz Oferty pracy: Mazowieckie 

  • Lekarz Laryngolog Warszawa (mazowieckie)
  • Kompendium24 – Ogłoszenie dodane: 26 lut 2017
    Medicover Sp. z o.o.

    Lekarz Laryngolog Warszawa
    Specjalizacja: Otorynolaryngologia

    Poszukujemy osoby, która:
    – Ukończyła specjalizację bądź jest na jej ostatnim roku
    – Sprawnie się komunikuje i wie jak budować relacje z pacjentem
    – Ceni sobie kulturę opartą na współpracy i wzajemnym zaufaniu
    – Potrafi obsługiwać komputer i chce pracować w oparciu o elektroniczny system dokumentacji medycznej
    – Znajomość języka angielskiego – mile widziana
    Oferujemy miejsce pracy, w którym lekarze cenią sobie:
    – Dobrą atmosferę i sprawną organizację pracy
    – Pracę zespołową z wysoko wykwalifikowanymi pielęgniarkami/pielęgniarzami
    – Koordynowaną opiekę nad pacjentem opartą o międzynarodowe standardy kliniczne
    – Dostęp do nowoczesnej diagnostyki, łatwość konsultacji ze specjalistami
    – Elastyczne godziny pracy i benefity (opieka medyczna oraz pakiet Multi Sport przy zatrudnieniu powyżej 20 godzin tygodniowo)
    – Nowoczesny system elektronicznej dokumentacji medycznej
    – Wsparcie systemów informatycznych w pracy lekarza np. baza leków bądź baza światowej wiedzy medycznej
    Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV.
    Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV…

  • Lekarz Internista „on call” – wizyty domowe, Warszawa (mazowieckie)
  • Kompendium24 – Ogłoszenie dodane: 26 lut 2017
    Medicover Sp. z o.o.

    Lekarz Internista „on call” – wizyty domowe, Warszawa
    Specjalizacja: Medycyna rodzinna

    Poszukujemy osoby, która posiada:
    – Ukończoną specjalizację, bądź jest na 4 jej roku
    – Mobilność na terenie Warszawy
    – Własny transport
    – Chęć do pracy w domu Pacjenta
    Oferujemy miejsce pracy, w którym otrzymasz:
    – Możliwość pracy w ambitnym, doświadczonym zespole, w innowacyjnej organizacji o wiodącej pozycji rynkowej
    – Pracę w oparciu o kontrakt gospodarczy
    – Elastyczny czas pracy – do ustalenia indywidualnie
    Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV…

    


  • Lekarz do pracy w POZ (mazowieckie)
  • Kompendium24 – Ogłoszenie dodane: 26 lut 2017
    GRUPA ZDROWIE CZERWONKA

    Lekarz do pracy w POZ
    Specjalizacja: Medycyna rodzinna, Choroby wewnętrzne

    Przychodnia w okolicach Makowa Mazowieckiego poszukuje lekarza do pracy w pełnym bądź nie pełnym wymiarze.
    Praca w POZ od poniedziałku do czwartku.
    Atrakcyjne warunki zatrudnienia:
    -telefon
    -mieszkanie
    -samochód
    Po więcej szczegółów zachęcam do kontaktu.

  • WAWMED Centrum Profilatyczno-Lecznicze poszukuje do współpracy lekarza ginekologów (mazowieckie)
  • Kompendium24 – Ogłoszenie dodane: 26 lut 2017
    WAWMED – Centrum Profilaktyczno-Lecznicze

    WAWMED Centrum Profilatyczno-Lecznicze poszukuje do współpracy lekarza ginekologów
    Specjalizacja: Położnictwo i ginekologia

    WAWMED Centrum Profilaktyczno-Lecznicze poszukuje do współpracy lekarzy specjalistów bądź w trakcie specjalizacji z ginekologii i położnictwa
    Oferujemy:
    – elastyczne godziny pracy
    – bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
    – komfortowe warunki pracy
    Wymagania:
    – czynne prawo wykonywania zawodu
    – nastawienie na wysoką jakość obsługi Pacjenta…

    


  • Lekarz POZ (mazowieckie)
  • Kompendium24 – Ogłoszenie dodane: 26 lut 2017
    Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej „MEDICON”

    Lekarz POZ
    Specjalizacja: Medycyna rodzinna, Choroby wewnętrzne

    Lekarz medycyny rodzinnej bądź chorób wewnętrznych (ze specjalizacją bądź w trakcie specjalizacji).
    ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE ORAZ MIŁA ATMOSFERA PRACY.
    Wymiar czasu pracy oraz rodzaj umowy – do uzgodnienia….

