Szukasz kredytu lub pożyczki?

Już nie musisz, nigdzie nie znajdziesz korzystniejszej oferty!

Wypełnij formularz

Oferty pracy dolnośląskie
Szybka Pożyczka
Od 2 do 12 miesięcy do 25000 zł

KREDYT LUB POŻYCZKA?

NAWET DO 150.000

Błyskawiczna decyzja, minimum formalności.

Nigdzie nie znajdziesz korzystniejszej pożyczki!

Również dla osób z ograniczoną zdolnością kredytową.

Sprawdź



Oferty pracy dolnośląskie

Oferty pracy z województwa dolnośląskiego. Codziennie dziesiątki nowych propozycji pracy. Sprawdzaj codziennie oferty w naszym portalu, oferty pracy aktualizowane są na bieżąco, dzięki temu masz wielkie szanse na znalezienie atrakcyjnej oferty pracy.



1x1.trans Najkorzystniejszy kredyt na mieszkanie 160000 zł.Ranking z dnia sobota, 15 czerwca 2013r. 

  • Pracownik przy sortowaniu przesyłek (dolnośląskie)
  • KS SERVICE Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 26 lip 2017
    OBOWIĄZKI
    • sortowanie przesyłek kurierskich• praca ze skanerem ręcznym• załadunek i rozładunek aut dostawczych• proste prace magazynowe zlecone przez przełożonego• dbanie o porządek i bezpieczeństwo w miejscu pracyWYMAGANIA
    • gotowość do pracy w godzinach nocnych: 20:00-04:00• możliwość podjęcia zatrudnienia od zaraz• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuOFERUJEMY
    • umowa o pracę• praca we Wrocławiu• atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w wysokości 2130 złotych brutto• system premiowy do 30% brutto w wysokości 640 złotychPonadto:• premia frekwencyjna w kwocie 200 złotych brutto• dodatek za pracę w godzinach nocnych ok. 250 złotych brutto• możliwość poznania specyfiki pracy w przedsiębiorstwie przed podjęciem zatrudnienia…

  • Pracownik sortowni (dolnośląskie)
  • KS SERVICE Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 26 lip 2017
    OBOWIĄZKI
    sortowanie oraz skanowanie przesyłek kurierskich
    załadunek i rozładunek towarów na auta
    proste prace magazynowe zlecone przez przełożonego
    dbanie o porządek w magazynie oraz o powierzony sprzęt
    WYMAGANIA
    gotowość do pracy w systemie nocnym, w godzinach 20:00-04:00
    możliwość podjęcia pracy od zaraz
    mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
    OFERUJEMY
    umowa o pracę
    praca we Wrocławiu
    wynagrodzenie podstawowe w kwocie 2130 złotych brutto
    system premiowy do 30% brutto, w wysokości 640 złotych
    premia frekwencyjna w wysokości 200 złotych brutto
    dodatek za pracę w godzinach nocnych, ok. 250 złotych brutto
    możliwość zapoznania się ze specyfiką pracy w przedsiębiorstwie przed podjęciem zatrudnienia

    


  • Pakowacz (dolnośląskie)
  • Adecco Poland Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 26 lip 2017
    Obowiązki:
    Załadunek i rozładunek towarów,
    Komplementacja materiałów,
    Inne prace zlecone prze przełożonego.
    Oczekiwania:
    Doświadczenie w pracy na produkcji,
    Uprawnienia do obsługi wózków widłowych,
    Gotowość do pracy w systemie 4 brygadowym,
    Chęć do pracy.
    Oferujemy:
    Stabilne zatrudnienie z możliwością długofalowej współpracy,
    Pełny etat,
    Wynagrodzenie miesięczne minimum 2600 brutto + premia i dodatek za pracę w systemie 4-brygadowym,
    Możliwość skorzystania z pakietu sportowego i medycznego,
    Pakiet benefitów Adecco +Club.
    Poleć tą ofertę swoim znajomym!Zadzwoń lub wyślij sms o treści: „praca Bytom” pod numer 601 216 242 Oddzwonimy!Numer referencyjny: PAM/07/2017/KTW…

  • Produkcja 1900 netto /2 zmiany (dolnośląskie)
  • Adecco Poland Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 26 lip 2017
    Aktualnie szukamy 10 kandydatów na stanowiska produkcyjne do renomowanej firmy z terenu Dąbrowy Górniczej (Gołonóg).
    Zakres obowiązków:
    • Proste prace przy docinaniu taśm • Naklejanie etykiet• Wprowadzanie danych do komputeraWymagania:
    • Sumienność,zaangażowanie, gotowość do pracy zmianowej• Umiejętność podstawowej obsługi komputeraOferujemy:
    • Wynagrodzenie 1900 netto!!• Praca na 2 zmiany od poniedziałku do piątku• Możliwość przejścia pod firmę Klienta po 4 miesiącach• Karta sportowa, grupowe ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna• Praca w komfortowych warunkach
    Poleć ofertę znajomym!Numer referencyjny: DG/07/17/SOS…

