Szukasz kredytu lub pożyczki?

Już nie musisz, nigdzie nie znajdziesz korzystniejszej oferty!

Wypełnij formularz

Generali wprowadza nowe "Konto Klienta"
Szybka Pożyczka
Od 2 do 12 miesięcy do 25000 zł

KREDYT LUB POŻYCZKA?

NAWET DO 150.000

Błyskawiczna decyzja, minimum formalności.

Nigdzie nie znajdziesz korzystniejszej pożyczki!

Również dla osób z ograniczoną zdolnością kredytową.

Sprawdź



Generali wprowadza nowe "Konto Klienta"




Generali wprowadza nowe "Konto Klienta"W ostatnich dniach stycznia br. Generali wdrożyło nowe rozwiązanie informatyczne w obszarze ubezpieczeń na życie. Tym razem Grupa Generali wprowadza nowy system informacyjno-transakcyjny Konto Klienta. Budowane od podstaw pod kątem użyteczności, prostoty i łatwości obsługi, nowe Konto Klienta jest już dostępne online, pod adresem konto.generali.pl. Stworzenie i wdrożenie nowego Konta Klienta jest odpowiedzią na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów Generali, którzy w dobie internetu, smartfonów i tabletów coraz częściej oczekują od swojego ubezpieczyciela nieskomplikowanych narzędzi, pozwalających na szybki dostęp do informacji oraz intuicyjne zarządzanie swoimi polisami. Klient może więcej Nowe Konto Klienta to kolejne, po stworzeniu w ubiegłym roku systemu GLAS 3.0 (wewnętrzny system wspierający sprzedaż i obsługę ubezpieczeń na życie, zaawansowane wdrożenie technologiczne, które dzięki szerokiej gamie funkcjonalności oraz włączeniu nowych linii produktowych przyniesie wymierne korzyści klientom firmy. Poprzednia wersja konta dawała klientom możliwość podglądu i zmian tylko polis o charakterze oszczędnościowym. Obecnie mają oni dostęp do wszystkich produktów życiowych, a także do swoich kont emerytalnych IKE oraz IKZE. W kolejnych krokach konto będzie systematycznie wzbogacane o pozostałe linie produktowe, by klient w ramach jednego portalu mógł docelowo zarządzać także polisami majątkowymi oraz mieć wgląd w składki, które wpływają do funduszu emerytalnego. Nowe Konto Klienta zostało wzbogacone o wnioski i wzory dokumentów niezbędnych Klientowi do sprawnej komunikacji z ubezpieczycielem, a także sekcję FAQ, w której może on znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane ubezpieczycielowi pytania. – Nasze nowe Konto Klienta jest swego rodzaju syntezą najlepszych rozwiązań dostępnych obecnie na rynku. Zdajemy sobie bowiem sprawę, że mądre wykorzystanie nowych technologii ma dzisiaj kluczowe znaczenie dla poprawy jakości serwisu i wzrostu liczby interakcji z klientem, a co za tym idzie zwiększenia poziomu jego satysfakcji. Sprostanie rosnącym oczekiwaniom naszych klientów, zwłaszcza w dobie postępu technologicznego, jest jednym z ambitnych celów, jakie stawia przed sobą Generali powiedział Mariusz Zagajewski, dyrektor Departamentu Indywidualnych Ubezpieczeń na Życie i Emerytalnych w Generali. Nowe podejście Prace nad stworzeniem innowacyjnego, ale też intuicyjnego rozwiązania wymagały nie tylko umiejętnego wykorzystania nowych technologii, ale także nowego w skali podejścia do procesu. Dlatego też w prace nad Kontem Klienta Generali zaangażowani zostali partnerzy biznesowi firmy pośrednicy i agenci. Wybrana grupa testowała rozwiązanie przez wiele tygodni, analizując zaproponowane funkcjonalności i przedstawiając swoje rekomendacje. Dzięki testom friends and family udało się wprowadzić dodatkowe rozwiązania mające na celu jeszcze większą transparentność dostępnych w portalu danych. Prosto i nowocześnie Nowy system poza nowymi funkcjonalnościami został wyposażony w intuicyjne menu oraz nowoczesny wygląd, dzięki którym zarządzanie polisami jest nie tylko bardzo proste, ale także przyjemne. Najważniejsze informacje o swoich polisach klient znajdzie od razu po zalogowaniu, w zakładce moje umowy. Z tego poziomu dostępne już będą ogólne informacje na temat produktów, takie jak suma ubezpieczenia czy zakres ochrony. Za pomocą kilku kliknięć Klient może sprawdzić historię wykonanych transakcji, ceny jednostek funduszy. Może także dokonać przeniesienia jednostek lub też zmienić dane osobowe czy uposażonych. Wszystko to z zachowaniem zasady user friendly, czyli przy minimalnej liczbie kliknięć. – Tradycyjne polisy zazwyczaj lądują w szufladzie i pozostają tam zapomniane do momentu wystąpienia szkody. Liczymy, że nowe Konto Klienta, dzięki wielu funkcjonalnościom dostępnym w przyjaznej i przejrzystej formie sprawi, że nasi Klienci bardziej zainteresują się swoimi polisami, poznają możliwości z ich korzystania i będą regularnie kontrolować swój zakres ubezpieczenia i inwestycje . dodał Mariusz Zagajewski. System od środka System został zbudowany we współpracy z firmą AMG.net, na podstawie wewnętrznych wymagań biznesowych i funkcjonalnych opracowanych przez specjalistów zespołów merytorycznych i IT. Praca nad projektem trwała kilka miesięcy. – Odsłona nowego Konta Klienta stanowi mocny, pozytywny akcent zamykający realizację strategii informatycznej Generali na lata 2009 2012. Był to jeden z najbardziej kompleksowych i skomplikowanych technologicznie projektów, gdyż wymagał zintegrowania portalu internetowego z wieloma systemami służącymi do obsługi polis. Co istotne – to także pierwszy produkt w historii Generali będący pochodną centralnej bazy klientów. mówi Przemysław Pietrzyk, dyrektor Departamentu IT w Grupie Generali. Już ponad 10% klientów posiadających produkty życiowe Generali zdecydowało się na korzystanie z nowego portalu. W pierwszym miesiącu od uruchomienia nowego Konta Klienta miało ono niemal 1 mln odsłon. Klienci sprawdzają stan swoich polis, dokonują alokacji środków spędzając w serwisie średnio 10 minut. Nowe Konto Klienta daje możliwość korzystania ze wszystkich jego funkcjonalności za pomocą urządzeń mobilnych, z różnych części świata. Według danych Generali, do nowego Portalu Klienci logowali się już z 55 różnych krajów świata. W tej chwili mobilnych użytkowników jest ok. 2,5%, ale liczba ta stale rośnie. Dodatkową wartość stanowi pełna transparentność i intuicyjność systemu. Te cechy sprawiają, że klienci częściej interesują się swoimi polisami, aż 25% z nich w pierwszym miesiącu funkcjonowania systemu korzystała z niego co najmniej 10-krotnie. Generali