  • Operator Wózka Widłowego (mazowieckie)
  • Adecco Poland Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 26 lut 2017
    Twoim obowiązkiem będzie:• Obsługa wózka widłowego bocznego wysokiego składowania;• Reagowanie na zmienne w środowisku pracy;• Praca na magazynie.Jeśli:• Masz doświadczenie min. 6 miesięcy (wózek boczny);• Posiadasz aktualne badania Sanepid;• Posiadasz uprawienia na wysoki skład;• Chcesz coś zmienić na lepsze..To czekamy na Ciebie!Pracujemy w Fabryce o najwyższym standardzie w Polsce!Gwarantujemy:• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 6 miesięcy a następnie zatrudnienie bezpośrednio w Fabryce;• Praca w systemie 3 zmianowym:6.00 -14.00; 14.00 – 22.00, 22.00 – 6.00• Świetny zespół i spokojną atmosferę pracy;• Kompleksową obsługę na terenie Fabryki (wszystkie formalności załatwisz na miejscu);• Umowę o pracę – płatny urlop i odprowadzane składki emerytalne;• Stabilne zatrudnienie, bo chcemy się związać z Tobą na długo;• Zniżki w sklepach na terenie całej Polski;• Prywatną opiekę medyczną;• Darmowe kosmetyki;• Kartę sportową;• Bezpłatny dojazd.Numer referencyjny: OWW/2016…

    


  • Operator Wózka Widłowego (mazowieckie)
  • Adecco Poland Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 26 lut 2017
    Twoim obowiązkiem będzie:• Obsługa wózka widłowego bocznego wysokiego składowania;• Reagowanie na zmienne w środowisku pracy;• Praca na magazynie.Jeśli:• Masz doświadczenie min. 6 miesięcy (wózek boczny);• Posiadasz aktualne badania Sanepid;• Posiadasz uprawienia na wysoki skład;• Chcesz coś zmienić na lepsze..To czekamy na Ciebie!Pracujemy w Fabryce o najwyższym standardzie w Polsce!Gwarantujemy:• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 6 miesięcy a następnie zatrudnienie bezpośrednio w Fabryce;• Praca w systemie 3 zmianowym:6.00 -14.00; 14.00 – 22.00, 22.00 – 6.00• Świetny zespół i spokojną atmosferę pracy;• Kompleksową obsługę na terenie Fabryki (wszystkie formalności załatwisz na miejscu);• Umowę o pracę – płatny urlop i odprowadzane składki emerytalne;• Stabilne zatrudnienie, bo chcemy się związać z Tobą na długo;• Zniżki w sklepach na terenie całej Polski;• Prywatną opiekę medyczną;• Darmowe kosmetyki;• Kartę sportową;• Bezpłatny dojazd.Numer referencyjny: OWW/2016…

  • Operator Wózka Widłowego (mazowieckie)
  • Adecco Poland Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 26 lut 2017
    Twoim obowiązkiem będzie:• Obsługa wózka widłowego bocznego wysokiego składowania;• Reagowanie na zmienne w środowisku pracy;• Praca na magazynie.Jeśli:• Masz doświadczenie min. 6 miesięcy (wózek boczny);• Posiadasz aktualne badania Sanepid;• Posiadasz uprawienia na wysoki skład;• Chcesz coś zmienić na lepsze..To czekamy na Ciebie!Pracujemy w Fabryce o najwyższym standardzie w Polsce!Gwarantujemy:• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 6 miesięcy a następnie zatrudnienie bezpośrednio w Fabryce;• Praca w systemie 3 zmianowym:6.00 -14.00; 14.00 – 22.00, 22.00 – 6.00• Świetny zespół i spokojną atmosferę pracy;• Kompleksową obsługę na terenie Fabryki (wszystkie formalności załatwisz na miejscu);• Umowę o pracę – płatny urlop i odprowadzane składki emerytalne;• Stabilne zatrudnienie, bo chcemy się związać z Tobą na długo;• Zniżki w sklepach na terenie całej Polski;• Prywatną opiekę medyczną;• Darmowe kosmetyki;• Kartę sportową;• Bezpłatny dojazd.Numer referencyjny: OWW/2016…

  • Operator Wózka Widłowego (mazowieckie)
  • Adecco Poland Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 26 lut 2017
    Twoim obowiązkiem będzie:• Obsługa wózka widłowego bocznego wysokiego składowania;• Reagowanie na zmienne w środowisku pracy;• Praca na magazynie.Jeśli:• Masz doświadczenie min. 6 miesięcy (wózek boczny);• Posiadasz aktualne badania Sanepid;• Posiadasz uprawienia na wysoki skład;• Chcesz coś zmienić na lepsze..To czekamy na Ciebie!Pracujemy w Fabryce o najwyższym standardzie w Polsce!Gwarantujemy:• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 6 miesięcy a następnie zatrudnienie bezpośrednio w Fabryce;• Praca w systemie 3 zmianowym:6.00 -14.00; 14.00 – 22.00, 22.00 – 6.00• Świetny zespół i spokojną atmosferę pracy;• Kompleksową obsługę na terenie Fabryki (wszystkie formalności załatwisz na miejscu);• Umowę o pracę – płatny urlop i odprowadzane składki emerytalne;• Stabilne zatrudnienie, bo chcemy się związać z Tobą na długo;• Zniżki w sklepach na terenie całej Polski;• Prywatną opiekę medyczną;• Darmowe kosmetyki;• Kartę sportową;• Bezpłatny dojazd.Numer referencyjny: OWW/2016…

