Szukasz kredytu lub pożyczki?

Już nie musisz, nigdzie nie znajdziesz korzystniejszej oferty!

Wypełnij formularz

Kredyt lub pożyczka?

Nawet do 150.000zł, błyskawiczna decyzja. Również dla osób z ograniczoną zdolnością kredytową

Sprawdź

Oferty pracy dolnośląskie

Oferty pracy z województwa dolnośląskiego. Codziennie dziesiątki nowych propozycji pracy. Sprawdzaj codziennie oferty w naszym portalu, oferty pracy aktualizowane są na bieżąco, dzięki temu masz wielkie szanse na znalezienie atrakcyjnej oferty pracy.



wybierz Oferty pracy dolnośląskie 

  • Lekarz Anestezjolog (Lubin) (dolnośląskie)
  • Kompendium24 – Ogłoszenie dodane: 18 sty 2017
    Regionalne Centrum Zdrowia Spółka z o.o

    Lekarz Anestezjolog (Lubin)
    Specjalizacja: Anestezjologia i intensywna terapia

    Lekarz Anestezjolog (Lubin)
    Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lubinie, ul. gen. Józefa Bema 5-6, zatrudni Lekarza Anestezjologa
    Oferujemy:
    atrakcyjne warunki finansowe,
    forma zatrudnienia do uzgodnienia w zależności od preferencji
    możliwość dofinansowania dojazdu do pracy
    możliwość współpracy z przychodnią w Lubinie w ramach POZ
    możliwość rozwoju poprzez dofinansowanie szkoleń, konferencji,
    stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług medycznych,
    pracę w zgranym i profesjonalnym zespole.
    Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu email.
    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez EMC Instytut Medyczny SA z siedzibą we Wrocławiu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

  • Operator maszyn pilnie poszukujemy 10 osób (dolnośląskie)
  • Randstad RP Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 18 sty 2017
    Randstad RP (nr licencji 47) jest wiodącą na polskim rynku agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej.Dla naszego Klienta z Siechnic, lidera w dziedzinie napędów i sterowań, poszukujemy 10  osób na stanowisko: Operator maszyn pilnie poszukujemy 10 osób Nr ref.: 13379Praca tymczasowaLokalizacja: Siechnice , bezpłatny dojazd z Wrocławia Zakres obowiązków:montaż złączek praca przy czyszczeniu detali, wierceniu, kontroli jakościinne prace pomocniczeOczekiwania:zdolności manualnegotowość do pracy zmianowejmotywacja do pracydoświadczenie na produkcji mile widzianeOferta:atrakcyjne warunki zatrudnieniaoferta pracy tymczasowejautobus pracowniczy z Wrocławia (ul.Metalowców, ul. Chociebuska, ul.Hallera/Grabiszyńska FAT, ul.Armii Krajowej, ul. Opolska, radwanice)możliwość zatrudnienia na stałe  Zgodnie z obowiązującym prawem Randstad nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Agencja zatrudnienia (nr licencji 47) …

    


  • starszy księgowy (dolnośląskie)
  • BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – Służba Cywilna – Ogłoszenie dodane: 18 sty 2017
    Izba Administracji Skarbowej we WrocławiuDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:starszy księgowyIzba Administracji Skarbowej we Wrocławiuul. Powstańców Śląskich 24,2653-333 WrocławZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Weryfikowanie i księgowanie dokumentów źródłowych na kartach kontowych w celu dostarczenia aktualnej i rzetelnej wiadomości uprawnionym podmiotom.Analizowanie danych wynikających z kart kontowych, weryfikowanie prawidłowości dokonanych księgowań w celu rzetelnego i prawidłowego odzwierciedlenia zapisów w księgach rachunkowych.Dokonywanie zwrotów podatków oraz nadpłat podatnikom/płatnikom oraz dystrybuowanie wpływów uprawnionym organom w celu prawidłowej i terminowej realizacji zadań. Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań- praca administracyjno-biurowa- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie- praca siedząca niewymuszona, jednozmianowaMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy- pomieszczenie biurowe w budynku III piętrowym – narzędzia pracy – komputer stacjonarny i sprzęt biurowy- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym- budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych na wyższych kondygnacjachInne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%. – ogłoszenie o naborze w celu zastępstwaOferty można składać także w formie elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP. Kandydaci, którzy spełniają wymogi formalne, zostaną poinformowani (telefonicznie bądź e-mailem) o terminie dalszego etapu naboru. Oferty złożone bądź wysłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). W ofercie należy podać dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu) oraz numer ogłoszenia. W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich ww. wymaganych dokumentów i oświadczenia z poz. „wymagane dokumenty i oświadczenia”. Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne. Zachęcamy do zapoznania się z wewnętrzną procedurą naboru w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu, która jest dostępna na stronie internetowej Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu BIP (www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl) w zakładce „ogłoszenia/nabór/oferty pracy”.Metody i techniki naboru oraz sposób dokonania ocen:- test wiedzy,- rozmowa kwalifikacyjna.Kwota minimalnego miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego wynosi 2.810,76 zł brutto przy mnożniku sumy bazowej wynoszącym 1,500Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 71 38 05 133 (sprawy dotyczące zadań na stanowisku), 71 365 26 97 (sprawy organizacyjne i formalne).Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowegodo 1 roku w obszarze stosowania przepisów prawa podatkowegopozostałe wymogi niezbędne:Umiejętność obsługi aplikacji biurowychUmiejętność redagowania pismZnajomość przepisów prawa podatkowegoPosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo bądź umyślne przestępstwo skarbowewymagania dodatkoweUmiejętność obsługi systemów informatycznych funkcjonujących w resorcie finansów wymaganych na danym stanowiskuDokumenty i oświadczenia niezbędne:Życiorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogi niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogi niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo bądź umyślne przestępstwo skarboweDokumenty i oświadczenia dodatkowe:Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogi dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogi dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-01-19Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu…

