Szukasz kredytu lub pożyczki?

Już nie musisz, nigdzie nie znajdziesz korzystniejszej oferty!

Wypełnij formularz

Assistance, usługi dla milionów

KREDYT LUB POŻYCZKA?

NAWET DO 150.000

Błyskawiczna decyzja, minimum formalności.

Nigdzie nie znajdziesz korzystniejszej pożyczki!

Również dla osób z ograniczoną zdolnością kredytową.

Sprawdź



Assistance, usługi dla milionów




Assistance, usługi dla milionów

 Po raz czwarty opublikowano wyniki badania Rynek usług assistance widziany oczami klientówzrealizowanego na zlecenie Mondial Assistance. W 2015 roku dużo wzrosła świadomość assistance, a w ciągu ostatniego roku skorzystało z niego już blisko 1,8 mln osób. Jego znaczenie uległo wyraźnej odbudowie szczególnie w bankach. Coraz częściej korzystają z niego młodzi, duże rodziny, a doceniają kobiety.

Celem przeprowadzonego badania był monitoring świadomości i potrzeb użytkowników w zakresie assistance. Sprawdzono sposoby rozumienia tych usług przez klientów, określono najbardziej pożądane rodzaje świadczeń. Zbadano, czy dołączenie assistance do produktu finansowego czyni go bardziej atrakcyjnym.

Duży wzrost świadomości

Coraz lepiej rozumiemy, czym są usługi assistance – odsetek badanych, którzy to deklarują wzrósł z 42 do 64%. To przekłada się na praktyczne stosowanie usługi. W 2014 roku aż 1 771 tys. osób skorzystało z assistance. To wzrost o powyżej 650 tys. osób w stosunku do roku 2013. Wyraźnie spadła za to liczba Polaków nieposiadających bądź nieświadomych posiadania usług assistance – o powyżej 2 miliony osób. Powyższe liczby wskazują na dynamiczny wzrost popularności usług assistance – w latach 2012 i 2013 z assistance co roku korzystało nieco powyżej milion osób.

Niezmiennie najczęściej usługi assistance są identyfikowane jako wsparcie samochodowe. W badaniu, podobnie jak w 2014 roku, odpowiedziało tak 37% pytanych. 30% osób kojarzy tę usługę jako rodzaj ubezpieczenia. Istotnie w stosunku do zeszłego roku wzrósł odsetek osób identyfikujących assistance z usługami pomocowymi i ratunkowymi (z 20 do 26%. Inne wymieniane skojarzenia to: ochrona, zabezpieczenia, usługi concierge i domowe, usługi turystyczne, usługi medyczne, usługi bezgotówkowe.

Assistance częściej trafia do młodych i dużych rodzin

Typowy, statystyczny posiadacz usług assistance to mężczyzna (57%, z wykształceniem wyższym (42%, mieszkający w jednym z największych miast (40%. Usługa staje się coraz popularniejsza wśród młodych osób – w porównaniu z rokiem 2013 o 7 p.p. wzrosła liczba osób poniżej 30 lat posiadających assistance. Zwiększył się również odsetek menedżerów i przedstawicieli kadry kierowniczej (o 11 p.p.. Wyraźny wzrost udziału kilkuosobowych gospodarstw domowych (o 13 p.p. może świadczyć o tym, iż pomoc tego rodzaju coraz częściej doceniają duże rodziny.

– Ciężka praca wykonana przez branżę wydaje się procentować, co potwierdzają dobre dla niej wyniki badania. Przede wszystkim wydatnie wzrosła ilość osób korzystających z assistance. Świetlaną przyszłość tej usługi wydaje się również wskazywać profil użytkowników. Z jednej strony wzrost liczby osób młodych, które raz przekonane pozostaną – mamy nadzieję – z assistance w przyszłości. Z drugiej strony większa liczba użytkowników z kadry kierowniczej i menedżerskiej – to zazwyczaj osoby opiniotwórcze i szanowane w swoich środowiskach. Cieszy nas również wzrost w grupie dużych rodzin- wyniki badania komentuje Tomasz Frączek, prezes zarządu Mondial Assistance.