    


  • Referent ds. serwisu/praca stała (dolnośląskie)
  • Adecco Poland Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 26 lip 2017
    Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej specjalizującej się w technice grzewczej i instalacyjnej, szukamy osoby na stanowisko :Zakres obowiązków:
    Profesjonalne doradztwo techniczne w zakresie napraw serwisowych
    Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
    Obsługa zleceń serwisowych
    Przygotowywanie i wysyłka części zamówionych
    Proste naprawy urządzeń
    Wymagania:
    Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane
    Znajomość zagadnień z dziedziny instalacji gazowych, C.O. i C.W.U.
    Mile widziana znajomość budowy urządzeń grzewczych
    Prawo jazdy kat.B
    Komunikatywność, dyspozycyjność, zmysł handlowy
    Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
    Oferujemy:
    Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    Pracę w renomowanej i międzynarodowej firmie
    Atrakcyjne wynagrodzenie
    Szkolenia wewnętrzne
    Przyjazną atmosferę pracy
    Oferta dotyczy pracy stałej.Numer referencyjny: RS/05/17/SOS…

  • starszy inspektor (dolnośląskie)
  • BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – Służba Cywilna – Ogłoszenie dodane: 25 lip 2017
    Izba Administracji Skarbowej we WrocławiuDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:starszy inspektorIzba Administracji Skarbowej we Wrocławiuul. Powstańców Śl. 24, 2653-333 Wrocław Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:naliczanie wynagrodzeń oraz innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy w celu wypłaty pracownikom należnego, zgodnego z przepisami wynagrodzenia za pracę oraz innych świadczeńnaliczanie należnych od wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne, wypadkowe, zdrowotne, fundusz pracy oraz zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w celu wykonania obowiązku płatnika wynikającego z przepisów regulujących ww. zagadnieniasporządzanie dokumentacji emerytalno-rentowej w zakresie uzyskanych przez pracownika wynagrodzeń tj. zaświadczenia ZUZ RP-7 w celu skompletowania dokumentacji emerytalno-rentowej pracownika i przekazania jej do ZUSWarunki pracy- stanowisko o charakterze administracyjno-biurowym,- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,- budynek biurowy: siedziba Izby Administracji Skarbowej przy ul. Powstańców Śl. 24, 26 we Wrocławiu,- przy budynku, na parkingu zewnętrznym, znajdują się miejsca dla osób niepełnosprawnych,- wejście do budynku od strony ul. Powstańców Śl. przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych,- dojazd na wszystkie piętra zapewniony jest dźwigiem osobowym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych,- na każdym piętrze znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych,- budynek konferencyjny (B) również przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe,- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,- zaplecze socjalne.Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%. – ogłoszenie o naborze w celu zastępstwaOferty można składać również w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani (telefonicznie lub e-mailem) o terminie dalszego etapu naboru. Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). W ofercie należy podać dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu).W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich ww. niezbędnych dokumentów i oświadczeń. Oświadczenia kandydatów oraz list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. W przeciwnym razie oferta nie będzie spełniać wymogów formalnych. Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.Zachęcamy do zapoznania się z wewnętrzną procedurą naboru w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu, która jest dostępna na stronie internetowej Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu http://www.dolnoslaskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-we-wroclawiu/ogloszenia/nabor/wewnetrzne-procedury-naborowDodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 71 36 52 472 (sprawy dot. zadań na stanowisku), tel. 71 365 27 05 (704); e-mail: monika.grzeszczak@ds.mofnet.gov.pl (sprawy organizacyjne i formalne).Metody i techniki naboru: – test wiedzy- rozmowa kwalifikacyjnaProsimy o wskazanie konkretnego nr. ogłoszenia oraz nazwy stanowiska, na który prowadzony jest nabór. Kandydat wybrany do zatrudnienia na dane stanowisko pracy, przed podjęciem zatrudnienia w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu obowiązany będzie do złożenia oświadczeń wynikających:- z art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, – z art. 144 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.). Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy2 lata doświadczenia zawodowego(powyżej 2 lat) w obszarze płacpozostałe wymagania niezbędne:Umiejętność obsługi aplikacji biurowychZnajomość przepisów ustawy o ubezpieczeniach społecznych, podatku dochodowym od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika, ustawy o służbie cywilnejKomunikatywnośćPosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowewymagania dodatkoweUmiejętność obsługi systemów informatycznych wymaganych na danym stanowisku pracyDokumenty i oświadczenia niezbędne:Życiorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDokumenty i oświadczenia dodatkowe:Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-07-31Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu…

    