  • Operator Wózka Widłowego (mazowieckie)
  • Adecco Poland Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 26 lut 2017
    Twoim obowiązkiem będzie:• Obsługa wózka widłowego bocznego wysokiego składowania;• Reagowanie na zmienne w środowisku pracy;• Praca na magazynie.Jeśli:• Masz doświadczenie min. 6 miesięcy (wózek boczny);• Posiadasz aktualne badania Sanepid;• Posiadasz uprawienia na wysoki skład;• Chcesz coś zmienić na lepsze..To czekamy na Ciebie!Pracujemy w Fabryce o najwyższym standardzie w Polsce!Gwarantujemy:• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 6 miesięcy a następnie zatrudnienie bezpośrednio w Fabryce;• Praca w systemie 3 zmianowym:6.00 -14.00; 14.00 – 22.00, 22.00 – 6.00• Świetny zespół i spokojną atmosferę pracy;• Kompleksową obsługę na terenie Fabryki (wszystkie formalności załatwisz na miejscu);• Umowę o pracę – płatny urlop i odprowadzane składki emerytalne;• Stabilne zatrudnienie, bo chcemy się związać z Tobą na długo;• Zniżki w sklepach na terenie całej Polski;• Prywatną opiekę medyczną;• Darmowe kosmetyki;• Kartę sportową;• Bezpłatny dojazd.Numer referencyjny: OWW/2016…

  • Operator Wózka Widłowego (mazowieckie)
  • Adecco Poland Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 26 lut 2017
    Twoim obowiązkiem będzie:• Obsługa wózka widłowego bocznego wysokiego składowania;• Reagowanie na zmienne w środowisku pracy;• Praca na magazynie.Jeśli:• Masz doświadczenie min. 6 miesięcy (wózek boczny);• Posiadasz aktualne badania Sanepid;• Posiadasz uprawienia na wysoki skład;• Chcesz coś zmienić na lepsze..To czekamy na Ciebie!Pracujemy w Fabryce o najwyższym standardzie w Polsce!Gwarantujemy:• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 6 miesięcy a następnie zatrudnienie bezpośrednio w Fabryce;• Praca w systemie 3 zmianowym:6.00 -14.00; 14.00 – 22.00, 22.00 – 6.00• Świetny zespół i spokojną atmosferę pracy;• Kompleksową obsługę na terenie Fabryki (wszystkie formalności załatwisz na miejscu);• Umowę o pracę – płatny urlop i odprowadzane składki emerytalne;• Stabilne zatrudnienie, bo chcemy się związać z Tobą na długo;• Zniżki w sklepach na terenie całej Polski;• Prywatną opiekę medyczną;• Darmowe kosmetyki;• Kartę sportową;• Bezpłatny dojazd.Numer referencyjny: OWW/2016…

  • Operator Wózka Widłowego (mazowieckie)
  • Adecco Poland Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 26 lut 2017
    Twoim obowiązkiem będzie:• Obsługa wózka widłowego bocznego wysokiego składowania;• Reagowanie na zmienne w środowisku pracy;• Praca na magazynie.Jeśli:• Masz doświadczenie min. 6 miesięcy (wózek boczny);• Posiadasz aktualne badania Sanepid;• Posiadasz uprawienia na wysoki skład;• Chcesz coś zmienić na lepsze..To czekamy na Ciebie!Pracujemy w Fabryce o najwyższym standardzie w Polsce!Gwarantujemy:• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 6 miesięcy a następnie zatrudnienie bezpośrednio w Fabryce;• Praca w systemie 3 zmianowym:6.00 -14.00; 14.00 – 22.00, 22.00 – 6.00• Świetny zespół i spokojną atmosferę pracy;• Kompleksową obsługę na terenie Fabryki (wszystkie formalności załatwisz na miejscu);• Umowę o pracę – płatny urlop i odprowadzane składki emerytalne;• Stabilne zatrudnienie, bo chcemy się związać z Tobą na długo;• Zniżki w sklepach na terenie całej Polski;• Prywatną opiekę medyczną;• Darmowe kosmetyki;• Kartę sportową;• Bezpłatny dojazd.Numer referencyjny: OWW/2016…

