Szukasz kredytu lub pożyczki?

Już nie musisz, nigdzie nie znajdziesz korzystniejszej oferty!

Wypełnij formularz

Generali wprowadza nowe "Konto Klienta"

KREDYT LUB POŻYCZKA?

NAWET DO 150.000

Błyskawiczna decyzja, minimum formalności.

Nigdzie nie znajdziesz korzystniejszej pożyczki!

Również dla osób z ograniczoną zdolnością kredytową.

Sprawdź



Generali wprowadza nowe "Konto Klienta"




Generali wprowadza nowe "Konto Klienta"W ostatnich dniach stycznia br. Generali wdrożyło nowe rozwiązanie informatyczne w obszarze ubezpieczeń na życie. Tym razem Grupa Generali wprowadza nowy system informacyjno-transakcyjny Konto Klienta. Budowane od podstaw pod kątem użyteczności, prostoty i łatwości obsługi, nowe Konto Klienta jest już dostępne online, pod adresem konto.generali.pl. Stworzenie i wdrożenie nowego Konta Klienta jest odpowiedzią na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów Generali, którzy w dobie internetu, smartfonów i tabletów coraz częściej oczekują od swojego ubezpieczyciela nieskomplikowanych narzędzi, pozwalających na szybki dostęp do informacji oraz intuicyjne zarządzanie swoimi polisami. Klient może więcej Nowe Konto Klienta to kolejne, po stworzeniu w ubiegłym roku systemu GLAS 3.0 (wewnętrzny system wspierający sprzedaż i obsługę ubezpieczeń na życie, zaawansowane wdrożenie technologiczne, które dzięki szerokiej gamie funkcjonalności oraz włączeniu nowych linii produktowych przyniesie wymierne korzyści klientom firmy. Poprzednia wersja konta dawała klientom możliwość podglądu i zmian tylko polis o charakterze oszczędnościowym. Obecnie mają oni dostęp do wszystkich produktów życiowych, a także do swoich kont emerytalnych IKE oraz IKZE. W kolejnych krokach konto będzie systematycznie wzbogacane o pozostałe linie produktowe, by klient w ramach jednego portalu mógł docelowo zarządzać także polisami majątkowymi oraz mieć wgląd w składki, które wpływają do funduszu emerytalnego. Nowe Konto Klienta zostało wzbogacone o wnioski i wzory dokumentów niezbędnych Klientowi do sprawnej komunikacji z ubezpieczycielem, a także sekcję FAQ, w której może on znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane ubezpieczycielowi pytania. – Nasze nowe Konto Klienta jest swego rodzaju syntezą najlepszych rozwiązań dostępnych obecnie na rynku. Zdajemy sobie bowiem sprawę, że mądre wykorzystanie nowych technologii ma dzisiaj kluczowe znaczenie dla poprawy jakości serwisu i wzrostu liczby interakcji z klientem, a co za tym idzie zwiększenia poziomu jego satysfakcji. Sprostanie rosnącym oczekiwaniom naszych klientów, zwłaszcza w dobie postępu technologicznego, jest jednym z ambitnych celów, jakie stawia przed sobą Generali powiedział Mariusz Zagajewski, dyrektor Departamentu Indywidualnych Ubezpieczeń na Życie i Emerytalnych w Generali. Nowe podejście Prace nad stworzeniem innowacyjnego, ale też intuicyjnego rozwiązania wymagały nie tylko umiejętnego wykorzystania nowych technologii, ale także nowego w skali podejścia do procesu. Dlatego też w prace nad Kontem Klienta Generali zaangażowani zostali