  • młodszy inspektor zakładów górniczych (dolnośląskie)
  • BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – Służba Cywilna – Ogłoszenie dodane: 25 lip 2017
    Okręgowy Urząd Górniczy we WrocławiuDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:młodszy inspektor zakładów górniczychOkręgowy Urząd Górniczy we Wrocławiuul.Kotlarska 41, 50-151 WrocławZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Przeprowadzanie kontroli obiektów budowlanych w zakresie wynikającym z posiadanej specjalności technicznej, w tym dokonywanie analizy stanu zagrożeń, metod ich zwalczania i stosowanej profilaktyki, w celu sprawdzenia przestrzegania przez przedsiębiorców, właścicieli lub użytkowników obiektów budowlanych zakładu górniczego obowiązków wynikjących z przepisów.Rozpatrywanie wniosków o wydanie pozwoleń na budowę, remont, rozbiórkę, użytkowanie i oddanie do ruchu obiektów budowlanych zakładu górniczego, przygotowywanie projektów decyzji, w tym przeprowadzanie obowiązkowych kontroli obiektów zakładu górniczego w celu realizacji zadań dyrektora urzędu jako organu administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w dziedzinie górnictwa.Analizowanie planów ruchu, dodatków do tych planów w zakresie wynikającym z posiadanej specjalności technicznej, w celu przygotowania projektów decyzji dyrektora Urzędu.Rozpatrywanie wniosków dotyczących uzgadniania decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie zagospodarowania terenów górniczych celem przygotowania projektów rozstrzygnięć dyrektora urzędu.Współuczestniczenie w oględzinach miejsc wypadków, zgonów naturalnych, awarii i niebezpiecznych zdarzeń powstałych w związku z katastrofą budowlaną, awarią lub uszkodzeniem obiektów budowlanych zakładu górniczego, zagrożeniem obiektów i urządzeń wywołanym wpływami robót górniczych oraz dokonywanie analizy ich przyczyn i okoliczności w nadzorowanych zakładach, celem ustalenia stanu faktycznego i osób odpowiedzialnych za stwierdzone nieprawidłowości wraz z przygotowaniem stosownych orzeczeń i projektów decyzji w tym zakresie.Opracowywanie projektów rocznych planów pracy, sprawozdań z ich realizacji, prowadzenie statystyki i ewidencji zakładów górniczych oraz przygotowywanie sprawozdań i informacji na temat podstawowej działalności urzędu, w zakresie wynikającym z posiadanej specjalności technicznej celem właściwego dokumentowania pracy urzędu. Warunki pracy1.Charakter stanowiska pracy związany z przeprowadzaniem kontroli w zakładach górniczych: • praca w terenie, • szkodliwe i uciążliwe czynniki środowiska pracy (hałas,zanieczyszczenie powietrza, temperatura,zapylenie), • narażenie na zagrożenia naturalne (np. osuwiskowe, wodne), • narażenie na zagrożenia technologiczne pochodzące od pracujących maszyn i urządzeń, instalacji elektrycznych oraz mediów znajdującymi się pod wysokim ciśnieniem lub wysoką temperaturą, • częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym. 2.Sposób wykonywania zadań: • pokonywanie pieszo znacznych odległości, niejednokrotnie po dużych nachyleniach i nierównych powierzchniach, • częste podróże służbowe do miejsc, które mogą być nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy • budynek Urzędu niedostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich, • pomieszczenia zakładów górniczych i rejony objęte kontrolą nie dostosowane do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo.Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. W ofercie należy podać dane kontaktowe-adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu. Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Wzór oświadczeń zamieszczono na stronie internetowej www.wug.gov.pl. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub oferty, które nie spełniają wymagań niezbędnych zostaną komisyjnie zniszczone bez informowania o tym kandydatek/kandydatów. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Zakwalifikowane kandydatki lub zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani o tym fakcie pisemnie. Informacje o metodach i technikach naboru: -sprawdzenie wymagań formalnych ofert – analiza dokumentów; -sprawdzenie wiedzy- test wiedzy; -sprawdzenie umiejętności obsługi komputera – wykonanie zestawu zadań na komputerze; -sprawdzenie doświadczenia i kompetencji-rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzona w sposób ustrukturyzowany Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 71/ 790 20 95 lub 790 20 88. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe techniczne o profilu budowlanym lub architektonicznymdoświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowegopozostałe wymagania niezbędne:uprawnienia budowlane Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym urzędów górniczych i ich zadań wynikających z obowiązujących przepisów.Znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa.Znajomość przepisów Prawa geologicznego i górniczego wraz z przepisami wykonawczymi, Prawa budowlanego wraz z aktami wykonawczymi, Prawa wodnego.Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia.Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o systemi oceny zgodności, o dozorze technicznym, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o ochronie danych osobowych.Komunikatywność, umiejętność prezentowania i argumentowania określonego stanowiska, samodzielność, umiejętność obsługi komputera. Posiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowewymagania dodatkoweUprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.Dokumenty i oświadczenia niezbędne:Życiorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDokumenty i oświadczenia dodatkowe:kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnianie pozostałych wymagań dodatkowych.Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-14Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu…