Źródło: Generali



Warto sprawdzić
Pożyczki ratalne
Ocena
9.4
MoneyMan
Ocena
9.3
Extra portfel
Ocena
9.1
eKassa
Ocena
8.8
pożyczkaOK
Ocena
8.1
Ratka.pl
Ocena
7.9
SUPER RATA
Ocena
7.5
HapiPożyczki
Ocena
7.2
SMS Kredyt
Ocena
6.8
Ratkomat.pl
Ocena
6.5
SuperCredit
Ocena
6.4
Wonga
Ocena
6.3
Ferratum Bank
Ocena
6.2
Provident
Ocena
5.7
PożyczkaPLUS
Weź pożyczkę!
Pożyczka dla każdego!
Przeczytaj

Pożycz nawet 5000 zł na okres do 720 dni w Ratka.pl

Pożyczkę w Ratka.pl można zaciągnąć na okres do 720 dni. Ratka.pl udziela pożyczek ...Więcej

Pożyczki pozabankowe przez Internet

Dawniej pożyczka w firmie pozabankowej kojarzyła się tylko z chwilówka na niskie kwoty, ...Więcej

Pożycz nawet 1500 zł na okres do 30 dni w Ekspres pożyczka

Pożyczkę w Ekspres pożyczka można zaciągnąć na okres do 30 dni. Firma udziela ...Więcej

Vivus, pożyczki do 4000 zł

Pożyczkę w Vivus można zaciągnąć na okres do 30 dni. Vivus udziela pożyczek ...Więcej

Pożyczka dla firmy. Na jakich warunkach, jak szybko, w jakim banku?