  • inspektor weterynaryjny (dolnośląskie)
  • BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – Służba Cywilna – Ogłoszenie dodane: 18 sty 2017
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w ZgorzelcuPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:inspektor weterynaryjnyPowiatowy Inspektorat Weterynariiul. Poluszyńskiego 159-900 ZgorzelecZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem produktów pochodzenie zwierzęcego, w tym nad wymaganiami przy ich produkcji i wprowadzaniu do obrotuwykonywanie czynności kontrolnych w zakresie nadzoru podmiotów w imieniu Powiatowego Lekarza Weterynarii w Zgorzelcu, oraz zadań zleconych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Zgorzelcu, prowadzenie sprawozdawczości z w/w zakresu,obsługa programów specjalistycznych z w/w zakresu,aktualizacja listy podmiotów zatwierdzonych i/lub zarejestrowanych w zakresie wykonywanych zadań.pobieranie prób monitoringowychWarunki pracyPraca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych.Praca w terenie, wyjazdy służbowe.Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. tel. 75 77 520 64Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe weterynaryjne, bądź inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnejdoświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowegopozostałe wymogi niezbędne:prawo jazdy kat. Bprawo wykonywania zawodu lekarzaPosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo bądź umyślne przestępstwo skarbowewymagania dodatkowedyspozycyjność, samodzielność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole,Dokumenty i oświadczenia niezbędne:Życiorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogi niezbędnego w zakresie wykształceniaprawo jazdy kat. B – kseroprawo wykonywania zawodu lekarza – kseroOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo bądź umyślne przestępstwo skarboweDokumenty i oświadczenia dodatkowe:kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-02-02Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu…

    


  • inspektor weterynaryjny (dolnośląskie)
  • BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – Służba Cywilna – Ogłoszenie dodane: 18 sty 2017
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w ZgorzelcuPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:inspektor weterynaryjnyPowiatowy Inspektorat Weterynarii w Zgorzelcuul.Poluszyńskiego 159-900 ZgorzelecZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:przygotowywanie dokumentacji zwiazanej z monitorowaniem i zwalczaniem choroby zakaźnej zwierzątprzyjmowanie zgłoszeń o podejrzeniu wystapienia chorób zakaźnych zwierząt i prowadzenie dochodzeń epizootycznych oraz dokumentacji z tym zwiazanychkontrolowanie zakladów nadzorowanychkontrolowanie przestrzegania przepisów o ochronie zwierząttworzenie i aktualizacja planówWarunki pracy- praca w terenie;- wyjazdy służbowe;- prowadzenie pojazdów służbowych;- kontakt ze zwierzęciem;- praca przy komputerze.Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. tel. do kontaktu: 75 77 520 64Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe wyższe weterynaryjne bądź inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnejdoświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowegopozostałe wymogi niezbędne:prawo jazdy kat. Bprawo wykonywania zawodu lekarza weterynariiznajomośc przepisów z zakresu Inspekcji Weterynaryjneju i Słuzby CywilnejPosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo bądź umyślne przestępstwo skarbowewymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:Życiorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogi niezbędnego w zakresie wykształceniaprawo jazdy kat. B – kseroprawo wykonywania zawodu lekarza wet. – kseroOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo bądź umyślne przestępstwo skarboweDokumenty i oświadczenia dodatkowe:kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-02-02Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu…