  • specjalista (mazowieckie)
  • BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – Służba Cywilna – Ogłoszenie dodane: 26 lut 2017
    Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:specjalistaul. Wspólna 3000-930 WarszawaZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:prowadzenie ksiąg rachunkowych GIJHARS w zakresie sprzedaży, operacji kasowych i poleceń księgowania, sprawdzanie rzetelności i poprawności zapisów księgowych ujętych w księgach rachunkowych poprzez uzgadnianie obrotów rachunków analitycznych z kontami syntetycznymi, uzgadnianie i analiza obrotów i sald rachunków rozrachunkowych oraz sporządzanie i wysyłanie do kontrahentów wyciągów z rachunków w celu uzgodnienia sald rozrachunkowych, ustalenie różnic, ich wyjaśnienie i ujęcie w księgach rachunkowych, terminowe wysyłanie do zobowiązanych wezwań do zapłaty, upomnień oraz podejmowanie w stosunku do nich czynności zmierzających do wyegzekwowania zobowiązania w drodze egzekucji, prowadzenie spraw sądowo-komorniczych,współpraca z radcą prawnym w zakresie prowadzonych postępowań egzekucyjnych, kwartalne naliczanie i bieżące rozliczanie odsetek oraz terminowe dokonywanie zwrotu nadpłat dochodów, przygotowywanie materiałów i sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie wykonania dochodów budżetowych i należności oraz sprawozdań finansowych, kompletowanie i przechowywanie dowodów księgowych należących do zbioru dokumentacji GIJHARS na ogólnych zasadach z uwzględnieniem czasu ich przechowywania. Warunki pracyPraca w biurze w siedzibie GIJHARS; stały duży dopływ wiadomości i gotowość do odpowiedzi, stres związany z obsługą klienta zewnętrznego. Użytkowanie sprzętu biurowego, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, praca przy programach finansowo-księgowych. GIJHARS ma siedzibę w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie, który jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez zapewnienie odpowiedniej szerokości ciągów komunikacyjnych, brak progów na ciągach komunikacyjnych, wyłożenie na ciągach komunikacyjnych wykładziny antypoślizgowej, dostosowanie toalet,budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo ze względu na korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami.Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. – ogłoszenie o naborze w celu zastępstwaWymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny wymienione w ogłoszeniu powinny być podpisane przez kandydata składającego ofertę. Prosimy o umieszczenie na ofercie dopisku „specjalista BBR”. Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymogi formalne, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Oferty kandydatów otrzymane po terminie (decyduje data wpływu oferty do urzędu) bądź niespełniające stawianych wymagań formalnych nie biorą udziału w kolejnym etapie selekcji. Kandydaci, którzy zakwalifikowali się do kolejnych etapów naboru, będą o tym informowani telefonicznie bądź za pomocą poczty elektronicznej.Postępowanie kwalifikacyjne w GIJHARS składa się z następujących etapów: I etap – test wiedzy i/lub sprawdzian umiejętności; II etap – rozmowa kwalifikacyjna. Warunkiem przejścia do drugiego etapu jest uzyskanie przez kandydata w I etapie minimum 60% poprawnych odpowiedzi. Dokumenty nadesłane przez kandydatów przechowywane są przez czas trzech miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata bądź od dnia zakończenia naboru bez wyłonienia kandydata. Po tym terminie dokumenty są komisyjnie niszczone.Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 022 623 29 43Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowegow obszarze rachunkowości na stanowisku ds. księgowości bądź windykacjipozostałe wymogi niezbędne:bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, aktów wykonawczych w zakresie rachunkowości budżetowej, przepisów o prowadzeniu egzekucjiumiejętność pracy w zespole, komunikatywnośćzdolność analitycznego i syntetycznego myśleniasamodzielnośćłatwość przyswajania nowych zagadnień Posiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo bądź umyślne przestępstwo skarbowewymagania dodatkoweznajomość programów finansowo-księgowych oraz pakietu MS Office Dokumenty i oświadczenia niezbędne:Życiorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogi niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogi niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo bądź umyślne przestępstwo skarboweDokumenty i oświadczenia dodatkowe:kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogi dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogi dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-02-28Decyduje data:wpływu oferty do urzędu…

  • podreferendarz (mazowieckie)
  • BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – Służba Cywilna – Ogłoszenie dodane: 26 lut 2017
    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:podreferendarzKancelaria Prezesa Rady MinistrówAl. Ujazdowskie 1/300-583 WarszawaZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:prowadzenie ewidencji komputerowej pism przychodzących i wychodzących, zgodnie z rzeczowym wykazem akt prowadzenie rejestru spraw zastrzeżonychsporządzanie kserokopii i ewidencjonowanie korespondencji przekazywanej poza Sekretariat Prezesa Rady Ministrów (SPRM)współpraca z Kancelarią Ogólną Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (KPRM) w zakresie wysłanej korespondencji oraz przyjmowania korespondencji jawnej i zastrzeżonejrozdzielanie korespondencji zgodnie z dekretacją oraz udostępnianie pracownikom SPRM przedakt sprawprzechowywanie akt spraw załatwionych, zakładanie teczek aktowych i przekazywanie ich do Archiwum Rady Ministrówudzielanie pracownikom Kancelarii, ministerstw i urzędów centralnych oraz innym interesantom wiadomości w sprawach obiegu dokumentów, w ramach udzielonego upoważnieniaprzygotowywanie do przekazania do Kancelarii Ogólnej KPRM przesyłek za potwierdzeniem odbioru oraz kurierskichWarunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań to wysiłek fizyczny, nietypowe godziny pracy (praca zmianowa) oraz telefoniczna obsługa klientów zewnętrznych.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a bądź urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć , wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Oferty otrzymane bądź uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do KPRM). Życiorys preferowany wg wzoru zamieszczonego w BIP KPRM (zakładka: kontrola i nadzór, dokumenty, inne dokumenty, pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/download.php?s=75&id=15783) UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) bądź pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@kprm.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej. W przypadku składania propozycji w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/download/75/6931/oswiadczenia1.doc Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/praca-w-kprm/3725,Praca-w-KPRM.html Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymogi określone w niniejszym ogłoszeniu. Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (22) 694 72 87 (numer kontaktowy pracownika k.o., który będzie udzielał odpowiedzi na pytania osób zainteresowanych podjęciem zatrudnienia w KPRM – nie dot. spraw kadrowych).Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowegopozostałe wymogi niezbędne:powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowisku kancelaryjno-biurowymwiedza z zakresu organizacji i funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności ustawy o służbie cywilnejwiedza dotycząca organizacji i funkcjonowania Kancelarii Prezesa Rady Ministrówdokładność, obowiązkowość, sumiennośćumiejętność pracy w zespolekomunikatywnośćPosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo bądź umyślne przestępstwo skarbowewymagania dodatkoweznajomość programu komputerowego do elektronicznego obiegu dokumentów eDOKpraktyka w obsłudze kancelaryjnej korespondencji niejawnej odporność na stressprawność działaniadziałanie w sytuacjach nieprzewidywalnychbiegła znajomość obsługi urządzeń biurowychbezwzrokowe pisanie na klawiaturzeznajomość języka UE na poziomie komunikatywnymDokumenty i oświadczenia niezbędne:Życiorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogi niezbędnego w zakresie wykształceniaKopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do wiadomości niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” bądź oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie wiadomości niejawnych Kopie świadectw pracy bądź zaświadczeń bądź referencji bądź zakresów obowiązków bądź opisów stanowiska pracy bądź innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo bądź umyślne przestępstwo skarboweDokumenty i oświadczenia dodatkowe:kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających znajomość języka UE na poziomie komunikatywnymKopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych (ukończone szkolenie z bezwzrokowego pisania na klawiaturze, certyfikat potwierdzający znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją)Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-06Decyduje data:wpływu oferty do urzędu…