partnerzy biznesowi firmy pośrednicy i agenci. Wybrana grupa testowała rozwiązanie przez wiele tygodni, analizując zaproponowane funkcjonalności i przedstawiając swoje rekomendacje. Dzięki testom friends and family udało się wprowadzić dodatkowe rozwiązania mające na celu jeszcze większą transparentność dostępnych w portalu danych. Prosto i nowocześnie Nowy system poza nowymi funkcjonalnościami został wyposażony w intuicyjne menu oraz nowoczesny wygląd, dzięki którym zarządzanie polisami jest nie tylko bardzo proste, ale także przyjemne. Najważniejsze informacje o swoich polisach klient znajdzie od razu po zalogowaniu, w zakładce moje umowy. Z tego poziomu dostępne już będą ogólne informacje na temat produktów, takie jak suma ubezpieczenia czy zakres ochrony. Za pomocą kilku kliknięć Klient może sprawdzić historię wykonanych transakcji, ceny jednostek funduszy. Może także dokonać przeniesienia jednostek lub też zmienić dane osobowe czy uposażonych. Wszystko to z zachowaniem zasady user friendly, czyli przy minimalnej liczbie kliknięć. – Tradycyjne polisy zazwyczaj lądują w szufladzie i pozostają tam zapomniane do momentu wystąpienia szkody. Liczymy, że nowe Konto Klienta, dzięki wielu funkcjonalnościom dostępnym w przyjaznej i przejrzystej formie sprawi, że nasi Klienci bardziej zainteresują się swoimi polisami, poznają możliwości z ich korzystania i będą regularnie kontrolować swój zakres ubezpieczenia i inwestycje . dodał Mariusz Zagajewski. System od środka System został zbudowany we współpracy z firmą AMG.net, na podstawie wewnętrznych wymagań biznesowych i funkcjonalnych opracowanych przez specjalistów zespołów merytorycznych i IT. Praca nad projektem trwała kilka miesięcy. – Odsłona nowego Konta Klienta stanowi mocny, pozytywny akcent zamykający realizację strategii informatycznej Generali na lata 2009 2012. Był to jeden z najbardziej kompleksowych i skomplikowanych technologicznie projektów, gdyż wymagał zintegrowania portalu internetowego z wieloma systemami służącymi do obsługi polis. Co istotne – to także pierwszy produkt w historii Generali będący pochodną centralnej bazy klientów. mówi Przemysław Pietrzyk, dyrektor Departamentu IT w Grupie Generali. Już ponad 10% klientów posiadających produkty życiowe Generali zdecydowało się na korzystanie z nowego portalu. W pierwszym miesiącu od uruchomienia nowego Konta Klienta miało ono niemal 1 mln odsłon. Klienci sprawdzają stan swoich polis, dokonują alokacji środków spędzając w serwisie średnio 10 minut. Nowe Konto Klienta daje możliwość korzystania ze wszystkich jego funkcjonalności za pomocą urządzeń mobilnych, z różnych części świata. Według danych Generali, do nowego Portalu Klienci logowali się już z 55 różnych krajów świata. W tej chwili mobilnych użytkowników jest ok. 2,5%, ale liczba ta stale rośnie. Dodatkową wartość stanowi pełna transparentność i intuicyjność systemu. Te cechy sprawiają, że klienci częściej interesują się swoimi polisami, aż 25% z nich w pierwszym miesiącu funkcjonowania systemu korzystała z niego co najmniej 10-krotnie. Generali