  • inspektor ochrony zabytków (dolnośląskie)
  • BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – Służba Cywilna – Ogłoszenie dodane: 25 lip 2017
    Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Zielonej GórzeLubuski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:inspektor ochrony zabytkówWojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Zielonej Górzeul. Kopernika 165-063 Zielona GóraZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie pozwoleń na prace restauratorskie, konserwatorskie i roboty budowlane przy zabytkach;prowadzenie kontroli w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów dotyczących ochrony zabytków i opieki nad zabytkami;dokonywanie odbioru robót budowlanych, prac konserwatorskich i restauratorskich;ustalanie warunków zabudowy oraz uzgodnień planów zagospodarowania przestrzennego oraz decyzji o warunkach zabudowy;prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wpisu do rejestru zabytków nieruchomych oraz przygotowywanie decyzji o wpisie do rejestru w celu objęcia zabytku ochroną.Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:1. praca administracyjno – biurowa,2. praca w terenie – praca na wysokości powyżej 3 metrów,3. stres związany z obsługą klientów zewnętrznych.Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:1. narzędzia pracy – komputer, drukarka, kserokopiarka, fax oraz inne urządzenia i materiały biurowe,2. budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo z powodu barier architektonicznych.Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. – ogłoszenie o naborze w celu zastępstwaOferty niespełniające wymogów formalnych oraz oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną telefonicznie poinformowani o jego terminie.Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Dodatkowe informacje dostępne są pod numerem tel.: (68) 324-73-90 wew. 33Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe związane z ochroną zabytków: historia sztuki, ochrona dóbr kultury, konserwatorstwo, zabytkoznawstwo, konserwacja i restauracja dzieł sztuki, architektura, budownictwo, planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, archeologia.doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowegopozostałe wymagania niezbędne:znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkamiznajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennymznajomość prawa budowlanegoznajomośc kodeksu postępowania administracyjnegoumiejętność interpretacji przepisówumiejętność biegłej obsługi komputeraPosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowewymagania dodatkowedobra organizacja pracyumiejętność pracy w zespolekreatywnośćprawo jazdy kat. B.Dokumenty i oświadczenia niezbędne:Życiorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDokumenty i oświadczenia dodatkowe:kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopia prawa jazdy kat. B.Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-11Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu…

  • starszy referent (dolnośląskie)
  • BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – Służba Cywilna – Ogłoszenie dodane: 25 lip 2017
    Izba Administracji Skarbowej w Zielonej GórzeDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:starszy referentIzba Administracji Skarbowejul. Generała Władysława Sikorskiego Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Wprowadza do podsystemu Poltax 2b dokumenty dołączone do wyciągu bankowego w celu uzgodnienia wyciągu,Analizuje i kontroluje wpłaty, które nie zostały zaewidencjonowane na kontach szczegółowych podatników i płatników w celu przeznaczenia tych wpłat i prawidłowego zaksięgowania,Prowadzi ewidencję zajęć wierzytelności i praw dokonywanych przez sądowe organy egzekucyjne oraz udziela odpowiedzi na zajęcia w celu wywiązania się z ustawowych obowiązków dłuznika zajętej wierzytelnościWarunki pracywykonywanie czynności typowej pracy biurowej za pomocą komputerów oraz urządzeń biurowych, stres związany z obsługą klientów zewnętrznych, zagrożenie korupcjąInne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%. – ogłoszenie o naborze w celu zastępstwaW ofercie należy podać dane kontaktowe, adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie testu e-mailem lub telefonicznie. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę oraz własnoręczny i czytelny podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie BIP Izby www.lubuskie.kas.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia o pracy”). List motywacyjny powinien być czytelnie i własnoręcznie podpisany. Oferty dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem wyłonionym podczas naboru, oferty nie spełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną komisyjnie zniszczone. Testy rekrutacyjne oraz rozmowy kwalifikacyjne odbędą się w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze. Kandydat wybrany na dane stanowisko pracy, przed podjęciem zatrudnienie w Izbie Administracji Skarbowej w Zielonej Górze będzie obowiązany do złożenia oświadczenia wynikającego z art. 144 ustawy z dnia 16 listopada 2016r. o Krajowej Administracji Skarbowej ( dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972r.). Dodatkowe informacje można uzyskać po nr tel. 660 557 168 „Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego0,5 roku w administracji lub pracy biurowejpozostałe wymagania niezbędne:znajomość przepisów ustawy ordynacja podatkowa oraz ustawy o rachunkowości,umiejętność pracy w zespole oraz dobrej organizacji pracy,umiejętność analitycznego myślenia,umiejętność obsługi komputeraPosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowewymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:Życiorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDokumenty i oświadczenia dodatkowe:Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-01Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu…