  • specjalista (mazowieckie)
  • BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – Służba Cywilna – Ogłoszenie dodane: 26 lut 2017
    Ministerstwo Rozwoju w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:specjalistaPlac Trzech Krzyży 3/500-507 WarszawaZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:– prowadzenie spraw pozostających we właściwości ministra do spraw rozwoju regionalnego związanych z przygotowaniem materiałów do projektu ustawy budżetowej w zakresie programów finansowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, – prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań dysponenta części budżetowej w zakresie opracowywania projektu budżetu części 34 – Rozwój regionalny, w tym w układzie zadaniowym, planu finansowego oraz dokonywanie zmian w planie,– prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem okresowych wiadomości z kontroli realizacji dochodów i wydatków w części 34 – Rozwój regionalny oraz z przygotowaniem w oparciu o sprawozdania dysponentów wiadomości z wykonania wydatków na programy,– opracowanie wiadomości dla Sejmu, Senatu, NIK, Ministerstwa Finansów oraz członków kierownictwa Ministerstwa w zakresie projektu budżetu i wykonania budżetu dotyczących części 34 –Rozwój regionalny oraz programów, – prowadzenie spraw związanych z udzielaniem upoważnień dla instytucji do wydawania zgody na dokonywanie płatności z budżetu środków europejskich, we współpracy z pozostałymi wydziałami,– współudział w przygotowaniu i aktualizacji dokumentów programowych dotyczących perspektywy finansowej Unii Europejskiej na lata 2014-2020Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań – praca z bazami danych/programami specjalistycznymi.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy – węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych na każdym piętrze,– winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,– wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,– wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej,– sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu,– ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,– praca w pokoju wieloosobowym,– praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner.Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. – ogłoszenie o naborze w celu zastępstwaUmowa o pracę na zastępstwo za pracownika Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymogi określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu wiadomości dotyczących oferowanych warunków pracy. Metody/techniki, które będą używane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, bądź uzyskać pod nr tel. (0-22) 273-73-50.Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe magisterskie opis wykształcenia: studia o profilu ekonomicznym bądź inne nieprofilowane wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu ekonomii bądź rachunkowościdoświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowegow komórkach finansowychpozostałe wymogi niezbędne:– znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych,– wiedza z zakresu systemu wdrażania i realizacji programów służących wykorzystaniu środków pochodzących z budżetu UE, pomocy państw EFTA,– umiejętność obsługi programu Excel– rzetelność – myślenie analityczne,– umiejętność współpracy,– komunikacja,– organizacja pracy i orientacja na osiąganie celówPosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo bądź umyślne przestępstwo skarbowewymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:Życiorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogi niezbędnego w zakresie wykształceniaOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo bądź umyślne przestępstwo skarboweDokumenty i oświadczenia dodatkowe:kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-02-27Decyduje data:wpływu oferty do urzędu…