Źródło: Generali




Warto sprawdzić
Pożyczki ratalne
Ocena
9
Ratka.pl
Ocena
8.6
pożyczkaOK
Ocena
8.3
SuperCredit
Ocena
8.1
HapiPożyczki
Ocena
7.4
Wonga
Ocena
6.2
SMS Kredyt
Ocena
6
Provident
Ocena
5.7
Ferratum Bank
Ocena
5.5
PożyczkaPLUS
Ocena
5.3
Credy
Ocena
4.9
InCredit
Ocena
4.9
Pożyczkomat
Ocena
4.6
Ekspres kasa
Ocena
3.8
Aasa
Szybka pożyczka bankowa
Pożyczka dla każdego!
Przeczytaj

Alfa Kredyt, pożyczka do 3000 zł

Pożyczkę w firmie można zaciągnąć na okres do 30 dni. Alfa Kredyt ...Więcej

Ranking najtańszych kredytów gotówkowych

Ranking najtańszych kredytów gotówkowych Pochopna decyzja przy wyborze kredytu gotówkowego może słono kosztować. Nie warto opierać się ...Więcej

Pożyczki długoterminowe, kto udziela pożyczek na długi okres spłaty?

Pożyczki długoterminowe, kto udziela pożyczek na długi okres spłaty? Pożyczki pozabankowe to nie tylko chwilówki z krótkim terminem spłaty oraz niewielką kwotą ...Więcej

Porównanie konto osobistych - 2017

Porównanie konto osobistych - 2017 Który bank ma w swojej ofercie konto osobiste bez opłat z darmową kartą, ...Więcej

SzybkaGotówka, pożyczka na dowód bez zaśwaidczeń na 30 dni

Pożyczkę w firmie można zaciągnąć na okres do 30 dni. Firma udziela ...Więcej

Korzystny kredyt 8000 zł.Ranking z dnia piątek, 07 kwietnia 2017r.

Korzystny kredyt 8000 zł.Ranking z dnia piątek, 07 kwietnia 2017r. Najlepsze kredyty gotówkowe. Porównanie z dnia piątek, 07 kwietnia 2017r.. Zestawienie ...Więcej

Gdzie założyć dobrą lokatę?

Gdzie założyć dobrą lokatę? Oszczędzanie i pomnażanie oszczędności od zawsze jest trudnym zadaniem. Niestety niskie stopy procentowe ...Więcej

Opinie o szybkich pożyczkach

Euroloan - Firma oceniona na 1.6 pkt.
Wanda - Nie wiele opini na temat tej pożyczki. Brał ktoś u nich? Jak wygląda weryfikacja, peł ...
Zobacz »


Euroloan - Firma oceniona na 1.6 pkt.
Wandzia - Jakaś nowa pożyczka? Pożyczał ktoś u nich? Jak to wygląda na tle innych pożyczek? ...
Zobacz »


Profi Credit - Firma oceniona na 8.5 pkt.
Kaska - Wszystko fajnie, tylko nikt jakoś nie mówi,że u nich ciężko jest dostać pożyczkę, ...
Zobacz »


Profi Credit - Firma oceniona na 8.5 pkt.
Marek - Szybko i sprawnie polecam ...
Zobacz »



ING Bank Śląski - Bank oceniony na 2.8 pkt.
Panio - Z mojej strony wielki plus dla ING szybka decyzja, podejście konsultantów bardzo grzeczn ...
Zobacz »


T-Mobile Usługi Bankowe - Bank oceniony na 5.1 pkt.
Artek - Warunki pożyczki są w miarę dobre, jeżeli już to mam spore zastrzeżenia do konsultan ...
Zobacz »


Pożyczki chwilówki

Zobacz cały ranking »


RANKING KWIECIEŃ 2017r.
Ocena
5/10
Finansowo
Ocena
5/10
SuperCredit
Ocena
8/10
Halopożyczka
Pierwsza za darmo!

Zajmie Ci to tylko 15 min.

1500, 2500, 4000 zł
a może 10.000 zł ? » Złóż wniosek
Pożyczka w kilka minut !
POŻYCZ NAWET 25.000 ZŁ W 15 MINUT!
  • Do 1.000 pożyczka za 0 zł
  • Błyskawiczna decyzja
  • Pożyczka z opcją bez BIK!
  • WYPEŁNIJ WNIOSEK


Najwyżej ocenione kredyty


Citi Handlowy
Citi Handlowy
Ocena
4.4

Prowizja: 5.00  %, RRSO: 15.16 


Volkswagen Bank Polska
Volkswagen Bank Polska
Ocena
5.3

Prowizja: 3.00  %, RRSO: 15.61 


Getin Noble Bank
Getin Noble Bank
Ocena
3.6

Prowizja: 5.00  %, RRSO: 18.65 


Santander Consumer Bank
Santander Consumer Bank
Ocena
5.4

Prowizja: 3.99  %, RRSO: 18.92 


Szybkie pożyczki bankowe

RANKING KWIECIEŃ 2017r.
Ocena
10/10
Bank Millennium
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
7/10
PKO Bank Polski
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
7/10
PKO Bank Polski
Ocena
7/10
Ferratum Bank
Ocena
7/10
Ferratum Bank

14 minut temu Klient złożył wniosek o pożyczkę 100 zł
w Vivus


Informacja zniknie za sekund