  • samodzielny referent (dolnośląskie)
  • BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – Służba Cywilna – Ogłoszenie dodane: 25 lip 2017
    Izba Administracji Skarbowej w Zielonej GórzeDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:samodzielny referentIzba Administracji Skarbowejul. Generała Władysława Sikorskiego 265-454 Zielona GóraZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Wspieranie podatników i innych podmiotów w celu prawidłowego wypełniania obowiązków podatkowych poprzez udzielanie informacji na zapytania w zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego, zapewniając dostęp do informacji prawnej,Przyjmowanie podań, deklaracji i zgłoszeń oraz udzielanie informacji również w zakresie spraw ZUS oraz akcyzy,Przyjmowanie wniosków i wydawanie zaświadczeń, w tym również dla podatników nie objętych właściwością miejscową urzędu,Prowadzenie rejestrów i ewidencji w celu dokumentowania czynnościWarunki pracywykonywanie czynności typowej pracy biurowej za pomocą komputerów oraz urządzeń biurowych, stres związany z obsługą klientów zewnętrznych, zagrożenie korupcjąInne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%. – ogłoszenie o naborze w celu zastępstwaW ofercie należy podać dane kontaktowe, adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie testu e-mailem lub telefonicznie. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę oraz własnoręczny i czytelny podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie BIP Izby www.lubuskie.kas.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia o pracy”). List motywacyjny powinien być czytelnie i własnoręcznie podpisany. Oferty dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem wyłonionym podczas naboru, oferty nie spełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną komisyjnie zniszczone. Testy rekrutacyjne oraz rozmowy kwalifikacyjne odbędą się w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze. Kandydat wybrany na dane stanowisko pracy, przed podjęciem zatrudnienia w Izbie Administracji Skarbowej w Zielonej Górze będzie obowiązany do złożenia oświadczenia wynikającego z art. 144 ustawy z dnia 16 listopada 2016r. o Krajowej Administracji Skarbowej ( dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972r.). Dodatkowe informacje można uzyskać po nr tel. 660 557 168 „Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego0,5 roku w administracji publicznejpozostałe wymagania niezbędne:znajomość przepisów prawa podatkowego, w tym w zakresie akcyzy oraz ubezpieczeń społecznych,umiejętność budowania przyjaznej relacji z klientemumiejętność organizacji pracy własnej,umiejętność obsługi komputeraPosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowewymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:Życiorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDokumenty i oświadczenia dodatkowe:Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-01Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu…

  • specjalista (dolnośląskie)
  • BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – Służba Cywilna – Ogłoszenie dodane: 25 lip 2017
    Urząd Statystyczny we WrocławiuDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:specjalistaUrząd Statystyczny we Wrocławiuul. Oławska 3150-950 WrocławZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:prowadzenie prac projektowych, programowych i wdrożeniowych związanych z systemami informatycznymi opracowywanie dokumentacji tworzonych systemów informatycznych oraz testowanie programów i systemówwspółpraca z projektantami systemów i specjalistami zajmującymi się systemami operacyjnymi i sieciami komputerowymi w zakresie ustalania technologii i środowiska pracy systemów informatycznychudział w pracy zespołów problemowych powoływanych w Urzędzie Statystycznym zajmujących się zagadnieniami systemów informatycznychprowadzenie kursów i szkoleń w ramach Wydziału Informatyki i na rzecz innych komórek organizacyjnych UrzęduWarunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- obsługa komputera powyżej 4 godzin,- praca administracyjno-biurowa.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- praca przy komputerze,- oświetlenie naturalne i sztuczne,- możliwość poruszania się po budynku – obecność wind,- drzwi odpowiedniej szerokości dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,- wejście do budynku bez barier architektonicznych,- odpowiednio dostosowana 1 toaleta dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.Wysokość wynagrodzenia zasadniczego ok 2200 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat. Po upływie terminu składania dokumentów zostanie upowszechniona lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefoniczne lub e-mailem o kolejnych etapach naboru. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). List motywacyjny i wymagane oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata.Po przeprowadzonym naborze niezwłocznie zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru przez umieszczenie jej w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu,w Biuletynie Informacji Publicznej Głównego Urzędu Statystycznego oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.Oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 37 16 416.Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe informatycznedoświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowegodo 1 roku w obszarze projektowania i programowania systemów informatycznychpozostałe wymagania niezbędne:Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnymŁatwość komunikacjiWysoki poziom kultury osobistejPosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowewymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:Życiorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDokumenty i oświadczenia dodatkowe:Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-05Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu…

  • LEKARZ GINEKOLOG (dolnośląskie)
  • Kompendium24 – Ogłoszenie dodane: 25 lip 2017
    EMC SZPITALE.Regionalne Centrum Zdrowia – Szpital Bukowiec