  • inspektor (mazowieckie)
  • BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – Służba Cywilna – Ogłoszenie dodane: 26 lut 2017
    Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:inspektorMinisterstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, ul. Wspólna 1/3; 00-529 WarszawaZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:koordynacja procesu opiniowania projektów dokumentów rządowych przez właściwe komórki organizacyjne Ministerstwa na etapie uzgodnień międzyresortowych – zapoznawanie się z projektami dokumentów oraz wskazywanie właściwej komórki organizacyjnej do zaopiniowania dokumentu;prowadzenie bazy projektów aktów prawnych i innych dokumentów rządowych kierowanych do Ministerstwa w ramach uzgodnień międzyresortowych;obsługa organizacyjno-techniczna prac legislacyjnych prowadzonych w Ministerstwie;monitoring przebiegu opiniowania projektów aktów normatywnych i innych dokumentów rządowych na etapie uzgodnień międzyresortowych, odpowiedzialność za terminowe przekazywanie opinii przez komórki organizacyjne;koordynacja procesu zgłaszania uwag do projektów aktów normatywnych i innych dokumentów rządowych na etapie uzgodnień międzyresortowych, odpowiedzialność za terminowe przekazywanie opinii Ministra;koordynacja spraw związanych z udziałem przedstawicieli Ministerstwa w konferencjach uzgodnieniowych dotyczących projektów aktów prawnych. Warunki pracyMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:obiekt dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, możliwość poruszania się po budynku: windy i drzwi odpowiedniej szerokości, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, miejsce parkingowe dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, możliwość technicznego dostosowania stanowiska pracy (pokój, meble biurowe) do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowoInne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Oferty złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) bądź oferty niekompletne (tj. niezawierające prawidłowych i podpisanych oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”), zostaną odrzucone. Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem oświadczenia zamieszczonym w plikach do pobrania w zakładce „wymagane dokumenty i oświadczenia” na stronie: http://www.bip.nauka.gov.pl/ogloszenia-praca/wymagane-dokumenty-i-oswiadczenia.html. Oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznie podpisane. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język krajowy dokonane przez tłumacza przysięgłego. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymogi określone w niniejszym ogłoszeniu. Ofertę można złożyć również za pomocą formularza aplikacyjnego dostępnego na stronie: http://www.bip.nauka.gov.pl/ogloszenia-praca/wniosek-aplikacyjny-o-zatrudnienie-na-wolnym-stanowisku-pracy-w-mnisw.html. Wszyscy kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru, terminie i miejscu jego przeprowadzenia oraz metodach i technikach naboru stosowanych na tym etapie. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone komisyjnie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 52 92 735 bądź (22) 52 92 168.Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowegopozostałe wymogi niezbędne:ogólna wiedza o zadaniach realizowanych przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższegoznajomość regulaminu organizacyjnego MNiSWznajomość procesu legislacyjnegoznajomość przepisów związanych z działalnością Rady Ministrów, Sejmu i Senatu RPumiejętność planowania i organizacji pracy, skuteczna komunikacja w tym umiejętność argumentowania, umiejętność współpracy, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, rzetelność i terminowośćPosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo bądź umyślne przestępstwo skarbowewymagania dodatkowewykształcenie wyższe w zakresie administracji bądź zarządzania, bądź prawa6 miesięcy doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznychznajomość zasad funkcjonowania administracji publicznejDokumenty i oświadczenia niezbędne:Życiorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogi niezbędnego w zakresie wykształceniaOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo bądź umyślne przestępstwo skarboweDokumenty i oświadczenia dodatkowe:kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopie dokumentów potwierdzających pożądany (dodatkowy) czas oraz obszar doświadczenia zawodowego/stażu pracy oraz wykształcenie (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zakresów obowiązków, opisów stanowisk bądź kopie innych zaświadczeń)Dokumenty należy złożyć do: 2017-02-27Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu…

  • główny specjalista (mazowieckie)
  • BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – Służba Cywilna – Ogłoszenie dodane: 26 lut 2017
    Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:główny specjalistaGłówny Inspektorat Ochrony Środowiskaul. Wawelska 52/5400-922 WarszawaZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:obsługa Głównego Inspektora Ochrony Środowiska z zakresu dostępu do wiadomości publicznejobsługa Głównego Inspektora Ochrony Środowiska z zakresu udostępnianiu wiadomości o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.obsługa Głównego Inspektora Ochrony Środowiska z zakresu infolinii i kontaktów z obywatelamiredagowanie pism z polecenia Głównego Inspektora Ochrony ŚrodowiskaWarunki pracy• Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań- Zadania są realizowane głównie poprzez prace biurowe z wykorzystaniem komputera. W trakcie pracy występują częste kontakty z obywatelami oraz zewnętrznymi interesariuszami. – Praca w godzinach pomiędzy 15.00 a 18.00 od poniedziałku do piątku.• Miejsce i otoczenie organizacyjno -techniczne stanowiska pracybudynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich – podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokości;Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu przepisy naboru.Znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie zostanie zweryfikowana podczas naboru testem sprawdzającym.Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony.Na stronie www.gios.gov.pl w zakładce bip/praca/wolne stanowiska pracy w GIOŚ, znajduje się wzór oświadczenia do celów rekrutacji, natomiast w zakładce bip/praca/procedury naboru/pozostałe stanowiska w służbie cywilnej można zapoznać się z zasadami naboru obowiązującymi w GIOŚ.UWAGA: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska zaprasza do udziału w rekrutacji również osoby niepełnosprawne.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.22 369-22-21. Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe magisterskie bądź równorzędnedoświadczenie zawodowe/staż pracy10 lat doświadczenia zawodowegow ochronie środowiska, w tym 5 lat w dostępie do wiadomości środowiskowejpozostałe wymogi niezbędne:umiejętność redagowania tekstówznajomość przepisów z zakresu wiadomości o środowisku (ustawa udostępniania wiadomości o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko)znajomość celów i zasad funkcjonowania służby cywilnej (ustawa o służbie cywilnej)znajomość regulacji prawnych w zakresie IOŚ (ustawa o IOŚ) umiejętność posługiwania się Systemem Informacji Prawniczej Lexznajomość języka angielskiego na poziomie B2znajomość języka francuskiego na poziomie B2znajomość przepisów z zakresu dostępu do wiadomości publicznej (ustawa o dostępie do wiadomości publicznej)Posiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo bądź umyślne przestępstwo skarbowewymagania dodatkoweumiejętność posługiwania się innymi językami europejskimiDokumenty i oświadczenia niezbędne:Życiorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogi niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogi niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopie dokumentów potwierdzających znajomość języka francuskiego na poziomie B2;Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo bądź umyślne przestępstwo skarboweDokumenty i oświadczenia dodatkowe:kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopie dokumentów potwierdzających znajomość innych języków europejskichDokumenty należy złożyć do: 2017-02-27Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu…