Pożyczka dla firmy. Na jakich warunkach, jak szybko, w jakim banku? Każda firma czy to mała czy duża od samego początku musi liczyć ...Więcej

Ekspres kasa, pożyczka na dowód bez zaśwaidczeń na 60 dni

Pożyczkę w firmie można zaciągnąć na okres do 60 dni. Firma udziela ...Więcej

DailyCredit, szybka pożyczka na 360 dni

Pożyczkę w DailyCredit można zaciągnąć na okres do 360 dni. DailyCredit udziela pożyczek ...Więcej

Credy, internetowa pożyczka do 1000 zł

Pożyczkę w firmie można zaciągnąć na okres do 31 dni. Firma udziela ...Więcej

Opinie o szybkich pożyczkach

eKassa - Firma oceniona na 9.1 pkt.
Pawel - Powiedziano mi na co miałbym zwrócić uwagę przy wybieraniu pożyczki - porównać kosz ...
Zobacz »


Filarum - Firma oceniona na 5.2 pkt.
Speedy - Super chwilówka.Pierwszy raz zawnioskowałem o 500złotych lecz dostałem 300,ale taka kw ...
Zobacz »


Ratkomat.pl - Firma oceniona na 6.8 pkt.
Darek - Uważam że to jedna z lepszych firm pozyczkowych chociaż nie ma darmowej pierwszej poży ...
Zobacz »


Filarum - Firma oceniona na 5.2 pkt.
Darusiek - Polecam , szybko i sprawnie, pozyczka wpłynęła na konto dosłownie po kilkunastu minuta ...
Zobacz »



ING Bank Śląski - Bank oceniony na 3 pkt.
Panio - Z mojej strony wielki plus dla ING szybka decyzja, podejście konsultantów bardzo grzeczn ...
Zobacz »


T-Mobile Usługi Bankowe - Bank oceniony na 5.3 pkt.
Artek - Warunki pożyczki są w miarę dobre, jeżeli już to mam spore zastrzeżenia do konsultan ...
Zobacz »


Pożyczki chwilówki

Zobacz cały ranking »


RANKING SIERPIEŃ 2017r.
Ocena
5/10
Finansowo
Ocena
5/10
SuperCredit
Ocena
8/10
Halopożyczka
Pierwsza za darmo!

Zajmie Ci to tylko 15 min.

1500, 2500, 4000 zł
a może 10.000 zł ? » Złóż wniosek
Pożyczka w kilka minut !
POŻYCZ NAWET 25.000 ZŁ W 15 MINUT!
  • Do 1.000 pożyczka za 0 zł
  • Błyskawiczna decyzja
  • Pożyczka z opcją bez BIK!
  • WYPEŁNIJ WNIOSEK


Najwyżej ocenione kredyty


Citi Handlowy
Citi Handlowy
Ocena
4.7

Prowizja: 5.00  %, RRSO: 15.16 


Volkswagen Bank Polska
Volkswagen Bank Polska
Ocena
5.5

Prowizja: 3.00  %, RRSO: 15.61 


Getin Noble Bank
Getin Noble Bank
Ocena
3.8

Prowizja: 5.00  %, RRSO: 18.65 


Santander Consumer Bank
Santander Consumer Bank
Ocena
5.6

Prowizja: 3.99  %, RRSO: 18.92 


Szybkie pożyczki bankowe

RANKING SIERPIEŃ 2017r.
Ocena
10/10
Bank Millennium
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
10/10
Bank Millennium
Ocena
7/10
Ferratum Bank
Ocena
7/10
Ferratum Bank

28 minut temu Klient złożył wniosek o pożyczkę 200 zł
w SMS Kredyt


Informacja zniknie za sekund