  • inspektor weterynaryjny (dolnośląskie)
  • BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – Służba Cywilna – Ogłoszenie dodane: 18 sty 2017
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w ZłotoryiPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:inspektor weterynaryjnyPowiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Wyszyńskiego 1259-500 ZłotoryjaZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:prowadzenie spraw związanych z profilaktyką i zwalczaniem chorób zakaźnych zwierzątprzygotowywanie projektów decyzji administracyjnych wydawanych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii przygotowywanie projektów pism w zakresie zadań zespołu, sporządzanie sprawozdań w zakresie działań zespołuprowadzenie sprawozdawczości okresowejwspółpraca z innymi z organami administracji i instytucjamianaliza sytuacji epizootycznej na terenie powiatu złotoryjskiego Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposób wykonywania zadań:- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7.15-15.15,- praca w siedzibie inspektoratu oraz w terenie (kontakt ze zwierzętami)- obszar powiatu złotoryjskiego,- wyjazdy służbowe.Miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy:- praca przy komputerze powyżej 4 godzin,- praca w terenie- wyjazdy samochodem służbowym,- budynek parterowy. Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%. Oferty rozpatrywane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). W ofercie należy podać dane kontaktowe (e-mail, telefon). Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione telefonicznie i listownie o terminie rozmów kwalifikacyjnych. Ofert kandydatów niezakwalifikowanych do dalszego etapu postępowania zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 76 87 83 315. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymogi określone w niniejszym ogłoszeniu.Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe wykształcenie wyższe weterynaryjne bądź inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnejdoświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowegopozostałe wymogi niezbędne:prawo wykonywania zawodu (w przypadku lekarza weterynarii)umiejętność obsługo komputeraprawo jazdy kategorii B- praktyczna umiejętność prowadzenia samochoduznajomość obowiązujących przepisów weterynaryjnych Posiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo bądź umyślne przestępstwo skarbowewymagania dodatkowedyspozycyjnośćkomunikatywnośćumiejętność organizacji pracy w zespole umiejętność stosowania prawa weterynaryjnego i jego nterpretacjiznajomość jednego z języków UE na poziomie komunikatywnym Dokumenty i oświadczenia niezbędne:Życiorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogi niezbędnego w zakresie wykształceniakopia świadectw pracykopia dokumentów potwierdzających ukończenie kursów i szkoleńkopa prawa jazdy kopia dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynariiOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo bądź umyślne przestępstwo skarboweDokumenty i oświadczenia dodatkowe:Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogi dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-01-26Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu…