    LEKARZ GINEKOLOG
    Specjalizacja: Położnictwo i ginekologia

    Gdzie szukamy?
    Szpital Bukowiec, ul. Sanatoryjna 15, Kowary
    Jaka będzie Twoja rola?
    prowadzenie dokumentacji medycznej
    współpraca z personelem medycznym w celu zapewnienia pacjentowi bezpieczeństwa oraz profesjonalnej opieki medycznej
    Czego oczekujemy?
    aktualne prawo wykonywania zawodu
    specjalizacja z ginekologii lub w trakcie specjalizacji
    Dobrze jest być z Nami, ponieważ oferujemy:
    atrakcyjne warunki finansowe
    forma zatrudnienia do uzgodnienia w zależności od preferencji
    udział w bezpłatnych szkoleniach, kursach, sympozjach wewnętrznych
    udział w konferencjach w kraju i za granicą
    możliwość zdobywania wiedzy, dzięki stosowanym w naszych szpitalach nowoczesnym metodom pracy
    możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji
    samodzielność i pracę w renomowanej sieci szpitali, świadczącej usługi na najwyższym poziomie
    możliwość pracy w doświadczonym zespole, któremu przewodzą autorytety medyczne
    KONTAKT
    Dyrektor Szpitala
    Dorota Piotrzkowska
    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez EMC Instytut Medyczny SA z siedzibą we Wrocławiu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

  • LEKARZ CHIRURG (dolnośląskie)
  • Kompendium24 – Ogłoszenie dodane: 25 lip 2017
    EMC SZPITALE.Regionalne Centrum Zdrowia – Szpital Bukowiec

    LEKARZ CHIRURG
    Specjalizacja: Chirurgia ogólna

    Gdzie szukamy?
    Szpital Bukowiec, Spółka z o.o., ul. Sanatoryjna 15 Kowary
    Jaka będzie twoja rola?
    prowadzenie dokumentacji medycznej
    współpraca z personelem medycznym w celu zapewnienia pacjentowi bezpieczeństwa oraz profesjonalnej opieki medycznej
    Czego oczekujemy?
    aktualne prawo wykonywania zawodu
    specjalizacja z dziedziny chirurgii lub w trakcie specjalizacji
    Dobrze jest być z Nami, ponieważ oferujemy:
    atrakcyjne warunki finansowe
    forma zatrudnienia do uzgodnienia w zależności od preferencji
    udział w bezpłatnych szkoleniach, kursach, sympozjach wewnętrznych, udział w konferencjach w kraju i za granicą
    możliwość zdobywania wiedzy, dzięki stosowanym w naszych szpitalach nowoczesnym metodom pracy
    możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji
    samodzielność i pracę w renomowanej sieci szpitali, świadczącej usługi na najwyższym poziomie
    możliwość pracy w doświadczonym zespole, któremu przewodzą autorytety medyczne
    KONTAKT
    Dyrektor Szpitala
    Dorota Piotrzkowska
    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez EMC Instytut Medyczny SA z siedzibą we Wrocławiu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

  • Chief Operating Officer (dolnośląskie)
  • HAYS Manufacturing – Ogłoszenie dodane: 25 lip 2017
    Chief Operating Officer Wrocław NR REF.: 1093498 Dla jednego z naszych klientów, firmy zajmującej się produkcją innowacyjnych produktów w branży elektronicznej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Chief Operating Officer.Celem stanowiska będzie przekształcenie firmy, z fazy start-up’u w dojrzałą organizację. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadała za obszar: produkcji, sprzedaży oraz finansów i administracji. Do codziennych zadań na stanowisko COO będzie należało organizowanie, koordynacja oraz monitoring pracy departamentów spółki , koordynowanie pracy zespołów projektowych, a także wspieranie tworzenia strategii rozwoju spółki. Dodatkowo wspieranie obszaru rozwoju biznesu poprzez min. wsparcie przy organizacji międzynarodowych wyjazdów na eventy branżowe, a także wsparcie przy organizacji nowych przedstawicielstw handlowych w USA i Azji. Istotnym zadaniem będzie także wdrażanie usprawnień w obszarze organizacji pracy spółki, komunikacji wewnętrznej, a także wdrażanie kluczowych wskaźników efektywności.Idealnym kandydatem byłaby osoba posiadająca doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w start up’ie i/lub organizacji zajmującej się produkcją drukarek 3D lub pokrewną. Kluczowym będzie także doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz znajomość technik i narzędzi zarządzania projektami. Oczekiwanym przez klienta będzie posiadanie doświadczenia w przedsiębiorstwie produkcyjnym nastawionym głównie na eksport, a także posiadanie wiedzy z zakresu sprzedaży. By z sukcesem realizować zadania na tym stanowisku konieczna będzie bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz bardzo wysokie zdolności komunikacyjne.Nasz klient oferuje możliwość bycia kluczową częścią jednej z najszybciej rozwijających się Wrocławskich spółek, konkurencyjne wynagrodzenie, realny wpływ na kształtowanie strategii spółki, możliwość uczestniczenia w wydarzeniach branżowych na całym świecie, miłą atmosferę pracy oraz rozwój osobisty w oparciu o proces skalowania spółki na rynku globalnym….