Assistance w instytucjach finansowych coraz lepsze

Najczęściej z usług assistance korzystano w 2014 roku w ramach artykułów ubezpieczeniowych (93% odpowiadających, nieznaczny spadek w stosunku do 2013 roku. Istotny wzrost nastąpił natomiast w grupie korzystającej z assistance w ramach artykułów bankowych – z 7 do 13 % r/r. To wskazuje na skuteczność kampanii promocyjnych tych banków, które z assistance uczyniły w swych spotach reklamowych ważny dodatkowy benefit zachęcający do uruchomienia danego produktu bankowego. Pakiety assistance dodawane do kart i rachunków są również coraz lepiej wyposażone.

– Badania wskazują, żeassistance jest produktem lojalizującym, docenianym przez użytkowników w bankach.Aż 76% użytkowników usług assistance posiadających je w ramach usług bankowych uważa, iż takie dodatki podnoszą atrakcyjność produktów, którym towarzyszą.To wzrost aż o 19 punktów procentowych r/r- mówi Tomasz Frączek.

Optymistyczne dla branży wydają się być też… powody niekorzystania z usług assistance. Z 78% do 65% spadła bowiem liczba osób, kóre nie miały takich usług bądź nie wiedziały, iż je posiadają. Wzrosła za to liczba osób, które nie korzystały, bo po prostu nie miały takiej potrzeby.

Rośnie zainteresowanie kobiet

Wszystkie rodzaje assistance zyskały w ocenie swojej przydatności dla użytkowników instytucji finansowych. Najwięcej assistance turystyczne, które jako najbardziej wartościowe wskazało 58% pytanych. To wzrost aż o 26 p.p. w porównaniu z 2013 rokiem. Podobnie jak w poprzednich latach najczęściej wymienianym w tej kategorii pozostało assistance samochodowe (64%, które najlepiej ugruntowało się w świadomości konsumentów.

Medyczne odnotowało wzrost o 18 p.p., a domowe o 15 p.p. Charakterystyczne są duże wzrosty pozytywnych ocen szczególnie w grupie pytanych kobiet: samochodowe o 27 p.p., turystyczne o 31 p.p., domowe o 26 p.p.

– Kobiety coraz powszechniej korzystają z assistance, a w ślad za tym w coraz wyższym stopniu zauważają ich wartość. To bardzo pozytywna zmiana, bo do tej pory to mężczyźni byli bardziej zainteresowani tymi usługami, także oni są głównymi użytkownikami. Wyrównywanie pomiędzy płciami uważamy za pozytywny sygnał wskazujący na upowszechnianie się usługi- dodaje Tomasz Frączek.

Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Mondial Assistance przez Nielsen RP w dniach 7 – 26 stycznia 2015 roku. Metoda realizacji badania to wywiady ilościowe przeprowadzone techniką CATI. Uwzględniono ogólnopolską próbę miejską reprezentatywną z powodu na płeć, wiek i wielkość miejscowości (N = 2000. Badanie zrealizowano czwarty raz z rzędu według tych samych parametrów badawczych, będące źródłem wiedzy na temat trednów i tendencji dla usług assistance na rynku finansowym.

Grupa Mondial Assistance: interwencja, co 2 sekundy w każdym miejscu świata

Jesteśmy międzynarodowym liderem rynku assistance, ubezpieczeń turystycznych i osobistej opieki. Z usług Grupy, świadczonych na wszystkich kontynentach, korzysta 250 milionów ludzi, tj. 4% światowej populacji. To część naszego know-how, które uzupełnia doświadczenie z 10 lat istnienia w Polsce. Od lat pracujemy na sukces wielu znanych Ci firm – także tych największych.




Warto sprawdzić
Pożyczka dla każdego!
Przeczytaj

Monedo, pożyczka na dowód na 1080 dni

Pożyczkę w Monedo można zaciągnąć na okres do 1080 dni. Monedo udziela pożyczek ...Więcej

Pożyczka na dowód, gdzie najszybciej pożyczysz pieniądze?

Potrzebujesz pożyczyć pieniądze szybko, bez wychodzenia z domu, załatwiając wszystkie formalności przez Internet? Mamy ...Więcej

Chwilówka na długi okres spłaty

Pożyczka pozabankowa to nie tylko chwilówka. Na ogół panuje przekonanie, że pożyczki pozabankowe ...Więcej

Gdzie pożyczyć, czyli ranking kredytów gotówkowych.