  • inspektor wojewódzki (dolnośląskie)
  • BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – Służba Cywilna – Ogłoszenie dodane: 17 sty 2017
    Dolnośląski Urząd Wojewódzki we WrocławiuDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:inspektor wojewódzkiPl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 WrocławZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:prowadzenie kontroli systemów teleinformatycznych wykorzystywanych do prowadzenia powiatowego i wojewódzkiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,prowadzenie kontroli w zakresie tworzenia, prowadzenia i udostępniania przez marszałka województwa i starostów baz danych infrastruktury wiadomości przestrzennej obejmujących zbiory danych przestrzennych,prowadzenie kontroli działalności gospodarczej przedsiębiorcy, a także państwowych i samorządowych jednostek organizacyjnych w zakresie wykonanych prac geodezyjnych i kartograficznych, zgłaszanie tych prac, przekazywanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wyników tych prac oraz przestrzeganie przepisów dotyczących wykonywania samodzielnych funkcji w zakresie geodezji i kartografii,prowadzenie postępowań wyjaśniających wynikających z wniosków i skarg wpływających do Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w zakresie prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w części wojewódzkiej i powiatowej,prowadzenie postępowań wyjaśniających wynikających z wniosków i skarg dotyczących wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych w zakresie naruszenia standardów geodezyjnych przy wykonywaniu przez nich prac geodezyjnych i kartograficznych,prowadzenie postępowań wyjaśniających dotyczących refundacji przez Skarb Państwa kosztów związanych z podziałem nieruchomości, czynnościami związanymi z rozgraniczaniem nieruchomości oraz bazą danych ewidencji gruntów i budynków ponoszonych przez spółdzielnie mieszkaniowe.Warunki pracy- praca w siedzibie Urzędu, – praca w terenie,- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego bądź pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,-stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze z dostępem do światła dziennego,-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,-występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,-budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.Informacje o stosowanych technikach i metodach oraz zasadach uczestnictwa w naborze znajdują się na stronie internetowej www.bip.duw.pl w zakładce „praca w DUW”. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie internetowej www.bip.duw.pl). Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru złożone aplikacje niszczone są niezwłocznie z wyjątkiem aplikacji kandydatów/kandydatek wyłonionych przez komisję przeprowadzająca nabór, które niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem/kandydatką wybranym/wybraną podczas naboru Administratorem danych jest Wojewoda Dolnośląski z siedzibą w: Wrocław 50-153, pl. Powstańców Warszawy 1. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Osoby składające oferty mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Obowiązek podania danych określonych w treści ogłoszenia wynika z art. 22(1) § 1 oraz art. 22(1) § 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, w związku z art. 4 i art. 28 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej. Ponadto, w celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: adres e-mail i nr telefonu, których podanie jest dobrowolne. Osoby zakwalifikowane, które spełnią wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 340-64-08.Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe geodezyjne,doświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowegow geodezji i kartografiipozostałe wymogi niezbędne:szczególne uprawnienia zawodowe w zakresie: 1–pomiarów sytuacyjno –wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych bądź 2 –rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych.znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,znajomość ustawy o Infrastrukturze Informacji Przestrzennej,znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej,znajomość ustawy o swobodzie działalności gospodarczej,znajomość KPA, znajomość rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania tych wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,znajomość rozporządzenia w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,znajomość rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany wiadomości w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych,znajomość rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków,znajomość rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów,znajomość systemów wiadomości o terenie oraz standardów wymiany danych ewidencyjnych i geodezyjnych (GML, SWING, SWDE),komunikatywność,umiejętność negocjowania,umiejętność analitycznego myślenia,umiejętność komunikacji pisemnej.Posiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo bądź umyślne przestępstwo skarbowewymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:Życiorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogi niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogi niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo bądź umyślne przestępstwo skarboweDokumenty i oświadczenia dodatkowe:kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-01-28Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu…

  • inspektor wojewódzki (dolnośląskie)
  • BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – Służba Cywilna – Ogłoszenie dodane: 17 sty 2017
    Dolnośląski Urząd Wojewódzki we WrocławiuDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:inspektor wojewódzkiPl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 WrocławZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:prowadzenie nadzoru nad organami administracji geodezyjnej i kartograficznej na terenie województwa dolnośląskiego w zakresie prowadzenia baz danych ewidencji gruntów i budynków,prowadzenie postępowań administracyjnych w I i II instancji dotyczących spraw z zakresu rozpatrzenia zarzutów wniesionych do danych ewidencji gruntów i budynków,weryfikowanie i opiniowanie projektów modernizacji ewidencji gruntów i budynków opracowywanych i zlecanych do realizacji przez starostów,prowadzenie postępowań administracyjnych w I i II instancji dotyczących spraw z zakresu ewidencji gruntów i budynków,rozpatrywanie i przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski w zakresie spraw dotyczących wpisów w bazie ewidencji gruntów i budynków,prowadzenie nadzoru nad tworzeniem, prowadzeniem i udostępnianiem w systemach teleinformatycznych bazy danych katastru nieruchomości, rejestru cen i wartości nieruchomości, standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 do 1;5000, zharmonizowanej z bazami krajowego systemu wiadomości o nieruchomościach,prowadzenie nadzoru nad weryfikacją i modernizacją ewidencji gruntów i budynków przeprowadzaną przez starostów, prowadzenie nadzoru nad przeprowadzaniem powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywaniem i prowadzeniem map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości.Warunki pracy- praca w siedzibie Urzędu, – praca w terenie,- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego bądź pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,-stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze z dostępem do światła dziennego,-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,-występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,-budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. – ogłoszenie o naborze w celu zastępstwaNasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.Informacje o stosowanych technikach i metodach oraz zasadach uczestnictwa w naborze znajdują się na stronie internetowej www.bip.duw.pl w zakładce „praca w DUW”. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie internetowej www.bip.duw.pl). Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru złożone aplikacje niszczone są niezwłocznie z wyjątkiem aplikacji kandydatów/kandydatek wyłonionych przez komisję przeprowadzająca nabór, które niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem/kandydatką wybranym/wybraną podczas naboru Administratorem danych jest Wojewoda Dolnośląski z siedzibą w: Wrocław 50-153, pl. Powstańców Warszawy 1. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Osoby składające oferty mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Obowiązek podania danych określonych w treści ogłoszenia wynika z art. 22(1) § 1 oraz art. 22(1) § 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, w związku z art. 4 i art. 28 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej. Ponadto, w celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: adres e-mail i nr telefonu, których podanie jest dobrowolne. Osoby zakwalifikowane, które spełnią wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 340-64-08.Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe geodezyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowegow obszarze w geodezji i kartografii,pozostałe wymogi niezbędne:szczególne uprawnienia zawodowe w zakresie: 1– geodezyjne pomiary sytuacyjno –wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne bądź 2 –rozgraniczania i podziału nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnychznajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi,znajomość ustawy o Infrastrukturze Informacji Przestrzennej,znajomość KPA, KC,znajomość rozporządzenia w sprawie zintegrowanego systemu wiadomości o nieruchomościach,znajomość rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków,znajomość rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania tych wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,znajomość systemów wiadomości o terenie oraz standardów wymiany danych ewidencyjnych i geodezyjnych (GML, SWING, SWDE),komunikatywność,umie