  • Kierownik ds.kadr i płac (dolnośląskie)
  • Hays Accountancy Finance – Ogłoszenie dodane: 25 lip 2017
    Kierownik ds.kadr i płac Poznań NR REF.: 1093657 Your new companyTwój nowy pracodawca to firma o globalnym zasięgu, ciesząca się dobrą opinią pracodawcy na rynku, zlokalizowana w samym centrum Poznania. Your new roleTwoją rolą będzie zarządzanie kilkuosobowym zespołem, wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze kadr i płac, koordynowanie pracy zespołu, analizy, budowanie relacji z klientami. What you’ll need to succeedMusisz mieć doświadczenie w obsłudze kadrowo-płacowej oraz znać polskie regulacje prawne, a także mieć doświadczenie w zarządzaniu ludźmi. Obowiązkowo musisz posiadać wyższe wykształcenie i zaawansowaną znajomość języka angielskiego. What you’ll get in returnBenefity płacowe oraz dodatkowe świadczenia socjalne, pełne wdrożenie i szkolenia, umowę o pracę, elastyczne godziny i pracodawcę dbającego o work life balance. What you need to do nowIf you’re interested in this role, click ‚apply now’ to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.If this job isn’t quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career….

  • Doradca ds. kluczowych klientów/ Key Account Manager (dolnośląskie)
  • Yaastar Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 25 lip 2017
    Firma, zajmująca się tworzeniem portalu internetowego oraz platformy www, zatrudni specjalistów ds. kluczowych klientów.
    Praca polega na obsłudze klienta od złożenia zamówienia oraz pomoc podczas korzystania przez niego z naszych usług.

    Zakres obowiązków:

    * opieka nad klientami indywidualnymi i korporacyjnymi
    * doradzanie klientom
    * prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż naszych usług
    * przygotowywanie zamówienia i koordynacja ich realizacji
    * wstawianie danych dotyczących zamówienia na nasz portal internetowy
    * tworzenia bazy danych klientów
    * aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie działu i firmy…

  • Asystent/ka ds. rekrutacji i administracji- praktyki (dolnośląskie)
  • Adecco Poland Sp. z o.o. – Ogłoszenie dodane: 25 lip 2017
    Opis stanowisko:
    -publikowanie ogłoszeń,
    -selekcja aplikacji,
    -wsparcie w procesach rekrutacyjnych,
    -obsługa pracowników tymczasowych,
    -zakładanie teczek osobowych pracowników,
    -bezpłatne praktyki,
    -elastyczny grafik.Wymagania:
    -zainteresowanie branżą HR,
    -chęć zdobycia doświadczenia,
    -komunikatywność.
     Oferujemy:
    -bezpłatne praktyki,
    -możliwość zdobycia doświadczenia.Numer referencyjny: PL/3/2017/LEG…

  • Specjalista ds. Kadr (dolnośląskie)
  • Hays Office – Ogłoszenie dodane: 25 lip 2017
    Specjalista ds. Kadr Wrocław NR REF.: 1087521 Dla jednego z naszych klientów korporacyjnych z branży finansowo-ubezpieczeniowej poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Kadr. Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za obsługę pracowników w zakresie spraw kadrowych, prowadzenie i aktualizację akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ewidencjonowanie urlopów i zaświadczeń lekarskich, wystawianie skierowań na badania lekarskie, szkolenia BHP, dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS.Ze względu na międzynarodowe środowisko pracy poszukujemy kandydatów z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego (poziom B2/C1). Co zyskujesz? Zapewniamy możliwość rozwoju kariery w dynamicznie rozwijającym się i międzynarodowym środowisku, atrakcyjny pakiet benefitów oraz samodzielny i odpowiedzialny zakres zadań. Co powinieneś zrobić? Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami….

Warto sprawdzić
Pożyczki ratalne
Ocena
8.7
pożyczkaOK
Ocena
8.3
MoneyMan
Ocena
8
Ratka.pl
Ocena
7.8
SUPER RATA
Ocena
7.4
HapiPożyczki
Ocena
7.1
SMS Kredyt
Ocena
6.7
Ratkomat.pl
Ocena
6.4
SuperCredit
Ocena
6.3
Wonga
Ocena
6.2
Ferratum Bank
Ocena
6.1
Provident
Ocena
5.6
PożyczkaPLUS
Ocena
5.4
Credy
Ocena
5.2
Euroloan
Weź pożyczkę!
Pożyczka dla każdego!
Przeczytaj

Pożyczka dla firmy. Na jakich warunkach, jak szybko, w jakim banku?