  • naczelnik (mazowieckie)
  • BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – Służba Cywilna – Ogłoszenie dodane: 26 lut 2017
    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:naczelnikUrząd Ochrony Konkurencji i KonsumentówPl. Powstańców Warszawy 100-950 WarszawaZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:kieruje pracami wydziału pod względem merytorycznym w celu zapewnienia odpowiedniej jakości i terminowości realizowanych zadań związanych z publicznoprawną ochroną konsumentów w zakresie należącym do właściwości Prezesa UOKiK (dekretuje korespondencję na poszczególnych pracowników, omawia sposób realizacji zadań, sprawdza projekty pism przygotowane przez pracowników, kontroluje terminowość wykonywanych zadań);kieruje pracami wydziału pod względem formalnym w celu zapewnienia odpowiedniej jakości i terminowości realizowanych zadań związanych z publicznoprawną ochroną konsumentów w zakresie należącym do właściwości Prezesa UOKiK (zapewnia prawidłową organizację pracy wydziału, doskonali jej metody, składa przełożonym propozycje organizacji pracy w wydziale, inicjuje spotkania z pracownikami wydziału w celach dyscyplinujących, składa wnioski do przełożonych dotyczące podwyżek pensji, nagród dla pracowników)współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi UOKiK w zakresie wykonywania zadań związanych z eliminowaniem praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów, niedozwolonych postanowień umownych oraz innych zadań realizowanych przez UOKiK (np. orzecznictwo, legislacja, komunikacja)współpracuje z organizacjami konsumenckimi, organizacjami przedsiębiorców, organami administracji oraz innymi podmiotami w inicjatywach pozalegislacyjnych oraz legislacyjnych w celu realizacji zadań związanych z publicznoprawną ochroną konsumentów w zakresie należącym do właściwości Prezesa UOKiK;przygotowuje projekty pism bądź opinii o wysokim stopniu trudności, wymagające szczególnych umiejętności, wykorzystywanych w bieżących pracach Urzędu, w ramach realizacji zadań związanych z publicznoprawną ochroną konsumentów w zakresie należącym do właściwości Prezesa UOKiK;współpracuje z krajowymi organami ochrony konsumentów państw członkowskich Unii Europejskiej (m. in. w ramach procedur określonych rozporządzeniem parlamentu Europejskiego i Rady nr 2006/2004/WE z dnia 27 października 2004 r. w sprawie współpracy miedzy organami krajowymi odpowiedzialnymi za egzekwowanie przepisów prawa w zakresie ochrony konsumentów) w celu realizacji zadań związanych z publicznoprawną ochroną konsumentów w zakresie należącym do właściwości Prezesa UOKiK;kontaktuje się z mediami w celu udzielenia wiadomości o realizacji zadań związanych z publicznoprawną ochroną konsumentów w zakresie należącym do kompetencji Prezesa UOKiKWarunki pracy-praca 5 dni w tygodniu po 8 godzin dziennie-praca na 6 piętrze-budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda, podjazd, schodołaz, toaleta)Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, podpisane odręcznie i opatrzone datą (List Motywacyjny, Oświadczenia).Oświadczenia do pobrania pod adresem: https://uokik.gov.pl/kariera_w_uokik.phpUwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”.W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumentów i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.Planowane techniki i metody naboru:- sprawdzian wiedzy,- próbka pracy,- rozmowa kwalifikacyjna.Zachęcamy do składania propozycji osoby niepełnosprawne, które spełniają wymogi określone w niniejszym ogłoszeniu.Proces rekrutacji trwa co najmniej 1 miesiąc od dnia ukazania się ogłoszenia.Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione telefonicznie bądź e-mailem.Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone po upływie co najmniej 4 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 22 55 60 165.Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe prawodoświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowegow obszarze stosowania prawa;pozostałe wymogi niezbędne:Znajomość języka angielskiego na poziomie B2Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania w zakresie znajomości prawa konsumenckiego i umiejętność stosowania go w praktyce;Posiadanie kompetencji: rzetelność i terminowośćPosiadanie kompetencji: zorientowanie na osiąganie celówPosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo bądź umyślne przestępstwo skarbowewymagania dodatkowePosiadanie kompetencji: zarządzanie personelem;Posiadanie kompetencji: umiejętności analityczne;Posiadanie kompetencji: podejmowanie decyzji i odpowiedzialność;Posiadanie kompetencji: skuteczna komunikacjaDokumenty i oświadczenia niezbędne:Życiorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogi niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogi niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo bądź umyślne przestępstwo skarboweDokumenty i oświadczenia dodatkowe:kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogi dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-02-26Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu…


Warto sprawdzić
Pożyczka dla każdego!
Przeczytaj

Oprocentowanie kredytów w 2017 r.