Warto sprawdzić
Kredyt na dowód
Przeczytaj

Pożyczki dla bezrobotnych

Pożyczki dla bezrobotnych Czy osoba bezrobotna ma szansę na pożyczkę? Osoby które, nie mogą przedstawić ...Więcej

Najkorzystniejszy kredyt 6000 zł.Ranking z dnia sobota, 07 stycznia 2017r.

Najkorzystniejszy kredyt 6000 zł.Ranking z dnia sobota, 07 stycznia 2017r. W naszym porównaniu sprawdziliśmy warunki kredytu na kwotę 6000 złotych. Spłata zobowiązania ...Więcej

Technologia w sektorze usług pożyczkowych

Technologia w sektorze usług pożyczkowych Nowe technologie to nie tylko więcej wygody w świecie finansów. To również zwiastun ...Więcej

Szybka pożyczka, przy minimum formalności w Alior Banku

Szybka pożyczka, przy minimum formalności w Alior Banku Pożyczka bankowa z szybką weryfikacją przy minimalnych wymaganiach na dodatek z niskim ...Więcej

Najtańszy kredyt 12000 zł.Ranking z dnia środa, 07 grudnia 2016r.

Najtańszy kredyt 12000 zł.Ranking z dnia środa, 07 grudnia 2016r. W naszym rankingu przetestowaliśmy warunki kredytu gotówkowego na kwotę 12000 PLN. Spłata ...Więcej

Kredyt na nagłe wydatki

Kredyt na nagłe wydatki Badania pokazują, że prawie 40% osób posiadających kredyt gotówkowy przeznacza otrzymane pieniądze na ...Więcej

Jak pożyczać za darmo?

Jak pożyczać za darmo? W kryzysowych sytuacjach sięgamy najczęściej po szybkie chwilówki, nie zwracając uwagi na ...Więcej

Porównania - kredyt 80000 zł.Ranking z dnia poniedziałek, 07 listopada 2016r.

Porównania -  kredyt 80000 zł.Ranking z dnia poniedziałek, 07 listopada 2016r. Najlepsze kredyty gotówkowe. Ranking z dnia poniedziałek, 07 listopada 2016r.. Zestawienie ...Więcej

Pożyczki ratalne

RANKING STYCZEŃ 2017r.
Ocena
6/10
Ratka.pl
Ocena
9/10
Hapi Pożyczki
Ocena
9/10
Hapi Pożyczki
Ocena
7/10
Monedo
Ocena
5/10
KredytOK
Ocena
5/10
Wonga
Ocena
5/10
Ratkomat.pl
Ocena
5/10
Wonga
Ocena
5/10
SuperCredit
Ocena
10/10
Fura-Kasy
Pożyczki chwilówki

RANKING STYCZEŃ 2017r.
Ocena
5/10
Finansowo
Ocena
5/10
SuperCredit
Ocena
8/10
Halopożyczka
Pożyczkaw kilka minut !
POŻYCZ NAWET 25.000 ZŁ W 15 MINUT!
  • Do 1.000 pożyczka za 0 zł
  • Błyskawiczna decyzja
  • Pożyczka z opcją bez BIK!
  • WYPEŁNIJ WNIOSEK

Szybkie pożyczki bankowe

RANKING STYCZEŃ 2017r.
Ocena
10/10
Bank Millennium
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
7/10
Ferratum Bank
Ocena
7/10
Ferratum Bank