Pożyczka dla firmy. Na jakich warunkach, jak szybko, w jakim banku? Każda firma czy to mała czy duża od samego początku musi liczyć ...Więcej

Ekspres kasa, pożyczka na dowód bez zaśwaidczeń na 60 dni

Pożyczkę w firmie można zaciągnąć na okres do 60 dni. Firma udziela ...Więcej

DailyCredit, szybka pożyczka na 360 dni

Pożyczkę w DailyCredit można zaciągnąć na okres do 360 dni. DailyCredit udziela pożyczek ...Więcej

Credy, internetowa pożyczka do 1000 zł

Pożyczkę w firmie można zaciągnąć na okres do 31 dni. Firma udziela ...Więcej

CreditSTAR, pożyczka na dowód na 30 dni

Pożyczkę w CreditSTAR można zaciągnąć na okres do 30 dni. Firma udziela pożyczek ...Więcej

Credit, internetowa pożyczka do 3000 zł

Pożyczkę w firmie można zaciągnąć na okres do 30 dni. Credit udziela ...Więcej

Pożycz nawet 2000 zł na okres do 180 dni w CASHSport.pl

Pożyczkę w firmie można zaciągnąć na okres do 180 dni. CASHSport.pl udziela ...Więcej

Korzystny kredyt 80000 zł.Ranking z dnia środa, 07 czerwca 2017r.

Korzystny kredyt 80000 zł.Ranking z dnia środa, 07 czerwca 2017r. W naszym porównaniu sprawdziliśmy warunki pożyczki na kwotę 80000 złotych. Spłata pożyczki ...Więcej

Opinie o szybkich pożyczkach

Filarum - Firma oceniona na 5.1 pkt.
Speedy - Super chwilówka.Pierwszy raz zawnioskowałem o 500złotych lecz dostałem 300,ale taka kw ...
Zobacz »


Ratkomat.pl - Firma oceniona na 6.7 pkt.
Darek - Uważam że to jedna z lepszych firm pozyczkowych chociaż nie ma darmowej pierwszej poży ...
Zobacz »


Filarum - Firma oceniona na 5.1 pkt.
Darusiek - Polecam , szybko i sprawnie, pozyczka wpłynęła na konto dosłownie po kilkunastu minuta ...
Zobacz »


Euroloan - Firma oceniona na 5.2 pkt.
Wanda - Nie wiele opini na temat tej pożyczki. Brał ktoś u nich? Jak wygląda weryfikacja, peł ...
Zobacz »



ING Bank Śląski - Bank oceniony na 2.9 pkt.
Panio - Z mojej strony wielki plus dla ING szybka decyzja, podejście konsultantów bardzo grzeczn ...
Zobacz »


T-Mobile Usługi Bankowe - Bank oceniony na 5.2 pkt.
Artek - Warunki pożyczki są w miarę dobre, jeżeli już to mam spore zastrzeżenia do konsultan ...
Zobacz »


Pożyczki chwilówki

Zobacz cały ranking »


RANKING LIPIEC 2017r.
Ocena
5/10
Finansowo
Ocena
5/10
SuperCredit
Ocena
8/10
Halopożyczka
Pierwsza za darmo!

Zajmie Ci to tylko 15 min.

1500, 2500, 4000 zł
a może 10.000 zł ? » Złóż wniosek
Pożyczka w kilka minut !
POŻYCZ NAWET 25.000 ZŁ W 15 MINUT!
  • Do 1.000 pożyczka za 0 zł
  • Błyskawiczna decyzja
  • Pożyczka z opcją bez BIK!
  • WYPEŁNIJ WNIOSEK


Najwyżej ocenione kredyty


Citi Handlowy
Citi Handlowy
Ocena
4.6

Prowizja: 5.00  %, RRSO: 15.16 


Volkswagen Bank Polska
Volkswagen Bank Polska
Ocena
5.4

Prowizja: 3.00  %, RRSO: 15.61 


Getin Noble Bank
Getin Noble Bank
Ocena
3.7

Prowizja: 5.00  %, RRSO: 18.65 


Santander Consumer Bank
Santander Consumer Bank
Ocena
5.5

Prowizja: 3.99  %, RRSO: 18.92 


Szybkie pożyczki bankowe

RANKING LIPIEC 2017r.
Ocena
10/10
Bank Millennium
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
7/10
PKO Bank Polski
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
7/10
PKO Bank Polski
Ocena
7/10
Ferratum Bank
Ocena
7/10
Ferratum Bank

34 minut temu Klient złożył wniosek o pożyczkę 50 zł
w Credy


Informacja zniknie za sekund

Na raty!

Pierwsza 0 zł!
» Złóż wniosek
Zgarnij 300 zł