Oprocentowanie kredytów w 2017 r. Czy w tym roku oprocentowanie lokat będzie wyższe niż w latach poprzednich? ...Więcej

1500 zł bez zaświadczeń, jak znaleźć dobrą pożyczkę internetową.

W jakiej firmie zaciągnąć pożyczkę bez zaświadczeń? Aby nie tracić czasu na szukanie ...Więcej

Dlaczego warto korzystać z kantorów online?

Dlaczego warto korzystać z kantorów online? Kantory online cieszą się niesłabnącą popularnością. Nic dziwnego, skoro oferują szybkie, tanie i ...Więcej

Monedo, pożyczka na dowód na 1080 dni

Pożyczkę w Monedo można zaciągnąć na okres do 1080 dni. Monedo udziela pożyczek ...Więcej

Pożyczka na dowód, gdzie najszybciej pożyczysz pieniądze?

Potrzebujesz pożyczyć pieniądze szybko, bez wychodzenia z domu, załatwiając wszystkie formalności przez Internet? Mamy ...Więcej

Chwilówka na długi okres spłaty

Pożyczka pozabankowa to nie tylko chwilówka. Na ogół panuje przekonanie, że pożyczki pozabankowe ...Więcej

Gdzie pożyczyć, czyli ranking kredytów gotówkowych.

Gdzie pożyczyć, czyli ranking kredytów gotówkowych. Wydawało by sie, że okres zimowy sprzyja leniuchowaniu w zaciszu domowym np. odpoczywanie ...Więcej

Ranking pożyczek pozabankowych, aż 20 pożyczek za darmo.

Ranking pożyczek pozabankowych, aż 20 pożyczek za darmo. Pożyczka bez formalności, szybka decyzja, wszystkie formalności przez Internet. Firmy pożyczkowe ciągle ...Więcej

Pożyczki ratalne

Zobacz cały ranking »


RANKING LUTY 2017r.
Ocena
6/10
Citi Handlowy
Ocena
6/10
Ratka.pl
Ocena
9/10
Hapi Pożyczki
Ocena
9/10
Hapi Pożyczki
Ocena
7/10
Monedo
Ocena
5/10
KredytOK
Ocena
5/10
Wonga
Ocena
5/10
Ratkomat.pl
Ocena
6/10
Ratka.pl
Ocena
5/10
Wonga
Ocena
5/10
SuperCredit
Ocena
10/10
Fura-Kasy
Opinie o szybkich pożyczkach

Euroloan - Firma oceniona na 1.5 pkt.
Wandzia - Jakaś nowa pożyczka? Pożyczał ktoś u nich? Jak to wygląda na tle innych pożyczek? ...
Zobacz »


Profi Credit - Firma oceniona na 8.4 pkt.
Kaska - Wszystko fajnie, tylko nikt jakoś nie mówi,że u nich ciężko jest dostać pożyczkę, ...
Zobacz »


Profi Credit - Firma oceniona na 8.4 pkt.
Marek - Szybko i sprawnie polecam ...
Zobacz »


Rado Pożyczka - Firma oceniona na 1.1 pkt.
Adrian - Co to za pożyczka to rado? Nigdzie nie mozna znaleźć żadnych opini, firma krzak? ...
Zobacz »



T-Mobile Usługi Bankowe - Bank oceniony na 5.1 pkt.
Artek - Warunki pożyczki są w miarę dobre, jeżeli już to mam spore zastrzeżenia do konsultan ...
Zobacz »


Pożyczki chwilówki

Zobacz cały ranking »


RANKING LUTY 2017r.
Ocena
5/10
Finansowo
Ocena
5/10
SuperCredit
Ocena
8/10
Halopożyczka
Pożyczka w kilka minut !
POŻYCZ NAWET 25.000 ZŁ W 15 MINUT!
  • Do 1.000 pożyczka za 0 zł
  • Błyskawiczna decyzja
  • Pożyczka z opcją bez BIK!
  • WYPEŁNIJ WNIOSEK


Najwyżej ocenione kredyty


Citi Handlowy
Citi Handlowy
Ocena
4.4

Prowizja: 5.00  %, RRSO: 15.16 


Volkswagen Bank Polska
Volkswagen Bank Polska
Ocena
5.3

Prowizja: 3.00  %, RRSO: 15.61 


Getin Noble Bank
Getin Noble Bank
Ocena
3.6

Prowizja: 5.00  %, RRSO: 18.65 


Santander Consumer Bank
Santander Consumer Bank
Ocena
5.4

Prowizja: 3.99  %, RRSO: 18.92 


Szybkie pożyczki bankowe

RANKING LUTY 2017r.
Ocena
10/10
Bank Millennium
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
7/10
Ferratum Bank
Ocena
7/10
Ferratum Bank

07 minut temu Klient złożył wniosek o pożyczkę 100 zł
w KasaTAK


Informacja zniknie za sekund