Gdzie pożyczyć, czyli ranking kredytów gotówkowych. Wydawało by sie, że okres zimowy sprzyja leniuchowaniu w zaciszu domowym np. odpoczywanie ...Więcej

Ranking pożyczek pozabankowych, aż 20 pożyczek za darmo.

Ranking pożyczek pozabankowych, aż 20 pożyczek za darmo. Pożyczka bez formalności, szybka decyzja, wszystkie formalności przez Internet. Firmy pożyczkowe ciągle ...Więcej

Pożyczki dla bezrobotnych

Pożyczki dla bezrobotnych Czy osoba bezrobotna ma szansę na pożyczkę?Osoby które, nie mogą przedstawić ...Więcej

Najkorzystniejszy kredyt 6000 zł.Ranking z dnia sobota, 07 stycznia 2017r.

Najkorzystniejszy kredyt 6000 zł.Ranking z dnia sobota, 07 stycznia 2017r. W naszym porównaniu sprawdziliśmy warunki kredytu na kwotę 6000 złotych. Spłata zobowiązania ...Więcej

Technologia w sektorze usług pożyczkowych

Technologia w sektorze usług pożyczkowych Nowe technologie to nie tylko więcej wygody w świecie finansów. To również zwiastun ...Więcej

Pożyczki ratalne

Zobacz cały ranking »


RANKING LUTY 2017r.
Ocena
6/10
Citi Handlowy
Ocena
6/10
Ratka.pl
Ocena
9/10
Hapi Pożyczki
Ocena
9/10
Hapi Pożyczki
Ocena
7/10
Monedo
Ocena
5/10
KredytOK
Ocena
5/10
Wonga
Ocena
5/10
Ratkomat.pl
Ocena
6/10
Ratka.pl
Ocena
5/10
Wonga
Ocena
5/10
SuperCredit
Ocena
10/10
Fura-Kasy
Opinie o szybkich pożyczkach

Rado Pożyczka - Firma oceniona na 1.1 pkt.
Adrian - Co to za pożyczka to rado? Nigdzie nie mozna znaleźć żadnych opini, firma krzak? ...
Zobacz »


Pożyczkomat - Firma oceniona na 4.9 pkt.
Wanda - Ode mnie plus, wszystko szybko i sprawnie, pieniądze na koncie około godziny. Polecam ...
Zobacz »


Ferratum Bank - Firma oceniona na 5.7 pkt.
Kasik - Oddaję głos na Ferratum, rzadko zdaża mi się korzystać z takich pożyczek, ale niera ...
Zobacz »


Alfa Kredyt - Firma oceniona na 3.5 pkt.
Maciejewski - Pożyczki trzeba spłacać, jak się nie spłaca to nie ma co się dziwić, że firma sprz ...
Zobacz »



T-Mobile Usługi Bankowe - Bank oceniony na 5.1 pkt.
Artek - Warunki pożyczki są w miarę dobre, jeżeli już to mam spore zastrzeżenia do konsultan ...
Zobacz »


Pożyczki chwilówki

Zobacz cały ranking »


RANKING LUTY 2017r.
Ocena
5/10
Finansowo
Ocena
5/10
SuperCredit
Ocena
8/10
Halopożyczka
Pożyczka w kilka minut !
POŻYCZ NAWET 25.000 ZŁ W 15 MINUT!
  • Do 1.000 pożyczka za 0 zł
  • Błyskawiczna decyzja
  • Pożyczka z opcją bez BIK!
  • WYPEŁNIJ WNIOSEK


Najwyżej ocenione kredyty


Citi Handlowy
Citi Handlowy
Ocena
4.4

Prowizja: 5.00  %, RRSO: 15.16 


Volkswagen Bank Polska
Volkswagen Bank Polska
Ocena
5.3

Prowizja: 3.00  %, RRSO: 15.61 


Getin Noble Bank
Getin Noble Bank
Ocena
3.6

Prowizja: 5.00  %, RRSO: 18.65 


Santander Consumer Bank
Santander Consumer Bank
Ocena
5.4

Prowizja: 3.99  %, RRSO: 18.92 


Szybkie pożyczki bankowe

RANKING LUTY 2017r.
Ocena
10/10
Bank Millennium
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
9/10
Alior Bank
Ocena
7/10
Ferratum Bank
Ocena
7/10
Ferratum Bank

02 minut temu Klient złożył wniosek o pożyczkę 300 zł
w Bocian Pożyczki


Informacja zniknie za sekund